Is pas de 2e hoorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
je opent wel een shitload aan topics vandaag zeg
Ben jij de vader dan ?quote:
Check die dijs.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:06 schreef postmortum het volgende:
wordt het wel een milf
Moet jij eens raden wat er nu geknield onder de bureautafel zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zij neukt tenminste nog terwijl jij al je tijd op Fok zit te verkloten.
hij paakt en fokt tegelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zij neukt tenminste nog terwijl jij al je tijd op Fok zit te verkloten.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wat er nu geknield onder de bureautafel zit![]()
![]()
![]()
![]()
Je hond?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je gaat door voor de koelertkastquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:12 schreef postmortum het volgende:
nietus: verona van de leur
quote:
en daar ben jij trots opquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Burbo het volgende:
Ik ken haar IRL.
Ja, dijs.quote:
Je hond ? Je moeder ? Je vader ? vertel het ons ....quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij elk pilsje dat ik drink, gaat de spreekwoordelijke lat een stukje omlaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
Klacht: Welke kerel gaat daar nu overheen
Beetje?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
Dijs klinkt als een wannabee Maikuuul, beetje telleurstellend.
Er klopt niks van die fotoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:31 schreef Killjoy het volgende:
[afbeelding]
Zou het toch niet erg vinden hoor
SHIT MAN DAT IS ENGquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:31 schreef Killjoy het volgende:
[afbeelding]
Moet dat dan?quote:
Vraag ff of ze genoten heeftquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:18 schreef Burbo het volgende:
Ik ken haar IRL.
Gadverdamme, dat is smerigquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:31 schreef Killjoy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
En pass haar de link van dit topic
Dat zegt genoeg lijkt mij.quote:De zwangerschap was niet gepland, erkent ze en is nog prematuur, zeven weken. "Ik heb het vroeger bekendgemaakt dan we eigenlijk wilden, maar anders had ik allemaal smoesjes moeten gaan verzinnen. Dat wilde ik niet."
Maikuuul?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
Ook lekker al op je 20ste een baby. OMG, het zou je maar gebeuren![]()
![]()
En volgens mij was dat wijf ook nog redelijk slim (Havo of zoiets) en dan gaat ze na 7 weken! al uitbrengen dat ze een baby krijgt.... Uh kut volgens mij kun je pas na 2 maanden zeggen of het echt wat wordt.
Maar goed. 7 weken. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland. Er bestaat dus de kans dat het kind van een scharrel is![]()
![]()
Ach boeiend, met 20 jaar ben je als turnster allang over je top heen geloof ik... ben je niet flexibel genoeg meer o.i.d.quote:
Blehhh is dat nou nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
Ik denk dat youri van gelder de vader is:
[afbeelding]
die twee lagen ook samen in bad toen ze in australie hadden gewonnen...
Mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Natalie het volgende:
Vet?
Volgens mij zijn dat allemaal spieren.
Turnsters hebben vaak weinig vet aan hun botten.
damn my eyesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
Zou ze denken dat ze hiervan zwanger is geworden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef Djeez het volgende:
Ach, een turnster doet tenminste met gemak haar benen wijd...
Eind augustus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
Ook lekker al op je 20ste een baby. OMG, het zou je maar gebeuren![]()
![]()
En volgens mij was dat wijf ook nog redelijk slim (Havo of zoiets) en dan gaat ze na 7 weken! al uitbrengen dat ze een baby krijgt.... Uh kut volgens mij kun je pas na 2 maanden zeggen of het echt wat wordt.
Maar goed. 7 weken. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland. Er bestaat dus de kans dat het kind van een scharrel is![]()
![]()
Wat uiteraard bij normale temperaturen ondenkbaar is. Goed dat je dat even uitgezocht hebt, Sherlock.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
![]()
Echte turnstertjes doen toch niet aan rode vlaggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:04 schreef JanJanJan het volgende:
Er wordt gerekend vanaf de eerste dag van haar laatste rode vlag situatie![]()
Rode vlag betekent diskwalificatiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Echte turnstertjes doen toch niet aan rode vlaggen?
Je regende te pletter in augustus 300 millimeter regen ,waar heb jij de zon zien schijnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland.
je hand klaar voor zn dagelijkse oefeningquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |