Inhoudelijk helemaal gelijk, maar het kon op een betere toon.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik word heel moe van al dat gelul over Semih...hij had groot gelijk!
Samen met Rik om wat hij verkeerd deed vanavond en té bijdehand wil doen.quote:
Even wachten nog en Rik grijpt hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Day het volgende:
En Rik laat zich lekker door 'm meeslepen. Valt me vies van hem tegen.
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
Terecht,zou ik ook doen als ik zo neergescheten was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef Springveertje het volgende:
EGBERT WEER UIT ZIJN NEST....................
Een echte LOL had ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
oh die liggen ergens in bed joh...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
goede vraag....de bb crew lijkt ze ook kwijt te zijn....tuinhuisje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
En Marlies zit nu min of meer te suggereren dat Jeroen puntjes probeert te scoren.
(zoals de waard is enzo... )
Dat doet ze absoluut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat Monique het morgen voor Semih opneemt!
Zekers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!![]()
De moederrol over moeten nemen toen haar moeder een hersenbloeding kreeg, dus gewend zich druk te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Egbert komt weer in de kamer en Marcia maakt zich al weer druk.
Wat heeft dat kind zeg![]()
![]()
Ik ben het al bijna de hele avond met je eens. Ik wil steeds iets typen maar dan staat het er al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
En Marlies zit nu min of meer te suggereren dat Jeroen puntjes probeert te scoren.
(zoals de waard is enzo... )
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: " Waarom kom je nou fokking je bed uit papsi?"
Ik weet zeker dat ze dat wel gaat doen, Tijn ook. Ze hebben beiden gehoord wat Semih zei.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat Monique het morgen voor Semih opneemt!
ik vind het niet gek dat hij niet kan slapen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Egbert komt weer in de kamer en Marcia maakt zich al weer druk.
Wat heeft dat kind zeg![]()
![]()
Hij was rasistiesjquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
wat heeft E10 dan allemaal meegemaakt ??
vast gezeten?![]()
Knikkers gepikt op het schoolplein door een meisje...daar heeft tie nu nog psychisch last van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
wat heeft E10 dan allemaal meegemaakt ??
vast gezeten?![]()
Daar zie ik Monique ook wel voor aan, die is een stuk scherper dan je op het eerste oog zou zeggen.quote:
Ingefluisterd door Scanmanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Kijk Marcia beseft het zelf!
En dat is wis en opzeker het gevalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
[..]
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:24 schreef dreamscape68 het volgende:
Wat is er fout dat Eg wakker is, laat die man gezellig zitten met een peuk, die man doet niets fouts en heeft niets fouts gedaan, alleen irri lachen, maar daar kan hij ook niks aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |