Dat is gewoon een typefout.quote:
'We' hebben eerder al 's een keer vastgesteld dat typefouten ook onder de noemer 'spelfout' kunnen worden geschaard...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Biancavia het volgende:
Dat is gewoon een typefout.
Die zie ik hier in dit topic ook vaak voorbijkomen, maar dat was natuurlijk niet de opzet.
Een complot!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'We' hebben eerder al 's een keer vastgesteld dat typefouten ook onder de noemer 'spelfout' kunnen worden geschaard...
Dit had een leuke woordspeling kunnen zijn, ware het niet dat de wond in kwestie op zijn hoofd zitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me nu af of ik ergens eventuele schade kan verhalen, de wond zal toch een behoorlijk lid teken worden, en als het lelijk wordt zal ik toch naar een plastisch chirurg moeten, daarnaast is er een barst in me telefoon onstaan.
Ik wilde hem net gaan postenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:20 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dit had een leuke woordspeling kunnen zijn, ware het niet dat de wond in kwestie op zijn hoofd zit![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:18 schreef -Splash- het volgende:
Sta ik dus bij de blokker in de rij om af te kunnen rekenen, word ik opgehouden door een vrouw van 18 jaar o.i.d. die een lamp met lampenkap staat af te rekenen.
Niets bijzonders.... aan het type soort vrouw ( legerbroek, bomberjack, haar in een staartje ) kon ik al zien dat het waarschijnlijk niet al te snugger was, maar ik gun iedereen het voordeel van de twijvel.
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:36 schreef Tism het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee, dat ze vliegen gewoon zo omdat ze op een muur afvliegen en de regel is altijd van een opstakel weg vliegen, tenzij er wat te vreten valt!
Kijk, een d / t fout kan nog, maar deze was toch wel origineel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:20 schreef hestria het volgende:
heel de week netjes met condoom gevrijdt, alleen de zondag erop dus niet.
omdat het een d/t fout is in een voltooid deelwoord?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Kijk, een d / t fout kan nog, maar deze was toch wel origineel.
quote:Riooljournalistiek van de bovenste richel!
hebben we die niet al eerder gezien?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef afraidtech het volgende:
vandaag even spontaan wat foto's gemaakt van maartje, maar de zon was te vel. wat vinden jullie
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:07 schreef afraidtech het volgende:
vandaag even spontaan wat foto's gemaakt van maartje, maar de zon was te vel. wat vinden jullie
In de file bij de vleeswarenafdeling?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:00 schreefhet volgende:
Kipfile, kalkoenfile, Runderrookvlees, File American etc etc etc etc
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:18 schreef natash het volgende:
kijk, dat is nu echt goor. auders zauden geen sexs moeten mogen.
zie twee posts boven jequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Niet origineel zie ik net, maar wel tenenkrommend.
Man, die zon was echt vel over been!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:58 schreef Brighteyes het volgende:Niet origineel zie ik net, maar wel tenenkrommend.
Die stond er al.quote:
Deze variant had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:47 schreef Chinless het volgende:
Eigenlijk is inhalen sow ie sow niet toegestaan (ook nie mogelijk) als iemand afslaat.
Omdat het hele voltooid deelwoord verkeerd is? Gevreeën, dus?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
omdat het een d/t fout is in een voltooid deelwoord?
nee. De enige juiste vervoeging is gevrijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Omdat het hele voltooid deelwoord verkeerd is? Gevreeën, dus?
Ja?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee. De enige juiste vervoeging is gevrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |