Nee buitensporig geweld was het zeker niet, in de eerste instantie verzette hij zich hevig en probeerde mij enkele malen te slaan, na het gooien van de steen lijkt me al helemaal geen sprake van buitensporig geweld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Volgens mij maak je geen kans omdat hier waarschijnlijk sprake is van buitensporig gebruik van geweld. begrijp me goed: ik denk dat dat juridisch zo is, dat is niet mijn eigen mening. verder valt er van een kale kip weinig te plukken en de emeste junks zijn niet zo heel erg vermogend.
Een D typen is zooooooo 1971quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Oja enne off topic...de D van je toetsenbord doet het niet denk ik.
Er is naar mijn weten geen aangifte tegen me gedaan, en ook de agent was erg welwillend om een genuanceerd rapport op te makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:04 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik snap dat jij dat denkt... maar rechters en zo denken daar nog wel eens heel anders over dan jij zelf... of logischerwijs mag worden verwacht.
Nou ja, dat is al een vergoeding op zich natuurlijk. Ik ken er 1 die zelf op z'n bakkes viel met de brommer en lekker mooie lidtekens eraan heeft overgehouden. Maar wel een leuk bedrag van de verzekering voor de lidtekens. Nu alleen nog even duidelijk maken aan de verzekering dat je die lidtekens niet hebt kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef raptorix het volgende:
de wond zal toch een behoorlijk lid teken worden
Uhm ik probeerde slechts een burgerarrest te plegen, hierbij verzette hij zich geweldadig en hierbij heb ik proportioneel geweld toegepastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef rihago het volgende:
Ook ben je zelf in de fout gegaan door de junk aan te vallen.
Hij kan dit zelfs als verdediging op gaan gooien.
Het wordt zijn woord tegen de jouwe..
Ik kan slecht tegen onrecht, en zal de volgende keer zeker weer zo handelen, ik ben niet iemand die geweld opzoekt, sterker nog normaal loop ik altijd weg, helemaal als het gaat om mensen die onder invloed zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:09 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het wel stoer !
Ik had hetzelfde gedaan..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uhm ik probeerde slechts een burgerarrest te plegen, hierbij verzette hij zich geweldadig en hierbij heb ik proportioneel geweld toegepast
Dank je voor de tip, ga het eens doornemen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef rutger05 het volgende:
Goed dat je hebt ingegrepen.Schandalig dat dergelijk tuig gewoon vrij over straat rond kan lopen.
![]()
Misschien heb je hier wat aan: http://www.om.nl/vragen/u(...)e_claimen_bij_dader/ . Ik zou in elk geval proberen om een schadevergoeding te krijgen. Al zou de hufter jarenlang ook maar enkele euro's per maand moeten betalen.
Veel succes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, ga het eens doornemen.
Als de junk een dagje heeft vastgezeten, heeftie zo een paar honderd euro's (uit kunnen) sparen. Junk zijn is een dure hobby.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Volgens mij maak je geen kans omdat hier waarschijnlijk sprake is van buitensporig gebruik van geweld. Begrijp me goed: ik denk dat dat juridisch zo is, dat is niet mijn eigen mening. Verder valt er van een kale kip weinig te plukken en de meeste junks zijn niet zo heel erg vermogend.
Oja enne off topic...de D van je toetsenbord doet het niet denk ik.
helaas gaat dat geld meestal buiten de oficiële circuits om. Dus of je daar veel aan hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als de junk een dagje heeft vastgezeten, heeftie zo een paar honderd euro's (uit kunnen) sparen. Junk zijn is een dure hobby.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |