OMGquote:Natuurlijk zoals je van haar gewend bent: Duidelijk, maar met gevoel voor humor.
OMG DAT IS ECHT EEN REDEN OM NIET OP HAAR TE STEMMEN!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG
Ze praat beetwetend, met haar tanden op elkaar en een aardappel halverwege de keel.
Ow, er zijn nog veel meer redenen hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:11 schreef zatoichi het volgende:
OMG DAT IS ECHT EEN REDEN OM NIET OP HAAR TE STEMMEN!
Aha, jij stemt dus op een persoon en niet op standpunten... Heel verstandig, heel verstandig!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]
OMG DAT IS ECHT EEN REDEN OM NIET OP HAAR TE STEMMEN!
Mijn stem had ze al en krijgt ze ook dit jaar weer! (Ongeacht welke domme verkiezingsdingetjes er nou weer worden uitgedacht....)
Jaah want het is een lekker wijf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef nweenink het volgende:
[..]
Aha, jij stemt dus op een persoon en niet op standpunten... Heel verstandig, heel verstandig!![]()
Als Femke Halsema bij de VVD had gezeten zou ik echt niet op haar stemmen hoor. Maar ik moet toegeven dat ik het wel leuk vind dat een vrouw lijstrekker is van een partij. Maar ja ik zie nog eerder een neger president van de VS worden dan een vrouw premier van Nederland...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef nweenink het volgende:
[..]
Aha, jij stemt dus op een persoon en niet op standpunten... Heel verstandig, heel verstandig!![]()
bet·we·te·rigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OMG
Ze praat beetwetend, met haar tanden op elkaar en een aardappel halverwege de keel.
Nee, dat getuigt van intelligentiequote:
En nu? Voel je je slimmer en superieur?quote:
Helegaar niet. Wel beetwetendquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En nu? Voel je je slimmer en superieur?![]()
Och, onbedoeld zorgt ze wel altijd voor veel vermaak.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef oheng het volgende:
Tenenkrommend.
Fanatici als Femkema moeten zich niet inlaten met humor.
Boek?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef onkelx het volgende:
Halsema antwoorde hierop dat de man maar haar boek moest lezen ..
ze wilde het hem nl niet ff uitleggen
Dat was toch het partijprogramma, of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef Verbal het volgende:
Linkse Lente. Wel een beetje opletten, Strolie
V.
Nee, het partijprogramma kreeg ik een paar weken geleden in de bus, het boek niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was toch het partijprogramma, of heb ik iets gemist?![]()
Wc-papier lijkt mij voordeligerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:34 schreef Strolie75 het volgende:
OMG
http://www.linkselente.nl(...)rt-boek-linkse-lente
Die ga ik halen voor op de WC! Dan ga je vanzelf aan de dunneFemke
![]()
Tijd voor een FemFemquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat was toch het partijprogramma, of heb ik iets gemist?![]()
Voor 't eerst in de geschiedenis van POL ben ik het een keertje met je eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:02 schreef Ippon het volgende:
Ik denk dat ik van schrik m'n TomTom uit het raam zou pleuren.
Getverdemme, die seksloze kakstem ....
Gevoel voor humor heet dit bij Groen Links.
Ik krijg er darmkrampen van.![]()
http://www.femkeontour.nl/
Ik vraag me af hoe gelukkig halsema zelf is met dit 'jolige' verzinsel van een doorgedraaide reclamejongen of -meisje. Of zou ze niet geestelijk gestoord zijn of zo? Ze heeft toch echt zelf minimaal een dagje in een studio gezeten met haar geweldige gevoel voor humor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef teamlead het volgende:
"aan het einde van de weg, ga links af.. Komop wouter, jij ook"de treurigheid ten top
Ik ben ontroerd Kozzmic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:38 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Voor 't eerst in de geschiedenis van POL ben ik het een keertje met je eens.![]()
Ach ja...in verhouding tot de LPF-reclamespot is dit natuurlijk wel briljante humor met uberintelligente ondertoon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe gelukkig halsema zelf is met dit 'jolige' verzinsel van een doorgedraaide reclamejongen of -meisje. Of zou ze niet geestelijk gestoord zijn of zo? Ze heeft toch echt zelf minimaal een dagje in een studio gezeten met haar geweldige gevoel voor humor.![]()
Ambtenaren, semi-overheid, gesubsidieerde banen ...... want laten we wel zijn links heeft toch niet echt verstand van economie en zakendoen.quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:06 schreef Ippon het volgende:
Ambtenaren, semi-overheid, gesubsidieerde banen ...... want laten we wel zijn links heeft toch niet echt verstand van economie en zakendoen.
Dat noemt men sarcasme.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:09 schreef drugsgebruiker het volgende:
Ik heb er zin an?? Okee... Tot zover de hypocrisie van het lelijkste krakertje uit de tweede kamer.
Wat een baggerpartijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef SCH het volgende:
Wat een baggertopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |