Even wachten nog en Rik grijpt hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Day het volgende:
En Rik laat zich lekker door 'm meeslepen. Valt me vies van hem tegen.
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
Terecht,zou ik ook doen als ik zo neergescheten was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:19 schreef Springveertje het volgende:
EGBERT WEER UIT ZIJN NEST....................
Een echte LOL had ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef Bowny het volgende:
Moesten jullie ook zo lachen toen je Egbert weer zag?![]()
oh die liggen ergens in bed joh...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
goede vraag....de bb crew lijkt ze ook kwijt te zijn....tuinhuisje?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef T-lex het volgende:
uuuh...waar zijn Tijn en Mo gebleven?
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
En Marlies zit nu min of meer te suggereren dat Jeroen puntjes probeert te scoren.
(zoals de waard is enzo... )
Dat doet ze absoluut.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Ik hoop ZO dat Monique het morgen voor Semih opneemt!
Zekers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:21 schreef Day het volgende:
Het ware gezicht van een heleboel mensen komt vannacht naar boven!![]()
De moederrol over moeten nemen toen haar moeder een hersenbloeding kreeg, dus gewend zich druk te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:20 schreef scanman01 het volgende:
Egbert komt weer in de kamer en Marcia maakt zich al weer druk.
Wat heeft dat kind zeg![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |