Geen probleemquote:
mja, zeker al 45 minuten.... tis voor hen we l leuk, maar ik vind het doodsaai..... pleur er nog maar een 1001 nacht feest inquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
franse kamer, waxine lichtje en de joker.quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Geen probleem
Zijn ze al lang bezig? En nog belangrijker, hoe lang gaat het nog duren?
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:15 schreef funkie-indo het volgende:
Is die ruzie tussen Mo en E10 al bijgelegd?
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streamsquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.spelmagazijn.nl/nl/spelmag/cluedo.html![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:42 schreef Coraatje het volgende:
[..]
leuk spel hoor alleen niet om zo mee te kijken op de streams
laten ze menno dan mee doen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
Menno is de moordenaar, want het is altijd Menno z'n schuld.
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef neferhone het volgende:
ik denk dat rik op dit moment de lieve vrede prpbeert terug te krijgen of gisteren te negeren
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rik is gewoon een watje. Het is zaterdagavond. Op vrijdag kan niet iedereen present zijn tot het eind. Mensen die ook op zaterdag werken willen GVD op zaterdagnacht ook een rel zien, en gevloek gescheld, drank en feesten. (of in welke volgorde dan ook)
Ik zit niet bepaald te wachten op cluedo en Jeroen over z'n exen.
*ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
*klokt in*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |