Blehhh is dat nou nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
Ik denk dat youri van gelder de vader is:
[afbeelding]
die twee lagen ook samen in bad toen ze in australie hadden gewonnen...
Mee eensquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:27 schreef Natalie het volgende:
Vet?
Volgens mij zijn dat allemaal spieren.
Turnsters hebben vaak weinig vet aan hun botten.
damn my eyesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
Zou ze denken dat ze hiervan zwanger is geworden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:13 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef Djeez het volgende:
Ach, een turnster doet tenminste met gemak haar benen wijd...
Eind augustus.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
Ook lekker al op je 20ste een baby. OMG, het zou je maar gebeuren![]()
![]()
En volgens mij was dat wijf ook nog redelijk slim (Havo of zoiets) en dan gaat ze na 7 weken! al uitbrengen dat ze een baby krijgt.... Uh kut volgens mij kun je pas na 2 maanden zeggen of het echt wat wordt.
Maar goed. 7 weken. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland. Er bestaat dus de kans dat het kind van een scharrel is![]()
![]()
Wat uiteraard bij normale temperaturen ondenkbaar is. Goed dat je dat even uitgezocht hebt, Sherlock.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
Maar goed. 7 weken. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland. Er bestaat dus de kans dat het kind van een scharrel is![]()
![]()
Echte turnstertjes doen toch niet aan rode vlaggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:04 schreef JanJanJan het volgende:
Er wordt gerekend vanaf de eerste dag van haar laatste rode vlag situatie![]()
Rode vlag betekent diskwalificatiequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Echte turnstertjes doen toch niet aan rode vlaggen?
Je regende te pletter in augustus 300 millimeter regen ,waar heb jij de zon zien schijnen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Forza- het volgende:
. Als ik goed uittel is dat eerste of 2e week van Augustus dat ze geneukt heeft. Toen was het zo fucking warm hier in Nederland.
je hand klaar voor zn dagelijkse oefeningquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wat er nu geknield onder de bureautafel zit![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |