Ik zat me er gisteren nog over te verbazen. Ben ook wel benieuwd waarom ze dat doen.quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ooit op de bank gezeten terwijl er een paar vliegen in de woonkamer vliegen? Dan is het je vast wel eens opgevallen dat ze geen rondjes vliegen maar vierkantjes. Nu voel je de vraag al aanvliegen natuurlijk: waarom!?
Is het efficienter wanneer je zinloos rondvliegt om dat in blokjes te doen? Worden ze duizelig als ze rondjes vliegen? Vinden ze rondjes om de kerk te saai?
vind dit een zeer goede vraag...quote:Op donderdag 7 september 2006 12:42 schreef MrSubtle het volgende:
Ooit op de bank gezeten terwijl er een paar vliegen in de woonkamer vliegen? Dan is het je vast wel eens opgevallen dat ze geen rondjes vliegen maar vierkantjes. Nu voel je de vraag al aanvliegen natuurlijk: waarom!?
Is het efficienter wanneer je zinloos rondvliegt om dat in blokjes te doen? Worden ze duizelig als ze rondjes vliegen? Vinden ze rondjes om de kerk te saai?
Mij ook nietquote:Op donderdag 7 september 2006 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:nee dat is me nou nog nooit opgevallen, wtf
het is neuken, geen nuecken, nogal een grote typfoutquote:Op vrijdag 8 september 2006 03:52 schreef Prowl het volgende:nuecken!
Kssst, ga jij maar snel naar nu.nl ofzo!quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Staaf het volgende:
[..]
het is neuken, geen nuecken, nogal een grote typfout![]()
wa bedoel je daar nou weer mee? jewetog dat het neuken is, maar dat nuecken ofzo zie ik heel vaak zo staan, kkdom manquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:30 schreef Prowl het volgende:
[..]
Kssst, ga jij maar snel naar nu.nl ofzo!![]()
Het is Nuecken!!!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:02 schreef Staaf het volgende:
kkdom man
Dat is het al jaaaaaaaren!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef Staaf het volgende:
Ja waarom is het nu eigenlijk nuecken?
Ze doen het vast gewoon zodat mensen topics openen hier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig, maar we zijn ruim een maand verder en niemand weet het antwoord?![]()
![]()
Kut newbiequote:Op zaterdag 9 september 2006 02:00 schreef Staaf het volgende:
[..]
het is neuken, geen nuecken, nogal een grote typfout![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |