Ja, ik zou haar hoofd ook graag in een bankschroef aan willen draaien, kutkind. Het zou je dochter maar zijn, arme egg bert.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
ik had mijn kind de tyvus geslagen.
zijken over respect voor haar vader terwijl ze zelf als een baby tegen haar vader doet.
Wel 2 maanden nagenietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
zijken over respect voor haar vader terwijl ze zelf als een baby tegen haar vader doet.
Dat zei ik net ook al. Tekeer gaan tegen Semih (die hem notabene beschermde) en zelf super denigrerend tegen d'r vader doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:54 schreef toxikon het volgende:
Omdat je dronken ben hoef je nog niet verplicht naar je nest verwezen te worden. Een volwassen man bepaald zelf wat hij doet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef FBtje het volgende:
wat is er uberhaupt goed aan dronken zijn? helemaal niks
de manier waarop, hij is niet kinds ofzo alleen dronken, laat hem dronken zijn en ga hem niet zo betuttelen als of ie tandloos is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik snap jullie probleem met marcia ook niet. ze is gewoon zorgzaam over dr vader. wat is daar mis mee.
Die man heeft niets fout gedaan, dus waarom moet hij geholpen worden dan? Laat Marcia maar op zichzelf passen. De vorige keer sprong ze ook naakt in bed met een stel anderen en liet Etienne haar overal betasten. Zo idioot heb ik Egbert nog niet zien doen. Nee, er spelen andere redenen mee voor Marciaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik snap jullie probleem met marcia ook niet. ze is gewoon zorgzaam over dr vader. wat is daar mis mee.
de toon van spreken ,je kan het rustig aan iemand uitleggen ,of degraderend ik vind het een beetje respctloos naar haar vader toe ,en dan bedoel ik niet het feit dat ze wil dat hij naar bed gaat maar dus de manier waaropquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:53 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat dan? als zei er niet waren lagen er nu 8 in het ziekenhuis en was dit seizoen afgelopen..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Fronsertje het volgende:
ok , ik wilde gaan slapen ..maar nu ik rik zich zie uitkleden met zijn panty aan moeten er eerst nog 2 halve liters in..om een coma zonder dromen te waarborgen...omfg
dan was denk ik binnen 30 seconde het scherm op geel gegaan.. nog leuke filmpjes btw?quote:
Haha, ik had hetzelfde. Da's schrikken...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, ik sta klaar om tieten te cappen, is het Rik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |