Juryquote:Op zondag 1 oktober 2006 15:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
is ijmeis al genomineerd?
Jajaja, ik had toch al gezegd dat mijn foto's nog wel zouden komen..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef B_BOY het volgende:
weinig deelnemers dacht ik zo.... waar blijven al die mooie vrouwen waar we ons aan kunnen vergapen?
ja weet het ook niet B_BOYquote:Op maandag 2 oktober 2006 10:03 schreef B_BOY het volgende:
weinig deelnemers dacht ik zo.... waar blijven al die mooie vrouwen waar we ons aan kunnen vergapen?
Zou 'tquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Precies de juiste tijd (vandaag) om de winnende foto in te sturen!
Precies, dat moeten de meiden ook doen, wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom staan bijna alle mannelijke kandidaten er in de blote barst op?
Dat stond er tochquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:27 schreef mrkanarie het volgende:
Waarom staan bijna alle mannelijke kandidaten er in de blote barst op?
Hey gek, van mij wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hey gek mag ik ook meedoen ?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hey gek mag ik ook meedoen ?
Hoezo nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:04 schreef Dribbel_ het volgende:
schiet niet op met die verkiezingen he![]()
Dat was vorig jaar ook zo en toen is het ook goed gekomenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa niet zo veel aanmeldingen?
Okee mevrouwquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo en toen is het ook goed gekomen.
Bestaande foto's mogen ook meedoen hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef liiszle het volgende:
kut. ik Moet nog steeds fotos maken.
maar ik ben ziek..
nja, dan maar niet meedoen
Je hebt nog een week, je blijft vast geen week ziekquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:49 schreef liiszle het volgende:
kut. ik Moet nog steeds fotos maken.
maar ik ben ziek..
nja, dan maar niet meedoen
Liiszle wint met elke fotoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bestaande foto's mogen ook meedoen hoorVolgens mij heb je er genoeg.
Maar dat moet je zelf weten.
eerst leuke maken/zoekenquote:
na t zijn oude gewordenquote:
We seequote:
Aandachtshoeren mogen niet toch?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:56 schreef Ayaxola het volgende:
Liiszle de mooisteDie gaat zeker winnen
![]()
Ik wilde ook al vragen of dat kon!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef Chriz2k het volgende:
Mag je ook op die vriendin van -Marlii- stemmen?
oookquote:
Niet erg toch!? Iedereen maakt kansquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef Miss_S het volgende:
ook opgegeven ookal heb ik niet de typische PUB look
niet dat iemand kan winnen van Liiszle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |