http://www.radio538.nl/538/programmas/eversstaatop/fotoboeken.jsp?pbi=659217&pb=659211quote:Paris Hilton kust Nederlandse jongen
Paris HiltonEen Nederlandse jongen heeft gezoend met Paris Hilton. Hij kwam de steenrijke Amerikaanse hotelerfgename vorige week tegen in een club in Palma de Mallorca. Dat vertelde hij vanochtend in het Radio 538-programma Evers Staat Op.
De vakantievierende Robert kreeg een kus van de zangeres, die momenteel ook in Nederland een hitje scoort met Stars Are Blind. Zijn broer maakte foto's van het tafereel. Deze staan op de site van het radioprogramma. Hilton gaf de Nederlander ook nog gratis champagne en haar telefoonnummer, zei hij.
Robert denkt desondanks niet dat er meer in zit voor hem. "Ik heb geprobeerd te bellen, maar ze neemt haar telefoon niet op. En ik hoorde dat ze afgelopen weekeinde ook weer bij haar ex-vriendje was."
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Drumpie het volgende:
Lol, zeg nou eerlijk iedereen zou dat wel willen dus bek houden
Aha, ze moest kennelijk haar nieuwe plaat en een nieuw drankje daar promoten. Toen wij er waren ook nog. Shit, waarom heb ik dat nou weer gemistquote:
Dan kies je ook net de veerkeerd foto uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik heb ze knapper gezien moet ik eerlijk zeggen![]()
One night in Budelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
One night in Paris - Part II
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:44 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dan kies je ook net de veerkeerd foto uit![]()
Dat denk jij!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:06 schreef Drumpie het volgende:
En de volgende dag de hele dag aan je lul staan te trekken vanwege de jeuk ... Laat maarquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef frankium het volgende:
Als je die film van d`r hebt gezien zou je best eens met haar op 1 kamer willen liggen.
Heeft ze een SOA in d`r bek dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:54 schreef WesHell het volgende:
[..]
En de volgende dag de hele dag aan je lul staan te trekken vanwege de jeuk ... Laat maar![]()
Je wou toch met haar op 1 kamer liggen???quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Heeft ze een SOA in d`r bek dan?
iddquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:07 schreef Genverbrander het volgende:
Is er al een foto van de zoener in omloop?
Mallorca?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:13 schreef WesHell het volgende:
[..]
LOL... Zal wel op vakantie zijn...
Heb je de film al gezienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:05 schreef WesHell het volgende:
[..]
Je wou toch met haar op 1 kamer liggen???![]()
Wat josti-opmerking, klaagt over Paris Hilton, klaagt over strings. Derderangs meepraterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:54 schreef WesHell het volgende:
[..]
En de volgende dag de hele dag aan je lul staan te trekken vanwege de jeuk ... Laat maar![]()
Ik geloof dat ik een fan heb...?? Ga je me achtervolgen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Wat josti-opmerking, klaagt over Paris Hilton, klaagt over strings. Derderangs meeprater![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |