Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/audio/Mo_flipt.wma
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:42 schreef dreamscape68 het volgende:
moeten we ze straks een fooitje geven, omdat ze ons zo vermaakt hebben ?
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
Schat, ik heb het zo druk met het volgen van COS, de streams en daarnaast die verklote TT's van jullie aan het corrigeren. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:
Haar pa is dronken. Ze heeft het beste met hem voor. Hoezo "spoort" ze niet...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis mee??? Dat ze tegen hem praat alsof hij een ventje van 6 is. Dat ze hem naar bed stuurt en zegt dat hij moet LUISTEREN... Dat kind spoort echt niet.
Nee, idd, dat geloven ze nooit !@#%@%^@quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geweldig die clips. Ik ga het morgen aan de rest van de familie vertellen, maar die geloven het nooit of het komt niet zo over zoals het was. Deze fragmenten gaan daarbij goe dhelpen
Maar ze hebben het vorige week Vrijdag en deze Vrijdag wel erg goed gemaakt hoor... imhoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze na al die weken ons nog wel wat crediet verontschuldigd
Het is eerder DeBus 3quote:
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Marcia praat eindelijk een beetje normaal tegen haar vader.![]()
Ach joh dat weten die newbies niet.quote:
Daar was ze dus al mee bezigquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:43 schreef FBtje het volgende:
[..]
nou, in deze situatie, als mijn vader dronken was geweest, had ik hetzelfde gedaan
Terwijl hij niets fouts meer doet en toch wil ze hem steeds naar bed hebben. Waarom in vredesnaam???quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze begint weer, sigaretje op gaan we naar bed.![]()
Je vergeet Marllies!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.
Monique, Etienne en Marcia waren best wel walgelijk vannacht. Ook aan Rik heb ik me behoorlijk gestoord. Alleen Jeroen heeft het behoorlijk schadevrij overleefd eigenlijk.
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
conclusie na vanavond is wel dat Tijn en Rik de enige normale personen in dat huis zijn
Jij hebt de speciale '3 weken lag'-streams?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:49 schreef dreamscape68 het volgende:
[..]
Maar ze hebben het vorige week Vrijdag en deze Vrijdag wel erg goed gemaakt hoor... imho
Je bent niet de enige, ze haalt het bloed onder me nagels vandaan. Laat die vent lekker gezellig kletsen met die anderen. Ze gunt hem niet eens een gezellig gesprek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Terwijl hij niets fouts meer doet en toch wil ze hem steeds naar bed hebben. Waarom in vredesnaam???
Ik erger me echt waanzinnig aan dat kind op dit moment .
Je wilde toch drank en feesten? Dit krijg je danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal vast van korte duur zijn. Ik kan een flink aantal mensen echt niet meer aanhoren. Tijd om af te sluiten denk ik.
Monique, Etienne en Marcia waren best wel walgelijk vannacht. Ook aan Rik heb ik me behoorlijk gestoord. Alleen Jeroen heeft het behoorlijk schadevrij overleefd eigenlijk.
Inderdaad ja. Wat mij betreft heeft alleen Jeroen de avond goed doorstaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.![]()
![]()
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg. Vielen die beiden even enorm door de mand.![]()
![]()
ho als net een dikke uur daavoor iemand uit de kamer is gestuurd (om welke reden dan ook) en sabrina heel duidelijk even out was ,heeft sabrina toch echt heel diep in het glaasje gekeken en etiennes handje zitten wel meer op plekken waar hij niet behoord te zijn. iedere simpele ziel snapt toch wel dat als de ene man uit te kamer word gestuurd ,de andere man niet opeens groen licht krijgt? etienne is geen heilge(ik wilde *god niet*zeggen maar daar beledig ik misschien mensen mee)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb weer het gevoel dat Monique haar eigen tekortkomingen op iemand anders loslaat. Etienne deze keer. Het wringt volgens mij bij haar dat ze precies hetzelfde dacht als Etienne over Egbert. Vervolgens hoort ze het hem uiten en voelt zich nu kut omdat er niks bleek te zijn.
Vervolgens ziet ze Etienne zelf de kamer ingaan, en knapt er iets in haar. Want voordat hij haar had aangesproken was zij al op stoom.
Want eerlijk, Etienne deed niks anders dan dat hij, pak hem beet, een week eerder ook gedaan zou hebben.
ja maar die heeft maar 1 hersencel dus die weet niet beterquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Wat mij betreft heeft alleen Jeroen de avond goed doorstaan.
Kom pap, even een plasje doen en naar bedje toe...(wa liefquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:52 schreef toxikon het volgende:
wat een vervelend opdringerig klotewijf die marcia
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
Marcia treedt lief en beschermiend tegen haar vader op.
Anders was hij misschien gaan zuipen met Jeroen, en had ie allerlei wartaal uitgeslagen.
Sinds wanneer is dat strafbaar, Peter?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
Anders was hij misschien gaan zuipen met Jeroen, en had ie allerlei wartaal uitgeslagen.
Ik denk dat ik wel weet wat er speelt. Marcia is DOODSBANG dat Egbert bepaalde dingen over Floris verteld. Ze doet er alles aan om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |