abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2006 @ 19:52:39 #1
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42399716
Beste Mensen,

Zal je denken daar is ie weer.
Maar ik zit met een probleem ik ben nu zo een twee dagen aan het chatten met een meid die ik via msn dating ontmoet heb en ook al wil ik het niet ik ben verliefd geworden ( althans kriebels in mijn buik ect).
Nu weten sommige dat mijn vorige relatie pas 1 maand uit is en ik nog niet toe ben/wil zijn aan een nieuwe relatie.
Nu zit ik met een dilemma toegeven of proberen het tegen te houden en hoe doe ik dat.
We hebben in die twee dagen elke dag 3 uur gechat en ook zei vind mij erg leuk . We spreken elkaar nu niet tot dinsdag ivm verschillende werkroosters, maar we gingen mailen. Nu had ik dat gistere gedaan en ook al was ze op msn vandaag ( althans msn extra liet dat zien ). Ze heeft niet teruggemailed nu kan het zijn dat het in de junk mail staat, maar dat terzijde.
De vraag is nu hoe voorkom je in godsnaam dat je te snel verliefd op iemand wordt ook al deel je op de tweede dag al behoorlijk grote prive informatie en voelt het net of je elkaar al jaren kent en praat je over de perfect avond uit en hoe die dan samen zou zijn ect. Jullie kennen het wel al te goed.
Daarom bij deze jullie hulp gevraagd want ik kan me niet voldoende concentreren op mijn twee studies die Getronics me heeft opgelegd die ik binnen twee maanden gedaan moet hebben, omdat ik constant aan haar denk.

Alvast bedankt voor jullie hulp en normaal reageren aub. Gewoon neuken en zo is niet het niveau meer waar ik me mee wil gaan bezighouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door depax op 05-10-2006 20:14:08 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42400365
Naar mijn mening is het vrij onmogelijk om gevoelens tegen te houden, je kunt op zijn minst proberen je verstand er boven te laten komen zodat je alles goed kunt besturen en er zo goed mogelijk mee om kunt gaan op de manier die jij wil.
pi_42401153
Ik denk niet. De een wordt nu eenmaal sneller verliefd dan de ander. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je daar zelf invloed op kunt uitoefenen.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:35:24 #4
158452 IQM
I am the one
pi_42401454
Zozo, na 6 uur chatten met een vreemd meisje al verliefd?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:36:52 #5
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42401511
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:35 schreef IQM het volgende:
Zozo, na 6 uur chatten met een vreemd meisje al verliefd?
webcam en alles wel en nee dit is niet mijn eerste liefde mijn relatie van 2 jaar en 4 maanden is pas een maand over en het voelt alsof ze niet vreemd is. We hebben elkaar dingen verteld die je normaal alleen verteld als je elkaar al een hele tijd kent of gewoon als geliefde.
pi_42401696
Topic opgeschoond en TT aangepast. En tja.. verliefd.. misschien is het gewoon de aandacht die je leuk vind?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 20:42:09 #7
147235 Bombardier
The artillery man
pi_42401723
Door je in een bejaardentehuis te vestigen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_42403643
Ik kan niet begrijpen hoe je via internet (zo snel) verliefd kan worden... Internet gebruiken veel mensen als uitlaatklep, ze vertellen persoonlijke dingen om het van zich af te schrijven. Als ze dan door krijgen dat er iemand is die wil luisteren is dat natuurlijk altijd fijn. maar om nou meteen verliefd te worden?
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:38:59 #9
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42404013
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 20:41 schreef Mordreth het volgende:
Topic opgeschoond en TT aangepast. En tja.. verliefd.. misschien is het gewoon de aandacht die je leuk vind?
Nee gaat me helemaal niet om de aandacht. Die vestig ik juist op haar en niet op mij en zij doet precies het tegenovergestelde.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:40:59 #10
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42404105
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef Mickje het volgende:
Ik kan niet begrijpen hoe je via internet (zo snel) verliefd kan worden... Internet gebruiken veel mensen als uitlaatklep, ze vertellen persoonlijke dingen om het van zich af te schrijven. Als ze dan door krijgen dat er iemand is die wil luisteren is dat natuurlijk altijd fijn. maar om nou meteen verliefd te worden?
Als die klik er gewoon is dan wordt je overal snel verliefd.
Al is het via internet of gewoon in een cafe disco.
Je ziet elkaars reactie ook over internet ( mits je webcam gebruikt natuurlijk) dus ook over internet kan het, maar ontopic ik wil het juist zelf voorkomen.
pi_42404294
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:40 schreef depax het volgende:

[..]

Als die klik er gewoon is dan wordt je overal snel verliefd.
Al is het via internet of gewoon in een cafe disco.
Je ziet elkaars reactie ook over internet ( mits je webcam gebruikt natuurlijk) dus ook over internet kan het, maar ontopic ik wil het juist zelf voorkomen.
tja gevoelens kun je niet onderdrukken, hooguit van je fouten leren... Als ik zo denk, dan zie ik jou als iemand die niet heel veel aandacht krijgt, en als je dan aandacht krijgt, voel je je speciaal, als iemand naar je lacht (in de disco of over de webcam) begint je hart al harder te kloppen... Het is gewoon iets waar je nog niet mee kan omgaan blijkbaar. ondanks je vorige lange relatie
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:52:13 #12
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42404607
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:45 schreef Mickje het volgende:

[..]

tja gevoelens kun je niet onderdrukken, hooguit van je fouten leren... Als ik zo denk, dan zie ik jou als iemand die niet heel veel aandacht krijgt, en als je dan aandacht krijgt, voel je je speciaal, als iemand naar je lacht (in de disco of over de webcam) begint je hart al harder te kloppen... Het is gewoon iets waar je nog niet mee kan omgaan blijkbaar. ondanks je vorige lange relatie
Aandacht krijg ik genoeg hoor. Mensen gaan graag met mij om, omdat ik vriendelijk ben en een goed luisterend oor heb, dus dat kan je al schrappen. Ik schreeuw ook niet om aandacht en special voel ik me er ook niet onder, omdat ik dat toch wel gewend ben, maar je merkt gewoon aan de reactie van de andere hoe zij er over denkt.
Verliefd worden doe ik ook niet snel aangezien ik wel gewend ben een vriendelijk blik te krijgen, maar nee dit is gewoon anders. Ik denk gewoon dat ik nog een paar weken wacht en haar dan gewoon uit vraag overigens is ook zij redelijk uit de buurt anderhalf uur rijden maar nog altijd dichterbij dan mijn ex.
Maar ik wil nu gewoon nog niet verliefd zijn en dan misschien weer gekwetst worden, dat kan ik op het moment nog niet aan al zal het wel makkelijker worden dan bij mijn ex, dus daarom vraag ik gewoon advies dat ik toch contact blijf houden met haar maar niet verliefd ben waardoor zij dat misschien merkt.

Moet je mij horen lijk wel een kind :
pi_42404786
quote:
Verliefd worden doe ik ook niet snel aangezien ik wel gewend ben een vriendelijk blik te krijgen
die zin snap ik niet, ik dacht juist dat je wel snel verliefd werd
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:57:02 #14
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42404843
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef Mickje het volgende:

[..]

die zin snap ik niet, ik dacht juist dat je wel snel verliefd werd
Dan heb ik me verkeerd geformuleerd.
Nee ik wordt niet snel verliefd maar ik werd wel snel verliefd op mijn ex en op haar omdat het gewoon zo goed klikte.
pi_42405203
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 21:57 schreef depax het volgende:

[..]

Dan heb ik me verkeerd geformuleerd.
Nee ik wordt niet snel verliefd maar ik werd wel snel verliefd op mijn ex en op haar omdat het gewoon zo goed klikte.
jaja dus je bent nie tsnel verliefd maar toch wel... dus niet elk meisje wat je tegenkomt wat even lief lacht of even hoi zegt val jij op, dan snap ik niet wat je probleem is, let the feeling go on en doe er wat mee... Maar zoals ik vaak heb gehoord, mensen zijn op internet heel anders dan in het echte leven... Vaak zijn ze spraakzamer online... Maar ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis, maar hou het dan niet bij online, want online verliefd zijn is voor 12 jarige kindjes
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:09:23 #16
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42405447
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:04 schreef Mickje het volgende:

[..]

jaja dus je bent nie tsnel verliefd maar toch wel... dus niet elk meisje wat je tegenkomt wat even lief lacht of even hoi zegt val jij op, dan snap ik niet wat je probleem is, let the feeling go on en doe er wat mee... Maar zoals ik vaak heb gehoord, mensen zijn op internet heel anders dan in het echte leven... Vaak zijn ze spraakzamer online... Maar ik zou zeggen niet geschoten is altijd mis, maar hou het dan niet bij online, want online verliefd zijn is voor 12 jarige kindjes
Dat is het ook ik wil het niet bij online houden maar ik wil daar en tegen ook niet te snel gaan, omdat ik
punt een: niet weet hoe zij er al tegenover staat
punt twee: ik niet klaar ben om al opnieuw te beginnen, maar wel wil met haar.
punt drie : het voelt of ik mijn ex ga verraden
punt vier: ik niet zeker weet of het een geen vervanging voor mijn ex is, al heb ik meer gevoelens al voor haar dan ik nog voor mijn ex heb.
pi_42405986
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:09 schreef depax het volgende:

[..]

Dat is het ook ik wil het niet bij online houden maar ik wil daar en tegen ook niet te snel gaan, omdat ik
punt een: niet weet hoe zij er al tegenover staat
punt twee: ik niet klaar ben om al opnieuw te beginnen, maar wel wil met haar.
punt drie : het voelt of ik mijn ex ga verraden
punt vier: ik niet zeker weet of het een geen vervanging voor mijn ex is, al heb ik meer gevoelens al voor haar dan ik nog voor mijn ex heb.
allereerst je ex is je ex, daar heb je qua liefde niets meer mee te maken. je kan doen wat je wil... Je bent vrij en tja je wilt wat. Aan de andere kant, weet ik niet hoe de situatie van je afgelopen relatie is gelopen.. hoe dat is uitgegaan. in ieder geval is het niet uitgegaan omdat jij gevoelens voor dit meisje had lijkt mij? Een vervaning van je ex... dat klinkt vreemd, iedereen is anders. zie het niet als een vervaning, maar als een nieuwe uitdaging... Niemand is te vervangen. iedereen heeft zijn eigen ding...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:26:01 #18
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42406263
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:20 schreef Mickje het volgende:

[..]

allereerst je ex is je ex, daar heb je qua liefde niets meer mee te maken. je kan doen wat je wil... Je bent vrij en tja je wilt wat. Aan de andere kant, weet ik niet hoe de situatie van je afgelopen relatie is gelopen.. hoe dat is uitgegaan. in ieder geval is het niet uitgegaan omdat jij gevoelens voor dit meisje had lijkt mij? Een vervaning van je ex... dat klinkt vreemd, iedereen is anders. zie het niet als een vervaning, maar als een nieuwe uitdaging... Niemand is te vervangen. iedereen heeft zijn eigen ding...
Met mijn ex is het heel raar gelopen we hadden bijna altijd ruzie over een bepaald "ding" en tja toen vond ze het genoeg ( ze kon het niet meer aan) na 2 jaar en 4 maanden en een verloving aankomende met kerst ( en dat was niet mijn eerste idee)
pi_42406489
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef depax het volgende:

[..]

Met mijn ex is het heel raar gelopen we hadden bijna altijd ruzie over een bepaald "ding" en tja toen vond ze het genoeg ( ze kon het niet meer aan) na 2 jaar en 4 maanden en een verloving aankomende met kerst ( en dat was niet mijn eerste idee)
en hoe ga je nu met der om? nog steeds ruzie of wat? Kijk je leven gaat door, en als daar al zo snel een meisje op je pad komt, dan zou ik zeggen, neem de tijd om der te leren kennen en misschien loopt het goed, of kom je erachter dat ze toch niet de juiste persoon is...
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:34:40 #20
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42406629
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:30 schreef Mickje het volgende:

[..]

en hoe ga je nu met der om? nog steeds ruzie of wat? Kijk je leven gaat door, en als daar al zo snel een meisje op je pad komt, dan zou ik zeggen, neem de tijd om der te leren kennen en misschien loopt het goed, of kom je erachter dat ze toch niet de juiste persoon is...
Mja sinds de dag dat ze het uitgemaakt heeft. Heeft ze geen contact meer gezocht zelfs haar ouders vinden het raar en die heb ik vorige week nog gemailed en uitgelegd waarom het uit gegaan was.( ik was ook goed bevriend met hun ) ook antwoord terug gekregen dat ze mijn oprechtheid waarderen, maar haar niet kunnen of willen dwingen, maar ook zei vonden haar keuze raar ondanks alles.
Daarom is het ook nog hoop vanuit mijn kant dat het goed kan komen aan haar ouders zal het niet liggen.
Vandaar dat dit als verraden gaat voelen.
pi_42406760
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef depax het volgende:

[..]

Mja sinds de dag dat ze het uitgemaakt heeft. Heeft ze geen contact meer gezocht zelfs haar ouders vinden het raar en die heb ik vorige week nog gemailed en uitgelegd waarom het uit gegaan was.( ik was ook goed bevriend met hun ) ook antwoord terug gekregen dat ze mijn oprecht appriceren maar haar niet kunnen of willen dwingen, maar ook zei vonden haar keuze raar ondanks alles.
Daarom is het ook nog hoop vanuit mijn kant dat het goed kan komen aan haar ouders zal het niet liggen.
Vandaar dat dit als verraden gaat voelen.
mja wat wil je nu, wil je dat het goed komt met alle 'littekens' erbij of wil je doorgaan met je leven... zij neemt geen contact meer met jou op. jouw leven gaat ook door.... Kijk je vriendin heeft maar te accepteren, als niemand snapt waarom het uit is en zij maakt het uit.... dan heb jij het volste recht om door te gaan met je leven... ik zou zeggen, geniet dat kan!!
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:42:38 #22
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42406947
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja wat wil je nu, wil je dat het goed komt met alle 'littekens' erbij of wil je doorgaan met je leven... zij neemt geen contact meer met jou op. jouw leven gaat ook door.... Kijk je vriendin heeft maar te accepteren, als niemand snapt waarom het uit is en zij maakt het uit.... dan heb jij het volste recht om door te gaan met je leven... ik zou zeggen, geniet dat kan!!
Daarnaast is gewoon het probleem al zou ik een relatie krijgen met iemand anders als mijn ex me terug wilt zou ik direct terug gaan.
Dit zou ook niet eerlijk zijn tegenover die andere meid, omdat ik weet hoe gekwetst je kan raken als je aan de kant wordt geschoven en eerlijk gezegd ben ik zo ook niet, dus daarom blijft het een zware keuze, omdat ik begin aan een relatie die gebazeerd is op leugens. Ook al zou ik me volledig inzetten voor die relatie tot de dag zou komen dat ze me terug wil.
pi_42407165
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:42 schreef depax het volgende:

[..]

Daarnaast is gewoon het probleem al zou ik een relatie krijgen met iemand anders als mijn ex me terug wilt zou ik direct terug gaan.
Dit zou ook niet eerlijk zijn tegenover die andere meid, omdat ik weet hoe gekwetst je kan raken als je aan de kant wordt geschoven en eerlijk gezegd ben ik zo ook niet, dus daarom blijft het een zware keuze, omdat ik begin aan een relatie die gebazeerd is op leugens. Ook al zou ik me volledig inzetten voor die relatie tot de dag zou komen dat ze me terug wil.
oke ik snap het. je bent er nog niet overheen... in dat geval zou ik het nog eerst maar verwerken... Je verraad je ex niet door met een nieuw meisje een relatie te beginnen, maar je verraad jezelf, je hebt nog teveel gevoelens voor je ex. En waarschijnlijk heb je hier ook over gesproken met dat meisje... Je zult eerst jezelf ervan moeten overtuigen of het nou uit is of niet. Aangezien je zelf zegt, als ze je terug wilt, ga je direct. En dan weer met dubbele gevoelens. Ten eerste zou ik niet terug gaan, het gaat niet zomaar uit....!!
Als tip wil ik je meegeven, denk rustig over de situatie. Het ziet ernaar uit dat je ex of je probeert te vergeten, of probeert te bedenken wat ze wil doen met der leven...
Wat bedenk jij je?
pi_42407201
Dat kan niet ..

Niet zoiets als je een drol voelt opkomen kan je ook niets aan doen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:55:08 #25
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42407471
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:47 schreef Mickje het volgende:

[..]

oke ik snap het. je bent er nog niet overheen... in dat geval zou ik het nog eerst maar verwerken... Je verraad je ex niet door met een nieuw meisje een relatie te beginnen, maar je verraad jezelf, je hebt nog teveel gevoelens voor je ex. En waarschijnlijk heb je hier ook over gesproken met dat meisje... Je zult eerst jezelf ervan moeten overtuigen of het nou uit is of niet. Aangezien je zelf zegt, als ze je terug wilt, ga je direct. En dan weer met dubbele gevoelens. Ten eerste zou ik niet terug gaan, het gaat niet zomaar uit....!!
Als tip wil ik je meegeven, denk rustig over de situatie. Het ziet ernaar uit dat je ex of je probeert te vergeten, of probeert te bedenken wat ze wil doen met der leven...
Wat bedenk jij je?
Mijn ex had herexamen stress waardoor veel relatiestress ontstond. Na haar herexamens heeft ze het uitgemaakt al zei ze dat ze al sinds juni twijfels had. Tijdens die periode van juni tot august nam ze wel nog altijd kado's aan ook wilde ze zeker vrienden blijven zei ze.
Daarom vind ik dit raar en aan de mail te lezen van haar ouders weten ook zei niet of ze zeker was. Ze gingen in iedergeval niet in op hoe zei nog voor mij voelde.
Maar aan de andere kant wil ik opnieuw beginnen met iemand die volgens mij ook nog veel liever en veel meer weet wat ze wil dan mijn ex.
Ik denk constant eraan wat ik nu moet doen, maar ik weet het gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')