abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53557235
Ik vond Randy met zijn gestolen auto overigens wel erg Scofield-like.
pi_53722190
Schop!

Vandaag (S3e03) is echt TE geniaal
  Redactie Games vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:56:04 #178
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_53722868
Hij moet echt uit die gevangenis, niet echt boeiend tot zover..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_53731842
..... OK. that was kinda disturbing....
pi_53865228
Net de dubbele eerste aflevering gezien.
Grappig hoe ze Sonny weer terughalen uit seizoen 1. Hij verdween toen plotseling, maar is dus niet vergeten door de makers.
Heb ook erg gelachen om Glen, vooral de manieren waarop hij Earl wil ombrengen :p
Vind alleen het gedoe buiten de gevangenis met Joy, Darnell, Randy en Catalina helemaal niet meer interessant zonder Earl.
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_53871687
Ach, ik heb er wel hoop op dat de programmamakers dingen verzinnen zodat het toch vermakelijk blijft binnen en/of buiten de gevangenis!
pi_53895385
Leuke aflevering weer, alles weer een stukje duidelijker.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:47:02 #183
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_53895577
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Leuke aflevering weer, alles weer een stukje duidelijker.
Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijn
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_53897463
Dus waarom stond dit topic nog niet in mijn MyAt?
pi_53897698
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Ach, ik kon prima leven met de verklaring dat Earl een dronken loser was die op een dag zo dronken was dat ie trouwde met iemand die zwanger bleek te zijn. De eerste keer dat zo'n terugblik-aflvering kwam vond ik het wel leuk, een beetje de draak steken met series waarin alles een verband heeft, dat je pas een half seizoen later ziet, maar nu heb ik het wel gehad daarmee. Als Earl nog iets menselijker wordt kun je je afvragen waarom Karma juist hem heeft uitgekozen, aangezien er wel grotere nietsnutten te vinden zijn
Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.
pi_53898219
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:40:00 #187
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_53902367
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zelf vind ik dergelijke achtergrond informatie altijd wel leuk, dat je weet hoe Earl aan zijn trailer kwam, hoe Catalina een lover had, hoe Joy dus tot hier gekomen is, alles van dat. Goed, dat is dan ook iets persoonlijks.
Achtergrondinfo is op zich wel leuk, maar moet het allemaal zo vergezocht zijn dat alles in elkaar grijpt en iedereen al voor aflevering 1 een connectie met elkaar had? Er zijn zat mexicanen die amerika binnen trekken op zoek naar werk of geluk en uiteindelijk een baantje als schoonmaakster krijgen. En er zijn zat 'trailertrash' types die na een dronken nacht in Vegas gaan trouwen met een wildvreemde. Met al die extra verklaringen worden ze alleen maar menselijker, en daardoor minder het stereotype waarvoor ze nu juist gemaakt zijn.

Tot deze week was Earl een woonwagenbewoner die op een van zijn dronken avonden (onbewust) een zwangere vrouw tegen kwam en overgehaald werd te trouwen in Las Vegas. Nu is hij ineens iemand die blijkbaar al vóór zijn karma-openbaring een vorm van goedheid had, door te willen zorgen voor zijn broer, door zijn levensstandaard bewust te willen verbeteren, enzovoorts. En Catalina is nu blijkbaar ineens naar amerika gekomen vanwege een geliefde, waar ze het de afgelopen twee seizoenen nog nooit over gehad heeft.

Ik begrijp ook wel dat het een serie is, en dat je het hele verhaal vooral niet te serieus moet nemen, ook niet deze ontwikkelingen. Maar juist door ineens dieper in te gaan op lekker eenvoudige karakters krijgen ze een serieuze dimensie die eigenlijk nergens voor nodig is, en bovendien nogal vergezocht is.

Begrijp me niet verkeerd, ik vond de grappen in deze aflevering weer erg goed en al die grappige connecties zijn daar zeker een deel van, maar als je de serie al als continu verhaal wilt bekijken en niet als losse afleveringen, dan vond ik dit hele gedoe juist afleiden van het geheel, in plaats van er iets aan toe te voegen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_53902733
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Randy!
pi_53912877
Aflevering 3 net gezien, hilarisch die gaynigger en gaylatino .

[ Bericht 27% gewijzigd door pberends op 13-10-2007 20:35:40 ]
pi_54029577
Ik vond het helemaal niks deze week, met die fantasieën van iedereen.

Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op
pi_54029798
Ben het deels met je eens Symer, maar die 'fantasie' van Randy is wel geniaal
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:19:16 #192
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54031016
"The dokter always said you were borderline artistic." .
Ik ga naar huis.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:40:03 #193
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54039207
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:

Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
Vreselijk, het was eigenlijk hetzelfde als die ep dat hij die lezing over karma ging houden, maar dan 100x slechter.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54039727
...........

heb er geen woorden voor
.......
pi_54041311
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:01 schreef Symer het volgende:

Hopelijk begint de volgende aflevering met '2 years later...', want dit gedoe in de gevangenis maakt de serie er niet beter op [ afbeelding ]
Meest slechte aflevering tot nu toe. Driekwart was fantasie ofzo, lekker boeiend allemaal. Erg goedkoop.
pi_54222196
Niemand kijkt meer?

Ik moest deze week nog steeds niet echt lachen, maar het begint weer een beetje op de oude serie te lijken.

Ik zat net wat spoilers te lezen en daar werd ik wel weer vrolijk van. Volgende week namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ietwat grotere spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin zondag 28 oktober 2007 @ 14:09:25 #197
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54222239
De afgelopen twee afleveringen waren echt slecht. Zeker die met de fantasieen.. alsof ze een stel kleuters tot schrijvens hadden gepromoot.

Jammer, de eerste twee seizoenen heb ik me echt kapotgelachen...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 28 oktober 2007 @ 16:03:23 #198
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54225062
"I gotta get some flowers, you think anyone would mind if I took some of Jose's memorial out in the yard?
-If anyone cared about Jose, he'd still be alive "

"Frank's great, I mean he can make wine out of shampoo, I'm not sure even Jesus could pull that of"

Dat begint er weer een beetje op te lijken gelukkig
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54227222
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 14:07 schreef Symer het volgende:
Niemand kijkt meer?
na de afgelopen twee aflevering heeft earl niet een hoge prioriteit idd. Ik heb het ook maar net gekeken, en dat was alleen omdat er hier werd gezegd dat het niet zo slecht was...
pi_54318973
Jezus, wat een kutaflevering was dat zegt.

Aflevering was geschreven door Tim Stack.
De man die ook die dronken beroemheid speelt in My Name Is earl.

Het eerste deel van Cops ging nog wel, maar dit is meer uitmelken.
Alsof ze geen nieuwe ideeen meer hebben.
Hadden ze niet moeten doen, dat ''earl in de gevangenis'' gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')