Zijn we alweer 3 afleveringen mee bezig inmiddelsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
Wanneer komt seizoen 2?
Die was wel mooi ja. Dat stukje met 'earl' in die luxe stoel aan het begin ook..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:18 schreef Symer het volgende:
Net die alternatieve pilot gezien![]()
[afbeelding]
![]()
"Hey Crabdick"![]()
Geweldige aflevering![]()
Nee, ze zijn na een aantal afleveringen gestopt. Zal wel weer te weinig kijkers hebben getrokken of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Kremers het volgende:
Seizoen 1 is compleet uitgezonden op RTL5? Ik vond het al vreemd dat de show ineens van de t.v. verdwenen was... Het wachten is dus nu op de levering van S2?
Waar komt die alternatieve pilot vandaan dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:18 schreef Symer het volgende:
Net die alternatieve pilot gezien![]()
[afbeelding]
![]()
"Hey Crabdick"![]()
Geweldige aflevering![]()
Bij welk nummer zijn ze gestopt? Moet ik de rest maar van BT halenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, ze zijn na een aantal afleveringen gestopt. Zal wel weer te weinig kijkers hebben getrokken of zo.
quote:DuranK - vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:29
Ik vraag me iets af. In aflevering 1 word iedereen voorgesteld die een grote rol hebben in de show. Maar Sonny word ook voorgesteld, die speelt beer-can-tag met Earl. Maar hem zie je verder in geen enkele aflevering meer terug. Weet iemand hier een logische verklaring voor?
Oow ja, wanneer dan?quote:Pek - zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:27
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:29 schreef DuranK het volgende:
Maar hem zie je verder in geen enkele aflevering meer terug.
Jawel hoor![]()
Jawel: Made a Lady think I was God, met zo te zien een gastoptreden van Roseanne (als de lady in kwestiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef crossover het volgende:
Geen nieuwe ep vandaag??
Nee, NBC had besloten een rerun te doen gisterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:53 schreef crossover het volgende:
Geen nieuwe ep vandaag??
Miguel had gelijk, de 'original air date' stond op tv.com op gisteren, maar ergens anders staat dat het inderdaad is omgegooid. Ik las te snel, sorry.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef Geqxon het volgende:
En ook al geen CSI!
Goedenavond. Dit topic heet: My Name Is Earl #2: "All the kids called me rastanipples."quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:27 schreef Burbo het volgende:
Ook al geen Shark.
Catalina is geil, maar dat springen niet echtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:58 schreef bassieVL het volgende:
I don't jump for Joy:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij's toch van Scientology?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:37 schreef Marble het volgende:
Ik lees net dat Jason Lee's RL zoon "Pilot Inspektor" heet..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's toch van Scientology?
Misschien een nieuwe voor de list; "293: gave my son the name Pilot Inspektor"
Tofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Hier de lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/The_List_(My_Name_is_Earl)
Waar is die te vinden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
De alternatieve pilot is uber
Yo crabdick! Nobody steals my wive and takes my trailer!
vroeg ik mij dus ook af, ik weet dat die als extra op de dvd release staat van season 1 maar in geen van de tor, euhm, online winkels zie ik em...quote:
De volledige naam van die alt. pilot is 'My Name Is Earl - Bad Karma (An Earl Misadventure)', die is gewoon los verkrijgbaar.quote:
Ik vond de laatste aflevering juist wel erg sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef athlonkmf het volgende:
ik begin die randy wel steeds irritanter te vinden.
de laatste paar aflevering zijn ook niet al te best...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat zeg jij. Maar ik las op tv.com toevallig dat dit er in zat, en vond het érg jammer dat ik het zag voor ik de aflevering zag. En omdat ik niet weet of iedereen in dit topic de laatste aflevering al zag leek me een spoiler wel zo sociaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef Miguel het volgende:
Dat hoeft niet in spoilers hoor De_Hertog. Maar inderdaad, die stukjes waren erg leuk gedaan!
Helaas wordt MNIE niet meer in Nederland uitgezonden, dus is er geen ander topic.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Miguel het volgende:
In alle USA topics is het zo dat wanneer een aflevering is uitgezonden op tv in noord-amerika, deze buiten spoiler-tags besproken mag worden.![]()
Heb je 'm nog niet gezien, dan blijf je nog even uit het topic totdat je kunt meepraten over de nieuwste ep.
Op grond van jouw redenering zou'zo'n het hele topic in spoilertags kunnen. Deze ongeschreven regel is er dus om dat te voorkomen
Eens, "bescherming" van andere lezers is dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Miguel het volgende:
In alle USA topics is het zo dat wanneer een aflevering is uitgezonden op tv in noord-amerika, deze buiten spoiler-tags besproken mag worden.![]()
Heb je 'm nog niet gezien, dan blijf je nog even uit het topic totdat je kunt meepraten over de nieuwste ep.
Op grond van jouw redenering zou'zo'n het hele topic in spoilertags kunnen. Deze ongeschreven regel is er dus om dat te voorkomen
Maar aangezien dit geen drukbezocht topic is, is het wel zo sociaal.quote:Op zondag 26 november 2006 11:45 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Eens, "bescherming" van andere lezers is dus nergens voor nodig![]()
Spoilers zijn ook zo verschrikkelijk bij een comedy als dezequote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar aangezien dit geen drukbezocht topic is, is het wel zo sociaal.
Komt ze niet meer terug dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef Symer het volgende:
Chicken's gotta poop, people gotta bet![]()
Leuke aflevering. Jammer van Catalina![]()
Ze komt nu denk ik op Earl z'n lijst en hij moet dus iets vinden om het weer goed te maken lijkt mij. Maar ik heb geen idee of ze weer terug naar Amerika komt. Maar ze is iig nog niet helemaal weg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze komt nu denk ik op Earl z'n lijst en hij moet dus iets vinden om het weer goed te maken lijkt mij. Maar ik heb geen idee of ze weer terug naar Amerika komt. Maar ze is iig nog niet helemaal weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Die ben ik nu ook aan het downloadenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef pberends het volgende:
Gister was er eindelijk weer een nieuwe aflevering.
Ach de vorige tientallen afleveringen zijn daar wel over gegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:02 schreef athlonkmf het volgende:
Hang up the phone and DRIVE biatch!
Bad boys, bad boys, what's it gonna be!![]()
![]()
He's wonderful with plants
We're just getting the free one for the car and coming back for to buy the other one.
I'll come down when I'm done busting up my husband's stuff or when I have to pee![]()
Gaat echt niet meer over de lijst meer
Hilarisch iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:40 schreef Geqxon het volgende:
Echt één van de betere episodes van dit seizoen
Die gay-Kenny was echt super
Vond hem wel okee, maar ik heb niet zo gelachen als om die cop afleveringquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:45 schreef Burbo het volgende:
Ah ok.
De aflevering met dat bestek was trouwens ook weer fantastisch, misschien wel de beste aflevering tot nu toe als ik eerlijk mag zijn.
Oh, je had de foto alquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://www.buyshit.nl/ebbis/Joy/ms/vlcsnap-9500897.png]afbeelding][/url]
Joy![]()
Ze is er nog hoor?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:38 schreef Burbo het volgende:
Waar is Joy trouwens nu? En komt ze nog in de serie terug?
quote:
Nee hoor, je hebt niks gemist, maar wel niet goed opgeletquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:32 schreef Kremers het volgende:
Ja, Randy en Earl hebben haar terug gehaald uit Cuba en Randy is gaan trouwen met haar voor een greencard, en ineens is ze verdwenen? Of heb ik een afl. gemist?
LOLquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Symer het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07055/heroearl.JPG]afbeelding][/url]![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
de laatste Earl was ook weer geweldig. Toen Earl dat blikje bier op de zwangere buik van Joy zette, kon je me wegdragen
quote:
Soms kan simpel gewoon niet verderquote:Op maandag 26 februari 2007 12:52 schreef nietzman het volgende:
Randy is gewoon een held, hoe die gozer in z'n rol zit, briljant.
Het is tijd voor nieuwe afleveringenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Soms kan simpel gewoon niet verder![]()
Ik hoop dat dat zwangerschap- en familiegezeik van Joy nu wel weer even afgelopen is, het is nu tijd voor de lijst.
....Dacht ik gehoord te hebbenquote:
Oh yeah baby...quote:
Nee hoor, na de zomerstop begint seizoen 3.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:45 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit de laatste was![]()
Kloptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:12 schreef dapluiz het volgende:
...
En ze hadden volgens mij ook al getekend voor een nieuw seizoen op de helft van het 2e
Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Leuke aflevering weer, alles weer een stukje duidelijker.
Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijn
Achtergrondinfo is op zich wel leuk, maar moet het allemaal zo vergezocht zijn dat alles in elkaar grijpt en iedereen al voor aflevering 1 een connectie met elkaar had? Er zijn zat mexicanen die amerika binnen trekken op zoek naar werk of geluk en uiteindelijk een baantje als schoonmaakster krijgen. En er zijn zat 'trailertrash' types die na een dronken nacht in Vegas gaan trouwen met een wildvreemde. Met al die extra verklaringen worden ze alleen maar menselijker, en daardoor minder het stereotype waarvoor ze nu juist gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.
Vreselijk, het was eigenlijk hetzelfde als die ep dat hij die lezing over karma ging houden, maar dan 100x slechter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:
Ik vond het helemaal niks deze week, met die fantasieën van iedereen.
Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
Meest slechte aflevering tot nu toe. Driekwart was fantasie ofzo, lekker boeiend allemaal. Erg goedkoop.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:
Ik vond het helemaal niks deze week, met die fantasieën van iedereen.
Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ietwat grotere spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na de afgelopen twee aflevering heeft earl niet een hoge prioriteit idd. Ik heb het ook maar net gekeken, en dat was alleen omdat er hier werd gezegd dat het niet zo slecht was...quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef Symer het volgende:
Niemand kijkt meer?
Het lijkt me meer dat ze de draad helemaal kwijt zijn geraakt. De "one good deed a week" was blijkbaar te saai voor ze, dus probeerden ze het "interessant" te maken, met zulke misbaksels tot gevolg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:36 schreef pberends het volgende:
My name is earl begint een probleem te krijgen waar veel cabaretiers mee zitten: het grappig doen om het grappig doen.
het begint een beetje stichtelijk te worden, straks ligt de bijbel ook nog op het nachtkastjequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
IK vond het juist wel leuk hoe hij zijn verkeerde daden oplostte, het was tenminste élke keer iets anders.
Nu zit ie al 8 afleveringen in de gevangenis.
Hoop dat EP09 begint met Earl in de gevangenis, en dan vervolgens ''1 year and 8 months later''
Yup... Joy zonder een sexy lichaam is anders alleen maar een lelijk trailertrashkoppie met een veel te grote mond. (letterlijk en figuurlijk).quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Aoristus het volgende:
weer dat gezeik met die kinderen van Joy. Waarom snappen ze niet dat dat zo'n anti-climax is
En ze eist alle aandacht op, terwijl het gewoonweg niet grappig is. Ze moeten Ralph weer eens inzetten "When he's not drinking, he's stealing"quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Yup... Joy zonder een sexy lichaam is anders alleen maar een lelijk trailertrashkoppie met een veel te grote mond. (letterlijk en figuurlijk).
Oh, balen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef Symer het volgende:
13 dec. stond oorspronkelijk in de planning idd. Helaas is die aflevering vervangen door een herhaling van The Office, ongetwijfeld ivm de staking.
Het is nog niet bekend wanneer Earl terugkomt.
Het is niet weer begonnen, dit was maar weer één aflevering helaas.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:35 schreef DaFan het volgende:
Wist niet eens dat het weer begonnen was
Ff kijken dan maar
Ja echt zo enorm nep.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:11 schreef SoupNazi het volgende:
Die special effects bij die aanrijding
Oh is zij dat!quote:
Zij is degene met die tatoeage van engelenvleugels op haar kutje met de tekst: "Love your brother"quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh is zij dat!
Ik herkende haar helemaal niet, maar ze mag er inderdaad goed zijn.
aaah ff tjekken van de weekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef pberends het volgende:
Goh, eindelijk weer een nieuwe aflevering.
En deze ging over kerstmis![]()
!
Verder goed dat Earl eindelijk uit de cel is, jesus christ.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef -Franktastic- het volgende:
"My Name Is Earl" (Thursdays, 8-8:30 p.m. ET)
Resumes April 3 with one-hour episode
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef -Franktastic- het volgende:
"My Name Is Earl" (Thursdays, 8-8:30 p.m. ET)
Resumes April 3 with one-hour episode
Nou paris hilton was weer eens de perfecte actrice. Maar gelukkig hoefde ze maar 2 woorden te onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
OMG!
Ik lees net dus dat Paris Hilton in die aflevering zit van vannacht!!!![]()
![]()
En hij duurt dus een uur.
Voor degene die het vergeten zijn:
De vorige aflevering eindigde met Earl en die vriendin die aangereden werden.
Jezusquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nou paris hilton was weer eens de perfecte actrice. Maar gelukkig hoefde ze maar 2 woorden te onthouden.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de aflevering van OCC gezien. Brilliant hoe Senior Jason Lee telkens Earl noemt.
Ik heb die aflevering een paar maanden geleden gezien, maar dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de aflevering van OCC gezien. Brilliant hoe Senior Jason Lee telkens Earl noemt.
Jezus man... die zooi kan je toch zo downkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik heb seizoen 2 maaar besteld, een importversie via bol.com, de enige manier om hem te krijgen! Ik download de serie al tijden niet meer maar wil hem toch wel zien, dus dan maar zo.
Ik heb seizoen 1 ook op dvd. Ik koop bija nooit dvd's en kijk bijna nooit series dus het gebeurd bijna nooit dat ik daar geld aan uitgeef. Tenzij ik het echt leuk vind. Zoals met deze serie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus man... die zooi kan je toch zo downkopen.
My name is Earl is wel aardig, maar om er een cent voor over te hebben.
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 ook op dvd. Ik koop bija nooit dvd's en kijk bijna nooit series dus het gebeurd bijna nooit dat ik daar geld aan uitgeef. Tenzij ik het echt leuk vind. Zoals met deze serie.
Ja kom op, ik ga me niet schamen omdat ik 1 van m'n favorite series origineel heb!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.
Schaam je!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja kom op, ik ga me niet schamen omdat ik 1 van m'n favorite series origineel heb!
En ik heb seizoen 1 2x gekekenMaar dat kwam omdat m'n vriend ze nog niet gezien had.
Neuh, een leuke sitcom kun je met gemak vaker kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.
Dat had dan ook te maken met de film die vooraf ging, waar Jason Lee de hoofdrol had. Dan blijf je wat makkelijker hangen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:08 schreef Symer het volgende:
Volgens mij vielen de kijkcijfers erg tegen, ik zou dus niet te veel hoop hebben.
edit: ik zie nu dat Earl het na de stop toch redelijk doet bij rtl5, afgelopen vrijdag was het zelfs het best bekeken programma.
Na de film met Jason Lee had Earl 70.000 kijkers minder dan de daaropvolgende week.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had dan ook te maken met de film die vooraf ging, waar Jason Lee de hoofdrol had. Dan blijf je wat makkelijker hangen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Na de film met Jason Lee had Earl 70.000 kijkers minder dan de daaropvolgende week.
Volgens mij niet een 40 minuten aflevering, maar 2 losse van 20. Dus 2 verschillende verhalen. Maar dat weet ik niet zeker. Iig vrijdag wel 40 minuten My Name Is Earl kijkplezierquote:Op zondag 21 september 2008 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Dubbele aflevering dan weer, toch?
quote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
4-02 (71) "Vote for This and I Promise to Do Something Crazy at the Emmys"
wtfquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Franktastic het volgende:
My Name is Earl cancelled, maar er is nog hoop dat een andere zender het overneemt
http://latimesblogs.latim(...)eremonious-canc.html
Onverwacht? Dit topic lag al tijden stil en de ratings en kijkers zakten steeds verder terug. Ik vond het zelf ook steeds minder worden de laatste tijd, laatste afleveringen niet eens meer gezien.quote:
mjah, het is nou niet een serie waar je direct over gaat zitten posten na elke aflevering.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Onverwacht? Dit topic lag al tijden stil en de ratings en kijkers zakten steeds verder terug. Ik vond het zelf ook steeds minder worden de laatste tijd, laatste afleveringen niet eens meer gezien.
Er zijn betere/beter bekeken series gecancelled..
whodunnit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Cheiron het volgende:
De twee "whodunnit"verhalen op het einde waren niet zo best, maar verder was het een heel vermakelijk seizoen. Zou het nogal kut vinden als hij van de buis werd gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |