quote:Een jongen van een jaar of 8/9/10 loopt door de straat en loopt heel erg stoer, hij heeft kaal haar en gaat lopend naar een kroeg en daar zit ie naast iemand en ziet hij een lekkerding.
Wéér een ander zinsverband om 'mits' te gebruiken. Wat kun je toch creatief met dat woord omgaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door)
Hoezo "niet"?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Bosbeetle het volgende:Ik sta nog niet in dit topic, een wonder.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja hallo, weet je hoe lang je op de lopende band moet staan om een litertje cola eraf te trainen? Volgens mij al gauw zo'n 3 kwartier. Geef mij dan toch echt maar light.
Ik drink dat altijd gewoon thuis op ipv bij de kassa. Het veroorzaakt van die vervelend lange rijen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef mirannie het volgende:
Ja hallo, weet je hoe lang je op de lopende band moet staan om een litertje cola eraf te trainen? Volgens mij al gauw zo'n 3 kwartier. Geef mij dan toch echt maar light.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:33 schreef IBAZ het volgende:
Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ok ben terug...wilde het dus zeggen maar ze kwam al meteen met ach hier volgt het gesprek
Buuf : Hey Razor21
Razor21 : Hey buuf
Buuf : Heb iets leuks voor je meegenomen omdat je mijn pc vandaag hebt gemaakt...
Razor21 : oh...dat had niet gehoeven hoor....
Buuf : Lost Season 1 wilde je toch hebben?
Razor21 : pakt de DVD box van Season 1 aan...nou harstikke bedank buuf...maar.....eh....[
buuf intepetreerd mij : niets maar Razor21...hier hou nu maar pak aan het is voor jou..
Razor21 : Ja maar het ...en dicht klapte ik ga heel even naar huis ik kom zo nog wel....
Buuf : Ok tot zo razor21
Nu zit ik dus thuis...echt te rillen.....kon het niet over mijn hard verkijgen...ze deed zo lief tegen mij...en die DVD box
Ik ga even nadenken ga zo terug...
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:45 schreef Disorder het volgende:
[...]
Deze zakt in als een plumppuddig. Waar haal ik een stevigere engelse (geruite) pet?
[...]
Niets....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat er nou met die dvd-box aan de hand is dat hij het niet kan aannemen.![]()
En....quote:omdat je mijn pc vandaag hebt gemaakt...
quote:intepetreerd
Ik toller wat af op een dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef snake903 het volgende:
Wij tollereren veel te veel.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:25 schreef jogy het volgende:
Stel, ik neem mijn paspoort mee, leg het onder het copieer aparaat en kras mijn sofienummer door en gooi een streep over mijn ogen van de pasfoto, dan is het toch ook goed? [...]
Oke, het is misschien een simpele typfout, maar als je het hele topic leest over hoe hij misschien zijn vriendin zwanger gemaakt heeft, en dat hij altijd zijn condooms checkt op gaatjes, dan is het ineens 'apart' om te lezen dat een generaal hem zalf aanbiedt om hem te helpen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef ItsAllOutThere het volgende:
Probeer ik uit te leggen dat ik as zaterdag een afspraak heb met een van de belangrijkste generaal van europa die zalf aangeboden heeft mij te helpen met mijn scriptie aangezien de afdeling waar ik werk niet een scriptie gerichte opdracht heeft voor me maar ok..
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 uur schreef stoj het volgende:
Kijk, Mijn geldt gaat ook naar F1! altijd goed om te weten
geldt dat alleen voor hem, of is dat geld geldig voor ons allemaal?quote:
Als je nou eens niet die link uit de quote weg had gehaald, had ik ook ff kunnen zien in welke context dat was gezegd..quote:
Het komt van F1.fok.nl en dan wordt de link nooit meegenomen.. Maar het gaat over de nieuwe sponserdeal van Leaseplan aan Spykerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je nou eens niet die link uit de quote weg had gehaald, had ik ook ff kunnen zien in welke context dat was gezegd..
Ben ik altijd nieuwsgierig naar, in dit topic
typefoutquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:29 schreef M.I.B. het volgende:
Oke, het is misschien een simpele typfout, maar
Ja, ik was er ook benieuwd naar, dus heb ik dat topic doorgelezen. Best vermakelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel stom, maar ik ben eigenlijk heel erg benieuwd wat er nou met die dvd-box aan de hand is dat hij het niet kan aannemen.![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:06 schreef De_Postbode het volgende:
reken af en bijt vervolgens voor de neus van de kassamejufvrouw
Ah ok, bedanktquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het komt van F1.fok.nl en dan wordt de link nooit meegenomen.. Maar het gaat over de nieuwe sponserdeal van Leaseplan aan Spyker
2 in 1quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:23 schreef outcast_within het volgende:
zo'n stoom apperaat van 160 euro.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom staan bijna alle mannelijke kandidaten er in de blote barst op?
Hoe?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:39 schreef Angst het volgende:
[..]
sommige mensen zouden filmresicent moeten worden
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup. Nogmaals, dat is niet mijn doel om iemand de hoek in te drukken en ik zal ook alle vriendelijkheid ten toon spreiden die ik in me heb zonder onzedelijk te worden.
Nee serieus, ik ben het gewoon niet met de verplichting eens en het is nog eens onwettig ook. Ik breng het misschien een beetje raar, die bankhalmedewerker is mijn doel dus niet.
Een bedreiging.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:11 schreef KlootMajoor het volgende:
Hier mag wel een officiele threat van gemaakt worden
Ja, wat een ramp was dat, met die waternoten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Op de watersnootramp en oorlogen na, de ergste ramp uit de Nederlandse geschiedenis?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef koningdavid het volgende:
Op de watersnootramp en oorlogen na, de ergste ramp uit de Nederlandse geschiedenis?
Oh, je was me al voor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef Arcee het volgende:
Ja, wat een ramp was dat, met die waternoten.
Als meervoud van het lichaamsdeel "dij"quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dijs klinkt als een wannabee Maikuuul, beetje telleurstellend.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:52 schreef depax het volgende:
[...]
De vraag is nu hoe verkom je in godsnaam dat je te snel verliefd op iemand wordt
[...]
Da's een alli die verandert ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:19 schreef fokkieslim het volgende:
ik zou helemaal geen allimutatie betalen,het eerste kind ziet hij nooit,de 2e is niet van hem.
Al moest ik in een ander land gaan wonen.
Laat die surinaamse zelf lekker voor een inkomen zorgen,werken bijvoorbeeld.
quote:
Ik vind taal ook wel lekker met melk en nootjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef m021 het volgende:
Ik verbaas me ook regelmatig over het gebruik van het woord "taalpurist". Veel mensen denken blijkbaar dat een taalpurist iemand is die graag spelfouten verbetert. Terwijl een simpele ontleding van het woord het eigenlijk al duidelijk zou moeten maken dat het om een persoon gaat die taal puur wil houden.
Ik werkt niet voor mijn abonnomentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:28 schreef HajdukSplit het volgende:
Beste fokkers,
Ben sinds een paar dagen 18 dagen worden, en wil nu een mobiele telefoon met bijhorende abbonoment nemen..
Moet ik hier een inkomen voor hebben? Want ik werkt niet..
Tnx
Je presteert het om de spelfout verkeerd te spellenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik werkt niet voor mijn abonnoment.
Wehehhe ik kán gewoon niet zulke fouten maken, dat blijkt wel weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Je presteert het om de spelfout verkeerd te spellen
Vraag me af wat een veerkeerd foto is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dan kies je ook net de veerkeerd foto uit![]()
Dat staat wel heel erg misplaatst.quote:Inmiddels ben ik invalide, volledig afgekeurd, heb geen familie en vrienden meer over, en dat is een hard gelach voor mij en mijn gezin.
Zelfspot is gezond, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:43 schreef Biancavia het volgende:
Okee, niet van dit forum, maar dit lees ik net op een log van een man met teelbalkanker:
[..]
Dat staat wel heel erg misplaatst.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:50 schreef miki het volgende:
Ja, dat wist ik ook, maar de laarzen pasten, toen ik ze in de winkel aanhad en ook nog 1 of 2 dagen daarna, hartstikke goed om beide voeten. Maar nu is eentje nogal 'uitgelebberd' en zwem ik er dus echt in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |