Wat snap je niet aan het woord degelijk?quote:
Hoerig staat ook tussen haakjes. Ik bedoel het niet letterlijk, maar u snapt wel wat ik bedoel.quote:
http://www.imdb.com/name/nm0048687/quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:53 schreef PabloLopez het volgende:
mr berends wie is die geile donder?
Jij bent gek! Het is lente, vrouwen met weinig kleding... wat wil een man nog meer!quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:14 schreef JoeDank het volgende:
Tja, de score vanmiddag in het centrum van Rotterdam was weer hoog: Meisje van 15 met hoogstens een sjaal om haar tieten en ook moeder en dochter in, kennelijk, het kortste jurkje wat ze konden vinden. Hoerig.
Geen puber meerquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:29 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Jij bent gek! Het is lente, vrouwen met weinig kleding... wat wil een man nog meer!
Klopt, maar wie heeft dat ooit beweerd dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stelling: vrouwen hoeven zich echt niet "hoerig" (string, kort rokje, strak topje, bikini, enzovoorts) te kleden om erg sexy te zijn. Soms maakt degelijke kleding het zelfs spannender.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
Klopt, maar wie heeft dat ooit beweerd dan?
Wie is zij btw? ;')
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
kuc kuch![]()
!!
Ik dacht al, wanneer heb ik Maisnon gequote
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:50 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Stelling: vrouwen hoeven zich echt niet "hoerig" (string, kort rokje, strak topje, bikini, enzovoorts) te kleden om erg sexy te zijn. Soms maakt degelijke kleding het zelfs spannender.
Al denk ik dat de TS dit ook nog te hoerig vindquote:Op zondag 15 april 2007 20:38 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] puike stelling. Die meid hierboven lijkt wel zo een hostess-type of tv-verslaggeefster uit het buitenland.
[afbeelding]
mooi en sexy dus [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |