quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's toch van Scientology?
Misschien een nieuwe voor de list; "293: gave my son the name Pilot Inspektor"
Tofquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:50 schreef pberends het volgende:
Hier de lijst: http://en.wikipedia.org/wiki/The_List_(My_Name_is_Earl)
Waar is die te vinden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
De alternatieve pilot is uber
Yo crabdick! Nobody steals my wive and takes my trailer!
vroeg ik mij dus ook af, ik weet dat die als extra op de dvd release staat van season 1 maar in geen van de tor, euhm, online winkels zie ik em...quote:
De volledige naam van die alt. pilot is 'My Name Is Earl - Bad Karma (An Earl Misadventure)', die is gewoon los verkrijgbaar.quote:
Ik vond de laatste aflevering juist wel erg sterkquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:18 schreef athlonkmf het volgende:
ik begin die randy wel steeds irritanter te vinden.
de laatste paar aflevering zijn ook niet al te best...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Dat zeg jij. Maar ik las op tv.com toevallig dat dit er in zat, en vond het érg jammer dat ik het zag voor ik de aflevering zag. En omdat ik niet weet of iedereen in dit topic de laatste aflevering al zag leek me een spoiler wel zo sociaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef Miguel het volgende:
Dat hoeft niet in spoilers hoor De_Hertog. Maar inderdaad, die stukjes waren erg leuk gedaan!
Helaas wordt MNIE niet meer in Nederland uitgezonden, dus is er geen ander topic.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Miguel het volgende:
In alle USA topics is het zo dat wanneer een aflevering is uitgezonden op tv in noord-amerika, deze buiten spoiler-tags besproken mag worden.![]()
Heb je 'm nog niet gezien, dan blijf je nog even uit het topic totdat je kunt meepraten over de nieuwste ep.
Op grond van jouw redenering zou'zo'n het hele topic in spoilertags kunnen. Deze ongeschreven regel is er dus om dat te voorkomen
Eens, "bescherming" van andere lezers is dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Miguel het volgende:
In alle USA topics is het zo dat wanneer een aflevering is uitgezonden op tv in noord-amerika, deze buiten spoiler-tags besproken mag worden.![]()
Heb je 'm nog niet gezien, dan blijf je nog even uit het topic totdat je kunt meepraten over de nieuwste ep.
Op grond van jouw redenering zou'zo'n het hele topic in spoilertags kunnen. Deze ongeschreven regel is er dus om dat te voorkomen
Maar aangezien dit geen drukbezocht topic is, is het wel zo sociaal.quote:Op zondag 26 november 2006 11:45 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Eens, "bescherming" van andere lezers is dus nergens voor nodig![]()
Spoilers zijn ook zo verschrikkelijk bij een comedy als dezequote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar aangezien dit geen drukbezocht topic is, is het wel zo sociaal.
Komt ze niet meer terug dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:18 schreef Symer het volgende:
Chicken's gotta poop, people gotta bet![]()
Leuke aflevering. Jammer van Catalina![]()
Ze komt nu denk ik op Earl z'n lijst en hij moet dus iets vinden om het weer goed te maken lijkt mij. Maar ik heb geen idee of ze weer terug naar Amerika komt. Maar ze is iig nog niet helemaal weg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze komt nu denk ik op Earl z'n lijst en hij moet dus iets vinden om het weer goed te maken lijkt mij. Maar ik heb geen idee of ze weer terug naar Amerika komt. Maar ze is iig nog niet helemaal weg:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Die ben ik nu ook aan het downloadenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef pberends het volgende:
Gister was er eindelijk weer een nieuwe aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |