Jose, ik zou ze wel bewaren al die lijstjes want mss dat een gyn er bij jou wel iets in ziet hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef Jose81 het volgende:
[..]
nou, nu ik die temperatuurcurve heb gezien, weet ik dus ook dat die van mij er helemááááááááál NIET netjes uitziet!!! SH*T!!!![]()
Ik denk ook dat ik vananvond nog ongi ga worden... dus wij gaan waarschijnlijk gauw op naar ronde 11 alweer... zucht...![]()
Nog steeds spannend Fajah...!Het zit vast wel goed bij jou!!
Blijven liggen natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:58 schreef Beaker het volgende:
Bedankt voor de tips![]()
Ik wacht nu tot ik ongesteld word, en daarna ga ik iedere morgen na het opstaan temperaturen!
( en bijhouden natuurlijk )
Meid wat goed!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb geen foto bij de hand maar ik ben ZWANGER![]()
![]()
![]()
Dank je wel en je mag uiteraard mijn buik volop fotograferen hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Faja lieverd...
Jemig de pemig... wat ben ik blij voor je!
Eindelijk is je ventje thuis en dan is het behoorlijk snel raak!
GENIET ERVAN!!!!
Enne... ik kom graag die dikke buik van je mooi op de foto zetten!
GEFELICITEERD!
Ja, BE...ik bewaar ze ook zekerquote:Jose, ik zou ze wel bewaren al die lijstjes want mss dat een gyn er bij jou wel iets in ziet hoor.
Dit voorbeeld hierboven is gewoon overduidelijk Een dip rond dag 15 waar dus de eisprong zit en dan het piekje daarna wat je dan idd laat weten dat de eisprong net geweest is.
Het kan best zijn dat een wat grilliger grafiek wel nog genoeg informatie geeft. Maar dat kan een dokter beter zeggen.
Omdat het eigenlijk wel een beetje eng is..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom niet pannekoek! Het zou zomaar kunnen toch?
ZOooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Dat is lekker snel! Zie nou wel dat het wel KAN!quote:JAHOE....... NOG EEN KEER FEEST !!!
OOK HIER EEN 2e STREEPJE !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |