quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
Hij denkt dat het wel goed zit met mo want hij heeft naar haar gelachen
tja, en dat ie klaar was om te slaan, met zn armpie naar achteren.... gelukkig hebben we de beelden,.. wat een bluffertje is het toch .... zn eigen wereldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef avonne het volgende:
Etienne vertelt Sabrina nog even dat Semih hem bij de keel heeft gegrepen
Stormlooptopiquejequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan al lang![]()
[TOD #1] Truth or Dare over en met Big Brother
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:43 schreef Verida het volgende:
waar zijn de anderen, semih en mich bijv
Hebben ze een paard gekregen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef neferhone het volgende:
rik kost toch wat meer voorberijding
Ja ze zitten al 50 dagen in het huisquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
fuck, geloof dat ik nogal wat gemist heb...
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Ja die had ik al gevonden, thanks anywayquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was een heftige nacht ja, maar je kan iig een paar filmpjes terugzien, die staan in dit topic: Stream filmpjes
en vanavond een gezapig spelletje cluedoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:21 schreef buyukAbi het volgende:
Spreek je Hummie dan maandag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Wie vind dat ik hier maandag wat van moet zeggen, en wat moet ik ervan zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |