Je begint een beetje op APK te lijken.quote:
Echt niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:11 schreef Sug4r het volgende:
Marcia doet nu net alsof er niks aan de hand is maar haar vader voelt zich klote omdat het leek of hij Sabrina zat te betasten![]()
ik was net het zelfde aan het doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:10 schreef scanman01 het volgende:
Even checken of alles er nog zit
[afbeelding]
Topwerk, bonuspunten voor Mo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:11 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Ze maakte het in ieder geval alleen maar erger.
Ze roepen al jaren dat ik een kloon van hem benquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Je begint een beetje op APK te lijken.![]()
Alles wat Tijn sust ecaleertquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
door ruzie te voorkomen? hij was vandaag de verstandigste bij die ruzies stond ook op het scherm.. mmischien is escaleren leukere tv ja
Looseropmerking.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand,
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
There is a god, thank you!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef breege het volgende:
gaat marcia nu naar bed ?
Ik dacht dat Tijn met Monique bezig was??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alles wat Tijn sust ecaleert![]()
Ze zeggen dat Egbert met het spel bezig is, maar Tijn net zo hard maar op een iets stiekemere manier![]()
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd![]()
Henk met de beste CAO van Nederland spreekt de waarheid als een koe.quote:
Ze hebben een abonnementquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
Zou die typgeit van BB ontslag krijgen als dit geen telegraaf-rel gaat worden?
Rascisme...je moet het anders spellen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
Je bent net wakker en wilt leuk zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Morgen zal bekend worden gemaakt dat Egg Bert, Sabrina keihard in haar reet heeft geneukt.
telefoon over laten gaan 3e genomineerde...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Ja, stelletje sukkels allemaal op strafkamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Marlies vertelt nu wat Semih gezegd heeft, alleen begrijpen ze zijn woorden duidelijk verkeerd. Semih was pissed op BB, maar blijkbaar hebben de bewoners daar helemaal niets van meegekregen. Wat op zich wel vreemd is, want hij zei het hard genoeg.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik word heel moe van al dat gelul over Semih...hij had groot gelijk!
Ja hij had het over het algemeen allemaal wel in de gaten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef Day het volgende:
Die smiecht van een E10.
En Rik laat zich lekker door 'm meeslepen. Valt me vies van hem tegen.
hoop dat Semih het morgen zelf ff uitlegd, iedereen verzint er wat omheenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Marlies vertelt nu wat Semih gezegd heeft, alleen begrijpen ze zijn woorden duidelijk verkeerd. Semih was pissed op BB, maar blijkbaar hebben de bewoners daar helemaal niets van meegekregen. Wat op zich wel vreemd is, want hij zei het hard genoeg.
ja ik vind dat bb nu ook zich mee moet betrekken in het gesprek van morgen ,maar dat zullen ze vats niet doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik wist dat ik wat fout spelde, maar was te dronken om er te zien wat..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Rascisme...je moet het anders spellen....
Zoals jij het schrijft is het ook niet goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:16 schreef Addi het volgende:
[..]
Rascisme...je moet het anders spellen....
De vraag is of ze hem dan zullen geloven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:18 schreef n1ek het volgende:
[..]
hoop dat Semih het morgen zelf ff uitlegd, iedereen verzint er wat omheen
Ze willen duidelijk BB niet afvallen, ze hebben het echt wel gehoord.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |