Alleen heeft niemand een snoepje gejat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja laat maar ik kan niet god verwoorden wat ik bedoel komt op neer iemand jat een snoepje krijgt een standje jantje die ernaast staat doet het even later want die denkt dat het standje niet voor hem geld terwijl ze allebij weten dat stelen fout is
fuk man dat zei sonneveld ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:05 schreef dracula100 het volgende:
e10 rekke en drbij blijven
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het e10 eerlijk gezegd ook niet zijn doen
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Suikeroom het volgende:
bb doe ff een stream op de badkamer
LOLquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
ja uhm weet je wel,quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factor
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.
Misbruik impliceerd dat de andere partij daar geen prijs op stelt, ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nu
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.
Dat was stukken beter geweest..iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
Tijn heeft niets fout gedaan hij heeft alleen een dronken Saar naar bed gebracht en verder niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
dat is een heel ander punt.. ik geef alleen aan wie ik verantwoordelijk vindquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzo
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:15 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?
ja ok, heeft de man niet verdiend..maar he et gaat allemaal om de kijkcijfersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:16 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.
OOOooowwww.. ja, daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:16 schreef Coraatje het volgende:
ik zeg ook niet dat egbert iets van plan was
ik zeg alleen dat ik het begrijp waarom monique etienne uit die kamer stuurt
Scherp, ze hadden beter op het scherm kunnen zetten, eggie grijp je kansquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:15 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?
Om de kijkcijfers? Ik vind Egbert een ouwe zemelaar, maar ik vond dit echt een naaistreek van BB. Die konden ze echt niet maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:17 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
ja ok, heeft de man niet verdiend..maar he et gaat allemaal om de kijkcijfers
Precies...en aangezien ik dat slap gelul van de Don Corleone van Zwolle niet meer trek....ben ik er ook weg van...Suc6 vanacht mensen, en truste voor straks! Lees de rest morgen wel weer....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:18 schreef funkie-indo het volgende:
En de badkamer wordt weer gecensureerd met Mo en Tijn...
Marcia nu over Egbert: ja thuis gaat hij nog 30 keer zo verquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:11 schreef soylent het volgende:
Wat m'n vriendin trouwens opmerkte over Marcia/Egbert was dat Egbert het helemaal niet raar leek te vinden dat ze zo te keer ging. Hij keek er totaal niet van op. Dus het zal thuis wel vaker zo gaan daarZe heeft duidelijk de moederrol.
jou geloof ik ook nooit meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:19 schreef dracula100 het volgende:
en weer 300
eta goede gesprekken:quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:22 schreef Fikkert het volgende:
ik ga ook pitten,.... e<10 gaat toch weer 1000x hetzelfde zeggen en straks de gebeten hond uithangen wat betreft monique,... en natuurlijk wil ik niet de eerste gesprekken van morgen missen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |