Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De moederrol over moeten nemen toen haar moeder een hersenbloeding kreeg, dus gewend zich druk te maken.
En bang dat haar vader het erger gaat maken, denk ik.
Hear Hearquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.
De rest is weinig beter trouwens, want niemand lijkt zich druk te maken om de actie van BB en iedereen lijkt hun ' het was om Egbert tegen zichzelf te beschermen' smoes te geloven.
Marcia was gewoon geilquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het Marcia was die de vorige keer naakt in bed lag met een stel anderen en zelfs Etienne aan haar borsten en wat al niet meer liet voelen. Dus ik vraag me af wie er beschermd moet worden. Wat mij betreft is Marcia walgelijk aan het doen.
De rest is weinig beter trouwens, want niemand lijkt zich druk te maken om de actie van BB en iedereen lijkt hun ' het was om Egbert tegen zichzelf te beschermen' smoes te geloven.
+1 scherpquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook grappig dat iedereen er standaard van uitgaat dat er voor Sabrina gezorgd moet worden. Ze heeft notabene zelf een kind. Maar iedereen denkt, handelt en zorgt voor haar.![]()
Goodbye Strangerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Stranger het volgende:
Ik hou hem voor gezien voor vanavond
Veel plezier nog, ik kijk al uit naar het afscheidsavondje van Egbert
Is het alweer avond dan? Tijd gaat wel heel snel als je het naar je zin hebt (en er weer is wat in het huis gebeurt).quote:
Die knippen en plakken het zo dat hun favorieten er in blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben benieuwd hoe BB dit in beeld gaat brengen volgende week..
Geen pr0n.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
omdat ze lam is en zich niet kan verweren tegen die grijp handjes van E10quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Ook grappig dat iedereen er standaard van uitgaat dat er voor Sabrina gezorgd moet worden. Ze heeft notabene zelf een kind. Maar iedereen denkt, handelt en zorgt voor haar.![]()
Ik gok dat Marcel weer een prominente rol krijgt met wat suggestieve beelden er bij en het interviewtalent Bridget met een 'wat vind jij er nou van?'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik had haar echt een pak slaag verkocht, verbaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:29 schreef scanman01 het volgende:
Hoor haar schreeuwen tegen haar vader zeg
Als dit er maar wel inkomt, is luid zat!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die knippen en plakken het zo dat hun favorieten er in blijven.
nee etiennen zei kutwijf tegen haarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:31 schreef Fronsertje het volgende:
mo heeft eindelijk de deksel op der neus gekregen van tijn...denk ik?
Ook als ze niet dronken is, is er sprake van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:30 schreef natronic het volgende:
[..]
omdat ze lam is en zich niet kan verweren tegen die grijp handjes van E10
Dat is dan wel weer minder jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:31 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "En nou ga je toch wel slapen pappie?"
thx...zie nu dat ik het mis hadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee etiennen zei kutwijf tegen haar
pc heb jij mogenlijk wel de hele schreeuw versie van semih openomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer minder ja
Marcia wat doe je me aan![]()
![]()
nee, vanwege zijn reactie op haarzelf!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is kwaad op Etiënne, vanwege zijn reaktie op Semih (als ik dit goed begrijp).
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is kwaad op Etiënne, vanwege zijn reaktie op Semih (als ik dit goed begrijp).
Nee, vanwege zijn reactie naar haar toen zijn hem uit de prinsessenkamer stuurde.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Peter6000 het volgende:
Geef mij Ruud maar uit BB1.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:32 schreef Loedertje het volgende:
En nu komen er weer tien versies van Etiennes kant van het verhaal.
Ik vind hem zeer vervelend, maar hij speelt het zeer goed.quote:
Zie hier:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:33 schreef Coraatje het volgende:
pc heb jij mogenlijk wel de hele schreeuw versie van semih openomen?
Hij ging voor de zoveelste keer bij Saar liggen toen ze out was (handjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand waar dit gesprek tegen Monique en Etiënne nu over gaat???
Monique is kwaad op Etiënne.
lol hij zei kutwijf maar in scheveningen wassenaar en katwijk en omstreken betekend dat iemand je voor Rotte vis heeft uitgemaakt dat iemand je behoorlijk heeft uitgescholden,zonder de woorden te noemen die werkelijk gezegd zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze stuurde hem bij 'r zusje weg en vervolgens schold hij haar uit voor rotte vis.
Zoiets was het begreep ik.
Hmm, missie mislukt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind hem zeer vervelend, maar hij speelt het zeer goed.
Hij is zooo geslepen, hij paait haar nu voordat ze echt een halstarige mening over hem heeft.
En neem E10 ook gelijk meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:35 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Marcia even over de schutting torpederen?
Hapjes en drankjes erbij pakt. En peukie opsteken, ik zit er klaar voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:38 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne gaat pissen, en komt daarna terug.
Want hij is nog lang niet uitgesproken.
Monique![]()
![]()
Vol;gens mij wel, mnaar er komt nog meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
pc heb jij mogenlijk wel de hele schreeuw versie van semih openomen?
stapte ook net optijd in, heb nog maar een joint gefixedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha, de ene scene volgt de andere op, ben blij dat ik deze nacht niet gemist heb.
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:39 schreef Gert het volgende:
Marcia neemt het op voor haar vader: Niks mis mee.
Dat doet verder niets af aan het feit dat Egbert een lul is die maandag het huis uit moet.
Briljantquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Dat is het gemene van hem, opstoken en stil zijnquote:
Hey je zit verkeerd, je moet naar de streamverslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef Prospera het volgende:
Mo verdedigt Saar tegen E10, vind je het normaal om zo tegen mijn zus te praten.
Als iemand dronken is dan ga je er niet mee praten.
Opzouten gek, sukkel.
Flikker een eind op kut zegt E10.
[afbeelding]
Ik ben geen hond waar je tegen praat E10.
Mo is zwaar pissed off.
Zout toch op, mijn zus is lam, kneus. Steek het toch in je reet.
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:38 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne gaat pissen, en komt daarna terug.
Versie 684. van zijn waarheid.quote:Want hij is nog lang niet uitgesproken.
nou, in deze situatie, als mijn vader dronken was geweest, had ik hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.
early morning yesterdayquote:
dat zeg ik de hele tijd en jeroen zat op het bed naast eggie dus misschien gaat hij ook nog ene rol spelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Linkje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Vind het fakking geen drol aan als BB n00b, maar de laatste 2 uren waren fakking priceless!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Vinden mensen het serieus nog leuk om naar te kijken,BB?![]()
Och, 20 topics vol in 3 uurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
onzin is een paar deuren verderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
BB de hardste ooit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef Peter6000 het volgende:
Monique moet huilen, ze trekt het niet en vindt het heel erg dat zo`n leuke avond zo verziekt wordt.
Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:42 schreef dreamscape68 het volgende:
moeten we ze straks een fooitje geven, omdat ze ons zo vermaakt hebben ?
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
Schat, ik heb het zo druk met het volgen van COS, de streams en daarnaast die verklote TT's van jullie aan het corrigeren. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:
Haar pa is dronken. Ze heeft het beste met hem voor. Hoezo "spoort" ze niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.
Nee, idd, dat geloven ze nooit !@#%@%^@quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpen
Maar ze hebben het vorige week Vrijdag en deze Vrijdag wel erg goed gemaakt hoor... imhoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigd
Het is eerder DeBus 3quote:
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
Ach joh dat weten die newbies niet.quote:
Daar was ze dus al mee bezigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef FBtje het volgende:
[..]
nou, in deze situatie, als mijn vader dronken was geweest, had ik hetzelfde gedaan
Terwijl hij niets fouts meer doet en toch wil ze hem steeds naar bed hebben. Waarom in vredesnaam???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.![]()
Je vergeet Marllies!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.
Monique, Etienne en Marcia waren best wel walgelijk vannacht. Ook aan Rik heb ik me behoorlijk gestoord. Alleen Jeroen heeft het behoorlijk schadevrij overleefd eigenlijk.
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
Jij hebt de speciale '3 weken lag'-streams?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Maar ze hebben het vorige week Vrijdag en deze Vrijdag wel erg goed gemaakt hoor... imho
Je bent niet de enige, ze haalt het bloed onder me nagels vandaan. Laat die vent lekker gezellig kletsen met die anderen. Ze gunt hem niet eens een gezellig gesprek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl hij niets fouts meer doet en toch wil ze hem steeds naar bed hebben. Waarom in vredesnaam???
Ik erger me echt waanzinnig aan dat kind op dit moment .
Je wilde toch drank en feesten? Dit krijg je danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.
Monique, Etienne en Marcia waren best wel walgelijk vannacht. Ook aan Rik heb ik me behoorlijk gestoord. Alleen Jeroen heeft het behoorlijk schadevrij overleefd eigenlijk.
Inderdaad ja. Wat mij betreft heeft alleen Jeroen de avond goed doorstaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.![]()
![]()
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.![]()
![]()
ho als net een dikke uur daavoor iemand uit de kamer is gestuurd (om welke reden dan ook) en sabrina heel duidelijk even out was ,heeft sabrina toch echt heel diep in het glaasje gekeken en etiennes handje zitten wel meer op plekken waar hij niet behoord te zijn. iedere simpele ziel snapt toch wel dat als de ene man uit te kamer word gestuurd ,de andere man niet opeens groen licht krijgt? etienne is geen heilge(ik wilde *god niet*zeggen maar daar beledig ik misschien mensen mee)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb weer het gevoel dat Monique haar eigen tekortkomingen op iemand anders loslaat. Etienne deze keer. Het wringt volgens mij bij haar dat ze precies hetzelfde dacht als Etienne over Egbert. Vervolgens hoort ze het hem uiten en voelt zich nu kut omdat er niks bleek te zijn.
Vervolgens ziet ze Etienne zelf de kamer ingaan, en knapt er iets in haar. Want voordat hij haar had aangesproken was zij al op stoom.
Want eerlijk, Etienne deed niks anders dan dat hij, pak hem beet, een week eerder ook gedaan zou hebben.
ja maar die heeft maar 1 hersencel dus die weet niet beterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wat mij betreft heeft alleen Jeroen de avond goed doorstaan.
Kom pap, even een plasje doen en naar bedje toe...(wa liefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef toxikon het volgende:
wat een vervelend opdringerig klotewijf die marcia
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia treedt lief en beschermiend tegen haar vader op.
Anders was hij misschien gaan zuipen met Jeroen, en had ie allerlei wartaal uitgeslagen.
Sinds wanneer is dat strafbaar, Peter?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
Anders was hij misschien gaan zuipen met Jeroen, en had ie allerlei wartaal uitgeslagen.
Ik denk dat ik wel weet wat er speelt. Marcia is DOODSBANG dat Egbert bepaalde dingen over Floris verteld. Ze doet er alles aan om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik zou haar hoofd ook graag in een bankschroef aan willen draaien, kutkind. Het zou je dochter maar zijn, arme egg bert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
ik had mijn kind de tyvus geslagen.
zijken over respect voor haar vader terwijl ze zelf als een baby tegen haar vader doet.
Wel 2 maanden nagenietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
zijken over respect voor haar vader terwijl ze zelf als een baby tegen haar vader doet.
Dat zei ik net ook al. Tekeer gaan tegen Semih (die hem notabene beschermde) en zelf super denigrerend tegen d'r vader doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
Omdat je dronken ben hoef je nog niet verplicht naar je nest verwezen te worden. Een volwassen man bepaald zelf wat hij doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef FBtje het volgende:
wat is er uberhaupt goed aan dronken zijn? helemaal niks
de manier waarop, hij is niet kinds ofzo alleen dronken, laat hem dronken zijn en ga hem niet zo betuttelen als of ie tandloos is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik snap jullie probleem met marcia ook niet. ze is gewoon zorgzaam over dr vader. wat is daar mis mee.
Die man heeft niets fout gedaan, dus waarom moet hij geholpen worden dan? Laat Marcia maar op zichzelf passen. De vorige keer sprong ze ook naakt in bed met een stel anderen en liet Etienne haar overal betasten. Zo idioot heb ik Egbert nog niet zien doen. Nee, er spelen andere redenen mee voor Marciaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik snap jullie probleem met marcia ook niet. ze is gewoon zorgzaam over dr vader. wat is daar mis mee.
de toon van spreken ,je kan het rustig aan iemand uitleggen ,of degraderend ik vind het een beetje respctloos naar haar vader toe ,en dan bedoel ik niet het feit dat ze wil dat hij naar bed gaat maar dus de manier waaropquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Fronsertje het volgende:
ok , ik wilde gaan slapen ..maar nu ik rik zich zie uitkleden met zijn panty aan moeten er eerst nog 2 halve liters in..om een coma zonder dromen te waarborgen...omfg
dan was denk ik binnen 30 seconde het scherm op geel gegaan.. nog leuke filmpjes btw?quote:
Haha, ik had hetzelfde. Da's schrikken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, ik sta klaar om tieten te cappen, is het Rik
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Fronsertje het volgende:
ok , ik wilde gaan slapen ..maar nu ik rik zich zie uitkleden met zijn panty aan moeten er eerst nog 2 halve liters in..om een coma zonder dromen te waarborgen...omfg
Jij, ik en BB weten dat zijn handjes ergens anders hebben gezeten, maar dat weten ze in het huis niet. Dat is nogal van belang in deze. Daarbij werd Egbert uit de kamer gestuurd om HEM te beschermen, niet Sabrina. (zo wordt het verkocht en geloofd)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ho als net een dikke uur daavoor iemand uit de kamer is gestuurd (om welke reden dan ook) en sabrina heel duidelijk even out was ,heeft sabrina toch echt heel diep in het glaasje gekeken en etiennes handje zitten wel meer op plekken waar hij niet behoord te zijn. iedere simpele ziel snapt toch wel dat als de ene man uit te kamer word gestuurd ,de andere man niet opeens groen licht krijgt? etienne is geen heilge(ik wilde *god niet*zeggen maar daar beledig ik misschien mensen mee)
Het is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan was denk ik binnen 30 seconde het scherm op geel gegaan.. nog leuke filmpjes btw?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:58 schreef Peter6000 het volgende:
En Sabrina heeft gewoon lekker feest gevierd, en is daarna gaan pitten.
Yep, na heel beschermend e10 van haar zus afgetrokken te hebben, stapt ze zo bij tijn in badquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yep, na heel beschermend e10 van haar zus beschermd te hebben stapt ze zo met tijn in bad![]()
racist? nah... da's te makkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:01 schreef Day het volgende:
Er zijn 2 mensen die een hele valse rol gespeeld vannacht en dat waren E10 en Marlies. Alle gevoelens die ik t.o.v. ze had (de racist en de achterbakse) zijn 100% terug.
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij, ik en BB weten dat zijn handjes ergens anders hebben gezeten, maar dat weten ze in het huis niet. Dat is nogal van belang in deze. Daarbij werd Egbert uit de kamer gestuurd om HEM te beschermen, niet Sabrina. (zo wordt het verkocht en geloofd)
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegt
Helemaal mee eens. Maar Etienne is al eerder terwijl Sabrina zat was bij haar 'op bezoek' geweest. En toen werd er ook geen probleem van gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegt
En morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef T-lex het volgende:
Ow...Tijn doet aan koude oorlogvoering.
Ok dan naar mannetje, sukkel, manipulist, klojo, whatever. Hij was in ieder geval een klootzak.quote:
Relatie marcia-floris is primair *haar* verhaal. Lijkt me niet meer dan redelijk dat ze er geen behoefte aan heeft dat dronken Egbert *haar* dingen vertelt terwijl "heel Nederland" mee kijkt. Egbert zemelt maar over zijn eigen leven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Zijn verslaving.
Waarom daar moeilijk over doen?
euhm tsjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Zijn verslaving.
Waarom daar moeilijk over doen?
ja laat maar ik kan niet god verwoorden wat ik bedoel komt op neer iemand jat een snoepje krijgt een standje jantje die ernaast staat doet het even later want die denkt dat het standje niet voor hem geld terwijl ze allebij weten dat stelen fout isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???![]()
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???![]()
Ik heb het e10 eerlijk gezegd ook niet zijn doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:06 schreef dreamscape68 het volgende:
En wat maakt het nou uit dat je even bij iemand op de kamer ligt.., ja.. als je zoals E10 misbruik maakt van de situatie, maar dat heb ik Eggie niet zien doen.
Alleen heeft niemand een snoepje gejat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja laat maar ik kan niet god verwoorden wat ik bedoel komt op neer iemand jat een snoepje krijgt een standje jantje die ernaast staat doet het even later want die denkt dat het standje niet voor hem geld terwijl ze allebij weten dat stelen fout is
fuk man dat zei sonneveld ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:05 schreef dracula100 het volgende:
e10 rekke en drbij blijven
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het e10 eerlijk gezegd ook niet zijn doen
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Suikeroom het volgende:
bb doe ff een stream op de badkamer
LOLquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
ja uhm weet je wel,quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factor
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.
Misbruik impliceerd dat de andere partij daar geen prijs op stelt, ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nu
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.
Dat was stukken beter geweest..iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
Tijn heeft niets fout gedaan hij heeft alleen een dronken Saar naar bed gebracht en verder niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
dat is een heel ander punt.. ik geef alleen aan wie ik verantwoordelijk vindquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzo
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:15 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?
ja ok, heeft de man niet verdiend..maar he et gaat allemaal om de kijkcijfersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:16 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.
OOOooowwww.. ja, daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:16 schreef Coraatje het volgende:
ik zeg ook niet dat egbert iets van plan was
ik zeg alleen dat ik het begrijp waarom monique etienne uit die kamer stuurt
Scherp, ze hadden beter op het scherm kunnen zetten, eggie grijp je kansquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:15 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?
Om de kijkcijfers? Ik vind Egbert een ouwe zemelaar, maar ik vond dit echt een naaistreek van BB. Die konden ze echt niet maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:17 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
ja ok, heeft de man niet verdiend..maar he et gaat allemaal om de kijkcijfers
Precies...en aangezien ik dat slap gelul van de Don Corleone van Zwolle niet meer trek....ben ik er ook weg van...Suc6 vanacht mensen, en truste voor straks! Lees de rest morgen wel weer....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:18 schreef funkie-indo het volgende:
En de badkamer wordt weer gecensureerd met Mo en Tijn...
Marcia nu over Egbert: ja thuis gaat hij nog 30 keer zo verquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:11 schreef soylent het volgende:
Wat m'n vriendin trouwens opmerkte over Marcia/Egbert was dat Egbert het helemaal niet raar leek te vinden dat ze zo te keer ging. Hij keek er totaal niet van op. Dus het zal thuis wel vaker zo gaan daarZe heeft duidelijk de moederrol.
jou geloof ik ook nooit meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:19 schreef dracula100 het volgende:
en weer 300
eta goede gesprekken:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:22 schreef Fikkert het volgende:
ik ga ook pitten,.... e<10 gaat toch weer 1000x hetzelfde zeggen en straks de gebeten hond uithangen wat betreft monique,... en natuurlijk wil ik niet de eerste gesprekken van morgen missen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |