Neen dat is correct Nederlands ......quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:16 schreef Woffel het volgende:
Sure![]()
[..]
Hmm succes met solliciteren mocht 't zogenaamd wel waar zijn..![]()
Dude, ik ben een kl00n van Razor21. Je weet tochquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:28 schreef JohanTop het volgende:
Ik geloof het ook niet, lijkt wel een Razor21 topic
Euh... jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen dat is correct Nederlands ......
OMG!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Als ik ontslagen wordt maak ik krassen op de wagen van mijn collega.
Jij moet gewoon eens opbokken uit mn topics, ouwe knorpot.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En weer een enerverende dag in het leven van Sandstorm
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemandquote:Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En weer een enerverende dag in het leven van Sandstorm
je bent een 1/2 jaar te vroeg voor een 1 april verhaal.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het is sowieso een lulverhaal:
[..]
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemand
Gigantisch lulverhaal dus, wat zeer gebruikelijk is bij Sandstorm.
Vuile ChristenUnie stemmert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het is sowieso een lulverhaal:
[..]
Zo bel je nooit iemand op. Je vraagt altijd naar de heer Nus of de heer Anton / Peter Nus. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die alleen de eerste letter gebruikte bij het vragen naar iemand
Gigantisch lulverhaal dus, wat zeer gebruikelijk is bij Sandstorm.
Hij heeft 2 oren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef TheShadow het volgende:
Wie vraagt er nu 2 personen aan de telefoon???
Stereofoonquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:52 schreef TheShadow het volgende:
Wie vraagt er nu 2 personen aan de telefoon???
Open dan geen topics als mensen weg moeten blijven, storm in een glas watertjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eens opbokken uit mn topics, ouwe knorpot.
Euh ja ... hij ontslaat zijn eigen toch niet? Hij wordt ontslaan ...quote:
Inderdaadquote:
Wat heeft het voor zin om prive te bellen. Alsof ze dan niet weten wie ze aan de lijn hebben als je daar over begintquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef T42 het volgende:
lap die "K"ollega er dan bij en bel daarna prive dat bedrijf op om te zegge dat ze stelletje naaiers zijn en dat je dat niet wist van anus en penUs!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |