Het lijkt me meer dat ze de draad helemaal kwijt zijn geraakt. De "one good deed a week" was blijkbaar te saai voor ze, dus probeerden ze het "interessant" te maken, met zulke misbaksels tot gevolg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:36 schreef pberends het volgende:
My name is earl begint een probleem te krijgen waar veel cabaretiers mee zitten: het grappig doen om het grappig doen.
het begint een beetje stichtelijk te worden, straks ligt de bijbel ook nog op het nachtkastjequote:Op zaterdag 3 november 2007 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
IK vond het juist wel leuk hoe hij zijn verkeerde daden oplostte, het was tenminste élke keer iets anders.
Nu zit ie al 8 afleveringen in de gevangenis.
Hoop dat EP09 begint met Earl in de gevangenis, en dan vervolgens ''1 year and 8 months later''
Yup... Joy zonder een sexy lichaam is anders alleen maar een lelijk trailertrashkoppie met een veel te grote mond. (letterlijk en figuurlijk).quote:Op zondag 18 november 2007 17:47 schreef Aoristus het volgende:
weer dat gezeik met die kinderen van Joy. Waarom snappen ze niet dat dat zo'n anti-climax is
En ze eist alle aandacht op, terwijl het gewoonweg niet grappig is. Ze moeten Ralph weer eens inzetten "When he's not drinking, he's stealing"quote:Op zondag 18 november 2007 18:01 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Yup... Joy zonder een sexy lichaam is anders alleen maar een lelijk trailertrashkoppie met een veel te grote mond. (letterlijk en figuurlijk).
Oh, balen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:52 schreef Symer het volgende:
13 dec. stond oorspronkelijk in de planning idd. Helaas is die aflevering vervangen door een herhaling van The Office, ongetwijfeld ivm de staking.
Het is nog niet bekend wanneer Earl terugkomt.
Het is niet weer begonnen, dit was maar weer één aflevering helaas.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:35 schreef DaFan het volgende:
Wist niet eens dat het weer begonnen was
Ff kijken dan maar
Ja echt zo enorm nep.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:11 schreef SoupNazi het volgende:
Die special effects bij die aanrijding
Oh is zij dat!quote:
Zij is degene met die tatoeage van engelenvleugels op haar kutje met de tekst: "Love your brother"quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh is zij dat!
Ik herkende haar helemaal niet, maar ze mag er inderdaad goed zijn.
aaah ff tjekken van de weekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:19 schreef pberends het volgende:
Goh, eindelijk weer een nieuwe aflevering.
En deze ging over kerstmis![]()
!
Verder goed dat Earl eindelijk uit de cel is, jesus christ.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef -Franktastic- het volgende:
"My Name Is Earl" (Thursdays, 8-8:30 p.m. ET)
Resumes April 3 with one-hour episode
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:52 schreef -Franktastic- het volgende:
"My Name Is Earl" (Thursdays, 8-8:30 p.m. ET)
Resumes April 3 with one-hour episode
Nou paris hilton was weer eens de perfecte actrice. Maar gelukkig hoefde ze maar 2 woorden te onthouden.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
OMG!
Ik lees net dus dat Paris Hilton in die aflevering zit van vannacht!!!![]()
![]()
En hij duurt dus een uur.
Voor degene die het vergeten zijn:
De vorige aflevering eindigde met Earl en die vriendin die aangereden werden.
Jezusquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:13 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nou paris hilton was weer eens de perfecte actrice. Maar gelukkig hoefde ze maar 2 woorden te onthouden.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de aflevering van OCC gezien. Brilliant hoe Senior Jason Lee telkens Earl noemt.
Ik heb die aflevering een paar maanden geleden gezien, maar dat was me nog niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb de aflevering van OCC gezien. Brilliant hoe Senior Jason Lee telkens Earl noemt.
Jezus man... die zooi kan je toch zo downkopen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:41 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, ik heb seizoen 2 maaar besteld, een importversie via bol.com, de enige manier om hem te krijgen! Ik download de serie al tijden niet meer maar wil hem toch wel zien, dus dan maar zo.
Ik heb seizoen 1 ook op dvd. Ik koop bija nooit dvd's en kijk bijna nooit series dus het gebeurd bijna nooit dat ik daar geld aan uitgeef. Tenzij ik het echt leuk vind. Zoals met deze serie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Jezus man... die zooi kan je toch zo downkopen.
My name is Earl is wel aardig, maar om er een cent voor over te hebben.
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 ook op dvd. Ik koop bija nooit dvd's en kijk bijna nooit series dus het gebeurd bijna nooit dat ik daar geld aan uitgeef. Tenzij ik het echt leuk vind. Zoals met deze serie.
Ja kom op, ik ga me niet schamen omdat ik 1 van m'n favorite series origineel heb!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.
Schaam je!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja kom op, ik ga me niet schamen omdat ik 1 van m'n favorite series origineel heb!
En ik heb seizoen 1 2x gekekenMaar dat kwam omdat m'n vriend ze nog niet gezien had.
Neuh, een leuke sitcom kun je met gemak vaker kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Komop zeg, Earl kijk je 1 keer en that's it.
Dat had dan ook te maken met de film die vooraf ging, waar Jason Lee de hoofdrol had. Dan blijf je wat makkelijker hangen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:08 schreef Symer het volgende:
Volgens mij vielen de kijkcijfers erg tegen, ik zou dus niet te veel hoop hebben.
edit: ik zie nu dat Earl het na de stop toch redelijk doet bij rtl5, afgelopen vrijdag was het zelfs het best bekeken programma.
Na de film met Jason Lee had Earl 70.000 kijkers minder dan de daaropvolgende week.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had dan ook te maken met de film die vooraf ging, waar Jason Lee de hoofdrol had. Dan blijf je wat makkelijker hangen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Na de film met Jason Lee had Earl 70.000 kijkers minder dan de daaropvolgende week.
Volgens mij niet een 40 minuten aflevering, maar 2 losse van 20. Dus 2 verschillende verhalen. Maar dat weet ik niet zeker. Iig vrijdag wel 40 minuten My Name Is Earl kijkplezierquote:Op zondag 21 september 2008 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Dubbele aflevering dan weer, toch?
quote:Op zondag 21 september 2008 17:12 schreef RacerDKB het volgende:
4-02 (71) "Vote for This and I Promise to Do Something Crazy at the Emmys"
wtfquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Franktastic het volgende:
My Name is Earl cancelled, maar er is nog hoop dat een andere zender het overneemt
http://latimesblogs.latim(...)eremonious-canc.html
Onverwacht? Dit topic lag al tijden stil en de ratings en kijkers zakten steeds verder terug. Ik vond het zelf ook steeds minder worden de laatste tijd, laatste afleveringen niet eens meer gezien.quote:
mjah, het is nou niet een serie waar je direct over gaat zitten posten na elke aflevering.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Onverwacht? Dit topic lag al tijden stil en de ratings en kijkers zakten steeds verder terug. Ik vond het zelf ook steeds minder worden de laatste tijd, laatste afleveringen niet eens meer gezien.
Er zijn betere/beter bekeken series gecancelled..
whodunnit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:01 schreef Cheiron het volgende:
De twee "whodunnit"verhalen op het einde waren niet zo best, maar verder was het een heel vermakelijk seizoen. Zou het nogal kut vinden als hij van de buis werd gehaald..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |