Ik heb nooit hoeven temperaturen van mijn gyn, volgens mij vindt hij dat onzin. waar of niet waar, ik vind het wel prettig, ik heb het niet zo op temperaturen. Heb het eigenlijk ook nog nooit gedaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Jose81 het volgende:
Faja, gefeliciteerd joh! Geniet er lekker van samen!![]()
Ja, Pannekoek.. gewoon doen! Ook binnen 2 maanden kun je zwanger zijn, hoor!!
[..]
Ja, BE...ik bewaar ze ook zeker... want een vriendin van mij zei al 'mocht [i]je bij een gynaecoloog terecht komen, dan moet je toch eerst 3 maanden gaan temperaturen' [/i] en die tijd heb ik dus al "gewonnen", omdat ik daar dus al mee begonnen ben...
Sorry!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef Lois het volgende:
Wauw Pannekoek! Gefeliciteerd
de hele OP was enigzins off, ik heb hem aangepast
Tja... zo zie je maar dat de meningen toch wel verdeeld zijn, ook ik ziekenhuisland... Die vriendin ging naar hetzelfde zkh als waar ik eventueel heen ga...ga tegen die tijd ook vragen naar dezelfde gyn, omdat zij daar goede ervaringen mee heeft.. vandaar dat ik dat tempen wel blijf volhouden en dus de papieren dan mee kan nemen.. .maar hopelijk komt het niet zover natuurlijk...quote:peaceman - maandag 9 oktober 2006 @ 21:29
want een vriendin van mij zei al 'mocht je bij een gynaecoloog terecht komen, dan moet je toch eerst 3 maanden gaan temperaturen' en die tijd heb ik dus al "gewonnen", omdat ik daar dus al mee begonnen ben...
Ik heb nooit hoeven temperaturen van mijn gyn, volgens mij vindt hij dat onzin. waar of niet waar, ik vind het wel prettig, ik heb het niet zo op temperaturen. Heb het eigenlijk ook nog nooit gedaan.
Ik doe altijd wanneer ik wakker word...ook lig ik regelmatig in bed al even wakker te wezen voordat ik temperatuur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:35 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Elke ochtend die rot-wekker, ook in het weekend... grrr...![]()
Van de zaadjes weten we het niet precies meer...ik heb het anders begrepen alsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:39 schreef Jose81 het volgende:
@Suzziee, fijn dat die gyn wel een goeie vent is! Toch altijd fijn dat je je op je 'gemak' voelt bij een arts... vooral bij een gyn!
Mooi ook dat het niet aan de zaadjes ligt!! Geeft toch weer een stukje rust denk ik! Wie weet is bij jou al heel veel 'op te lossen' met Clomid! Ik hoop voor je dat het werkt! Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!!! Je moet er dus in je nieuwe cyclus mee beginnen?
Ghehehehequote:
Het is mooi dat hij ze kon ontcijferen! Lijkt me ook wel een positief gevoel geven.. er is tenminste niks 'vreemds' aan de hand...!quote:...en hij kon mijn temperatuurcurve heel goed ontcijferen.
...
Ben wel blij dat er nu een beetje aktie komt...krijg nu toch weer wat meer hoop/positief gevoel
SUPER!!!quote:
Beaker, hier ook mee even wat gaaf geweldig en leuk enz enz.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Beaker het volgende:
Ons plusje
[afbeelding]
Jullie zijn topperssuper leuk dit onthaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |