Voor het bedrijf waar ik momenteel tijdelijk werk moest ik vandaag een aantal klanten benaderen voor het leveren van een produkt.
Mijn collega (ik noem hem gemakshalve P.) was hetzelfde aan het doen, en omdat ik eerder klaar was met het afwerken van mijn orders vroeg ik of ik hem moest helpen.
Zo gezegd zo gedaan. Hij me een aantal namen en telefoonnummers opgeschreven. Niks aan de hand....... Totdat ik bij het bedrijf van Anton en Peter Nus aankwam met het daarbij bijbehorende telefoonnummer.
Ik bel hen op en dat gaat ongeveer zo.....
----
Receptioniste: Goeiemiddag met Firma X ......
Ik: Goedemiddag; Ik ben op zoek naar de gebroeders A en P Nus. (mits dat ik dit heb uitgesproken begint mijn collega te lachen, maar ik had nog niets door
![]()
)
R: Zeg meneer, U weet dat wij een grote klant van Uw bedrijf zijn, en dat wij dit soort grappen niet op prijs stellen ? Ik noteer bij deze Uw naam en telefoonnummer en we nemen direct contact op met jullie directie
Ik:
R: Daaag
----
Pas toen ik ophing kwam ik erachter dat ik naar de Gebroeders Anus en Penis had gevraagd
Alles leuk en aardig, maar morgenvroeg mag ik me om 08:00 melden bij mijn baas. Als ik ontslagen wordt maak ik krassen op de wagen van mijn collega.
![]()
Zogenaamd lollige collega's