waarvan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Wie vind dat ik hier maandag wat van moet zeggen, en wat moet ik ervan zeggen?
Ja vannacht was het bijna Monique vermoordt E10 in de Keuken met afwasborstelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
en vanavond een gezapig spelletje cluedo
Symbolisch, he?
Wie vermoordt wie en met welk wapen?
op het risico een zeikerd te zijn... anders doen de modjes datquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik net zo tekeer ga als Semih, waarschijnlijk wel
ff flink rellen in de studioquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:29 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Als ik net zo tekeer ga als Semih, waarschijnlijk wel
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinselsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:45 schreef pullup het volgende:
Wat een rattekop die Etienne, hij blijft maar de schuld op Semih afschuiven![]()
Eruit met die gek
Henk Krol heeft gereageerd een tientje voor E10 tjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef natronic het volgende:
[..]
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinsels
gevonden. Ze kan het gezegd hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:39 schreef avonne het volgende:
stream 3
Sabrina "jij bent boos op mij want ik zei "hou je bek"
E10 "en .... en teringlijer"
Sabrina "zei ik dat?"
E10 "Ja"
heeft iemand een filmpje???
Ik denk dat Mo en Semih (als hij er nog is) wel op E10 stemmenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef natronic het volgende:
[..]
iig de volgende bank waar hij opkomt zal ie niet overleven met al zijn leugens en verzinsels
en Tijn, Micheline, Marlies(?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo en Semih (als hij er nog is) wel op E10 stemmen
In ieder geval heeft je broer gelijk gehad met zijn nachtelijke reactie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:25 schreef buyukAbi het volgende:
Wie vind dat ik hier maandag wat van moet zeggen, en wat moet ik ervan zeggen?
Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval heeft je broer gelijk gehad met zijn nachtelijke reactie.
Hij is zelfs te beschaafd om het nu hard te spelen terwijl Etienne zoveel mogelijk mensen binnen dat huis loopt op te stoken.
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef natronic het volgende:
[..]
Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet klopt
oja die emmerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
Semih had ook gewoon gelijk dat ze hem beter konden laten slapen en niet zo moesten zeiken. En die actie van flikker toch op met jullie kutbatterijen en die emmer actie was gewoon de max![]()
en het aantal bellers is een nog kleinere groep denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersEn het is maar afwachten wat die te zien krijgen
Krijg je met 1 hersenscelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef Sug4r het volgende:
Sabrina zit er verloren bij en snapt helemaal niks van het spel
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:38 schreef Bigblahbla het volgende:
waarom fluisteren mo en tijn????
hoe gaat dat spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Is een bordspel..... lang verhaal om uit te leggen, google er maar even op![]()
het komt er in het kort op neer dat je de moordenaar moet vinde, en de plaats van de moord (kamers in dit geval) en het moordwapen moet weten....quote:
ehm, nee dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
Sjonge jonge, is die ongein nou nog niet over?![]()
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het wordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Day het volgende:
Mensen, ik kom heel even kijken en heb alle 5 pagina's gelezn. Willen jullie a.u.b wel on topic blijven?
Als het te saai is op de streams (dat ik vind ik nl.) kunnen jullie altijd nog naar SC of napraten over afgelopen nacht in [Centraal Topic] Praat hier na over het 1001 nachten feest
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het worden![]()
![]()
ohw, ok.... sorry, niks gezegdquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.
Geen probleemquote:
mja, zeker al 45 minuten.... tis voor hen we l leuk, maar ik vind het doodsaai..... pleur er nog maar een 1001 nacht feest inquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
franse kamer, waxine lichtje en de joker.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:15 schreef funkie-indo het volgende:
Is die ruzie tussen Mo en E10 al bijgelegd?
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streamsquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/spelmag/cluedo.html![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streams
laten ze menno dan mee doen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
Menno is de moordenaar, want het is altijd Menno z'n schuld.
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat rik op dit moment de lieve vrede prpbeert terug te krijgen of gisteren te negeren
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)
Ik zit niet bepaald te wachten op cluedo en Jeroen over z'n exen.
*ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rik houd je bek als je chips zit te vreten!!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef Morwen het volgende:
E10 luier verwisselen, E10 luier verwisselen!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hopen dan maar dat morgen er een één of andere rode telefoon gaat rinkelen.
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ja, Marcel je vader weet je wel?"
"Ow jij.. Heb je nog van die gouden hangertjes? Moet er meer hebben?"
"Ik zag het, die ene gaf je aan Sabine he?"
"Ze heet Sabrina"
"Ja ok, maar voor Maria en Erik heb je er ook nog één nodig he?"
"Pa, ze heten Marcia en Rik."
"Ja, dat zeg ik. Wat moet je? 12-14-18 karaats of gewoon dat Maroqie-spul?"
'Doe maar Maroq, want ik ga het nog druk krijgen"
"Ok, regel ik voor je Jeroen..."
'Pa, ik heet Etiënne."
"Ok, dan regel ik het voor je Etiënne."
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
Jij probeert er in ieder geval de moed in te houden vanavond.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
E10 neemt op...
"Ja Marcel hier."
"Marcel?"
"Ze heet Sabrina"
'Pa, ik heet Etiënne."
is toch allemaal bij elkaar gelogenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Kan Jeroen niet even optieven. KssssstWe willen roddels en achterklap
![]()
dan gaat sa weer smeken of hij er bij blijft zitten anders weer mot met haar zusquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
Kan Jeroen niet even optieven. KssssstWe willen roddels en achterklap
![]()
Mars 2, 3, 4. Daar is ie hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:31 schreef neferhone het volgende:
[..]
dan gaat sa weer smeken of hij er bij blijft zitten anders weer mot met haar zus
nietsquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:35 schreef smikkeltje het volgende:
gadverdamme ik val net in als plofkop en sab close zijn wat moet die meid met hem??
Smak smak kus kus heeft weinig woorden nodig. Gelukkig zit ie nu weer bij het groepje van cluedoquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:36 schreef neferhone het volgende:
weet niet e10 tot nu toe rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |