Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet kloptquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
In ieder geval heeft je broer gelijk gehad met zijn nachtelijke reactie.
Hij is zelfs te beschaafd om het nu hard te spelen terwijl Etienne zoveel mogelijk mensen binnen dat huis loopt op te stoken.
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:57 schreef natronic het volgende:
[..]
Hij kan dan wel de boel opstoken maar uiteindelijk beslist de kijker, en die hebben uiteraard wel door dat zijn verhaal gewoon niet klopt
oja die emmerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
Semih had ook gewoon gelijk dat ze hem beter konden laten slapen en niet zo moesten zeiken. En die actie van flikker toch op met jullie kutbatterijen en die emmer actie was gewoon de max![]()
en het aantal bellers is een nog kleinere groep denk ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:59 schreef pullup het volgende:
[..]
ik ben bang dat de streamers nog wel een kleinere groep is dan de tv kijkersEn het is maar afwachten wat die te zien krijgen
Krijg je met 1 hersenscelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:09 schreef Sug4r het volgende:
Sabrina zit er verloren bij en snapt helemaal niks van het spel
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:38 schreef Bigblahbla het volgende:
waarom fluisteren mo en tijn????
hoe gaat dat spelquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:40 schreef Timon223 het volgende:
[..]
ze spelen Cluedo, en overleggen ze met elkaar.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:42 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Is een bordspel..... lang verhaal om uit te leggen, google er maar even op![]()
het komt er in het kort op neer dat je de moordenaar moet vinde, en de plaats van de moord (kamers in dit geval) en het moordwapen moet weten....quote:
ehm, nee dusquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:47 schreef ruby het volgende:
Sjonge jonge, is die ongein nou nog niet over?![]()
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het wordenquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:51 schreef Day het volgende:
Mensen, ik kom heel even kijken en heb alle 5 pagina's gelezn. Willen jullie a.u.b wel on topic blijven?
Als het te saai is op de streams (dat ik vind ik nl.) kunnen jullie altijd nog naar SC of napraten over afgelopen nacht in [Centraal Topic] Praat hier na over het 1001 nachten feest
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:52 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij heb ik het over de streams...... ze spelen Cluedo, of ben ik nu maf aan het worden![]()
![]()
ohw, ok.... sorry, niks gezegdquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei het in het algemeen, heb geen namen genoemd. Als je je niet aangesproken voelt, kun je de post negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |