Ik dacht dat Tijn met Monique bezig was??quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alles wat Tijn sust ecaleert![]()
Ze zeggen dat Egbert met het spel bezig is, maar Tijn net zo hard maar op een iets stiekemere manier![]()
Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze altijd![]()
Henk met de beste CAO van Nederland spreekt de waarheid als een koe.quote:
Ze hebben een abonnementquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:13 schreef Loedertje het volgende:
Zou die typgeit van BB ontslag krijgen als dit geen telegraaf-rel gaat worden?
Rascisme...je moet het anders spellen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
Je bent net wakker en wilt leuk zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Morgen zal bekend worden gemaakt dat Egg Bert, Sabrina keihard in haar reet heeft geneukt.
telefoon over laten gaan 3e genomineerde...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Maar wie moet er nou weg.. diegene die op de bank zitten, verdienen het niet... zeker niet na deze avond.
Dus ik zou zeggen, BB.. zet E10 op de bank ipv Semih, omdat hij weer rasisties was. en E10 move
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:14 schreef dreamscape68 het volgende:
Ja, stelletje sukkels allemaal op strafkamp.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef scanman01 het volgende:
Marlies vertelt nu wat Semih gezegd heeft, alleen begrijpen ze zijn woorden duidelijk verkeerd. Semih was pissed op BB, maar blijkbaar hebben de bewoners daar helemaal niets van meegekregen. Wat op zich wel vreemd is, want hij zei het hard genoeg.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:17 schreef Myriam1978 het volgende:
ik word heel moe van al dat gelul over Semih...hij had groot gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |