LOLquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
ja uhm weet je wel,quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet beste bb bekijker...wegens de rob-factor
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Egbert was ook echt niets van plan, hij was alleen dronken aan het kloten. Ik vond het een klote actie van BB.
Misbruik impliceerd dat de andere partij daar geen prijs op stelt, ik heb het niet gezienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:09 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Vandaag niet, ik had het meer over het globaal verloop van bb6 nu
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef FBtje het volgende:
nou, mijn conclusie is wel dat niemand, maar dan ook niemand verantwoordelijk is voor deze hele situatie, dan Big Brother alleen!
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was het zeker. In plaats van hem te 'waarschuwen' zetten ze hem juist in de hoek waar ze hem voor waarschuwen.
Dat was stukken beter geweest..iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ze hadden beter op het scherm kunnen zetten: "let op Sabrina".
Tijn heeft niets fout gedaan hij heeft alleen een dronken Saar naar bed gebracht en verder niets.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden sabrina tegen tijn motten beschermen
dat is een heel ander punt.. ik geef alleen aan wie ik verantwoordelijk vindquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:13 schreef toxikon het volgende:
[..]
dit is wat we willen man, niks niet lullen over verantwalgelijk enzo
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:15 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
was het dan nog zon enerverende nacht geweest?
ja ok, heeft de man niet verdiend..maar he et gaat allemaal om de kijkcijfersquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 05:16 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat was beter geweest dan wat er nu gebeurt met Egbert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |