stapte ook net optijd in, heb nog maar een joint gefixedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Haha, de ene scene volgt de andere op, ben blij dat ik deze nacht niet gemist heb.
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:39 schreef Gert het volgende:
Marcia neemt het op voor haar vader: Niks mis mee.
Dat doet verder niets af aan het feit dat Egbert een lul is die maandag het huis uit moet.
Briljantquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Dat is het gemene van hem, opstoken en stil zijnquote:
Hey je zit verkeerd, je moet naar de streamverslagen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef Prospera het volgende:
Mo verdedigt Saar tegen E10, vind je het normaal om zo tegen mijn zus te praten.
Als iemand dronken is dan ga je er niet mee praten.
Opzouten gek, sukkel.
Flikker een eind op kut zegt E10.
[afbeelding]
Ik ben geen hond waar je tegen praat E10.
Mo is zwaar pissed off.
Zout toch op, mijn zus is lam, kneus. Steek het toch in je reet.
Dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:38 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne gaat pissen, en komt daarna terug.
Versie 684. van zijn waarheid.quote:Want hij is nog lang niet uitgesproken.
nou, in deze situatie, als mijn vader dronken was geweest, had ik hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.
early morning yesterdayquote:
dat zeg ik de hele tijd en jeroen zat op het bed naast eggie dus misschien gaat hij ook nog ene rol spelenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Linkje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zo net dat filmpje van Semih vs BB teruggekeken, en Monique stond er de hele tijd naast, die weet precies hoe de vork in de steel zit, legt het morgen wel ff rustig aan al die andere dodo's
Vind het fakking geen drol aan als BB n00b, maar de laatste 2 uren waren fakking priceless!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Vinden mensen het serieus nog leuk om naar te kijken,BB?![]()
Och, 20 topics vol in 3 uurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
onzin is een paar deuren verderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
BB de hardste ooit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:45 schreef Peter6000 het volgende:
Monique moet huilen, ze trekt het niet en vindt het heel erg dat zo`n leuke avond zo verziekt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |