quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Fronsertje het volgende:
ok , ik wilde gaan slapen ..maar nu ik rik zich zie uitkleden met zijn panty aan moeten er eerst nog 2 halve liters in..om een coma zonder dromen te waarborgen...omfg
Jij, ik en BB weten dat zijn handjes ergens anders hebben gezeten, maar dat weten ze in het huis niet. Dat is nogal van belang in deze. Daarbij werd Egbert uit de kamer gestuurd om HEM te beschermen, niet Sabrina. (zo wordt het verkocht en geloofd)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ho als net een dikke uur daavoor iemand uit de kamer is gestuurd (om welke reden dan ook) en sabrina heel duidelijk even out was ,heeft sabrina toch echt heel diep in het glaasje gekeken en etiennes handje zitten wel meer op plekken waar hij niet behoord te zijn. iedere simpele ziel snapt toch wel dat als de ene man uit te kamer word gestuurd ,de andere man niet opeens groen licht krijgt? etienne is geen heilge(ik wilde *god niet*zeggen maar daar beledig ik misschien mensen mee)
Het is niet bij te houdenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dan was denk ik binnen 30 seconde het scherm op geel gegaan.. nog leuke filmpjes btw?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:58 schreef Peter6000 het volgende:
En Sabrina heeft gewoon lekker feest gevierd, en is daarna gaan pitten.
Yep, na heel beschermend e10 van haar zus afgetrokken te hebben, stapt ze zo bij tijn in badquote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yep, na heel beschermend e10 van haar zus beschermd te hebben stapt ze zo met tijn in bad![]()
racist? nah... da's te makkelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:01 schreef Day het volgende:
Er zijn 2 mensen die een hele valse rol gespeeld vannacht en dat waren E10 en Marlies. Alle gevoelens die ik t.o.v. ze had (de racist en de achterbakse) zijn 100% terug.
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegtquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij, ik en BB weten dat zijn handjes ergens anders hebben gezeten, maar dat weten ze in het huis niet. Dat is nogal van belang in deze. Daarbij werd Egbert uit de kamer gestuurd om HEM te beschermen, niet Sabrina. (zo wordt het verkocht en geloofd)
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |