dat zeg ik de hele tijd en jeroen zat op het bed naast eggie dus misschien gaat hij ook nog ene rol spelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Linkje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Vind het fakking geen drol aan als BB n00b, maar de laatste 2 uren waren fakking priceless!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Vinden mensen het serieus nog leuk om naar te kijken,BB?![]()
Och, 20 topics vol in 3 uurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
onzin is een paar deuren verderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
BB de hardste ooit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef Peter6000 het volgende:
Monique moet huilen, ze trekt het niet en vindt het heel erg dat zo`n leuke avond zo verziekt wordt.
Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:42 schreef dreamscape68 het volgende:
moeten we ze straks een fooitje geven, omdat ze ons zo vermaakt hebben ?
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |