Helemaal mee eens. Maar Etienne is al eerder terwijl Sabrina zat was bij haar 'op bezoek' geweest. En toen werd er ook geen probleem van gemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar zonder dat bb ingegrepen had is het toch fout dat welke man dan ook bij een vrouw/meisje is die helemaal out is gegaan van de drank? en juist doorrdat er zo een ophef was over het weghalen van egg om welke reden dus ook ,is het toch logisch dat je dan gewoon maar even niet op die kamer komt? misschien ligt dat aan mij ,maar als het mijn zus was geweest had ik ook iedereen uit de kamer van me zus gehouden praten kan ook morgen sabrina slaat toch niet op op dat moment wat je zegt
En morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef T-lex het volgende:
Ow...Tijn doet aan koude oorlogvoering.
Ok dan naar mannetje, sukkel, manipulist, klojo, whatever. Hij was in ieder geval een klootzak.quote:
Relatie marcia-floris is primair *haar* verhaal. Lijkt me niet meer dan redelijk dat ze er geen behoefte aan heeft dat dronken Egbert *haar* dingen vertelt terwijl "heel Nederland" mee kijkt. Egbert zemelt maar over zijn eigen leven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Zijn verslaving.
Waarom daar moeilijk over doen?
euhm tsjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:03 schreef Prospera het volgende:
Zijn verslaving.
Waarom daar moeilijk over doen?
ja laat maar ik kan niet god verwoorden wat ik bedoel komt op neer iemand jat een snoepje krijgt een standje jantje die ernaast staat doet het even later want die denkt dat het standje niet voor hem geld terwijl ze allebij weten dat stelen fout isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???![]()
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat nou? Tijn was er toch ook bij ???![]()
Ik heb het e10 eerlijk gezegd ook niet zijn doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:06 schreef dreamscape68 het volgende:
En wat maakt het nou uit dat je even bij iemand op de kamer ligt.., ja.. als je zoals E10 misbruik maakt van de situatie, maar dat heb ik Eggie niet zien doen.
Alleen heeft niemand een snoepje gejat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja laat maar ik kan niet god verwoorden wat ik bedoel komt op neer iemand jat een snoepje krijgt een standje jantje die ernaast staat doet het even later want die denkt dat het standje niet voor hem geld terwijl ze allebij weten dat stelen fout is
fuk man dat zei sonneveld ook alquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:05 schreef dracula100 het volgende:
e10 rekke en drbij blijven
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Danku! Tijn was al heel de tijd voor Sa aant zorgen. Shirtje toch maar aan en water halen enzo..
Als Tijn echt had gevoeld dat er wat was had tie Egbert echt wel dat bed afgerost hoor.![]()
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het e10 eerlijk gezegd ook niet zijn doen
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eerst heeft hij haar helpen uitkleden en pas nadin een shirtje gegeven.
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Suikeroom het volgende:
bb doe ff een stream op de badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |