typische modhumor die je als gebruiker niet hoort te snappenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
kut humor jha
Het zit tussen de benen van je zusje en stink naar rotte vis, rara wat is hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
kut humor jha
dat is makkelijk. De hondquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zit tussen de benen van je zusje en stink naar rotte vis, rara wat is het
wanneer ga JIJ examen doen?quote:
Opschieten danquote:
Als je vandaag zeurt dat je moe bent schop ik jequote:
Ja cool!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja! Fles! Laten we vandaag een oostblokbarreltopi openen!
Lekker buurtjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je vandaag zeurt dat je moe bent schop ik je.
Ze hebben trouwens alle ramen bij de overburen ingegooid, de garage aan gort geschopt en de mesjedus in mekaar getrapt.
En ik heb geen politie gezien! En de mensen die er naast wonen hebben alle rolluiken maar dicht gedaan enzo
!
Ik ga me vandaag verdiepen in Chinese bestelbussen denk ik, zondag een Katalogus gekocht van alle bedrijfswagens in 2000, Russisch boekjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja cool!
Wat hadden we al? Lada, Maluch, Zastava/Yugo, en Skoda geloof ik he?
Ff wat plaatjes zoeken van Wartburgs of zo
Je mag altijd aan komen schuiven bij mij hoor, weet je toch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik maar verhuizen. Heb je nog een plekje vrij?
KIJK NAAR DE VEYRON DAN!!1!!1!!1!!!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
Het zijn geen ferrari's en porsche's bwuhuhuhuhuhu
Die vergelijking wil ik uitroepen tot domste post van dat topic. Misschien wel van heel PTA.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KIJK NAAR DE VEYRON DAN!!1!!1!!1!!!!!!
Allebei 4WD, jeweetsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ja een Veyron met een Evo gaan vergelijken
Ja precies, en het verschil is maar een lousy paar euro'squote:
Kutpauperquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies, en het verschil is maar een lousy paar euro's
Die Veyron kan het niet eens van de gemiddelde verkeersdrempel winnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dan in het topic gaan zeggen dat de Veyron maar een kut 4x4 is, dat ie Dakar niet kan winnen en dat een Niva dus beter is?
Ja precies, nog maar 1,5 miljoen weken een euro'tje in je spaarbig stoppenquote:
Da's heulegaar nie te doen in een mensenlevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies, nog maar 1,5 miljoen weken een euro'tje in je spaarbig stoppen
En dan bij de dealer om een trekhaak vragen en 'm na een week terugbrengen omdat 'ie stinktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's heulegaar nie te doen in een mensenleven;d;dd;d;:D:D;d;D:;d;D;D;D;D;D;d:D:DD!11!1!!!
Een auto zonder trekhaak is als een vrouw zonder tieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan bij de dealer om een trekhaak vragen en 'm na een week terugbrengen omdat 'ie stinkt
Ik ben ooit om 4 uur s nachts gebeld door twee meisjes met de mededeling dat ze mn frikandel wilden eten. Toien ik niet wilde hebben ze Chiel gebeld. DIe is vrachtwgenchauffeur, dus die is naar ze toe gereden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
Chiel Debiel.
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ooit om 4 uur s nachts gebeld door twee meisjes met de mededeling dat ze mn frikandel wilden eten. Toien ik niet wilde hebben ze Chiel gebeld. DIe is vrachtwgenchauffeur, dus die is naar ze toe gereden.
Die leeft nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.
Het filmpje met die fles Pushkin gezien?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het filmpje met die fles Pushkin gezien?
Hier doet 'ie het primaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan geen filmpjes kijken.
En de link werkt voor mij ook niet.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm ook even op youtube gezet
Linkje komt
Verkoop m aan die pauper hier op fok die een cabrio wil hebben omdat ie anders uit zn vriendengroep word gekicked.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef ook_gek het volgende:
begin volgende week moet ik even langs komen met de cabrio.
Dan gaan ze kijken naar het dak. Dat ding is gewoon aardig lek![]()
Gaan nog een paar leuke dagen worden dus![]()
wij hebben hier de nieuwe Lada staanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
oi.
Vanaf deze week ook Volvo's op m'n werk.D'r staan al bijna alle modellen (C30, S40/V50, S60/V70, C70 en XC90)
![]()
C30quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
oi.
Vanaf deze week ook Volvo's op m'n werk.D'r staan al bijna alle modellen (C30, S40/V50, S60/V70, C70 en XC90)
![]()
of ie nieuw is voor jou weet ik niet, maar volgens mij is het de Kalina. Al staat er "Lada III8" op de achterkantquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er een nieuwe Lada dan?
Oh ja de Opel Corsa met kontquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef vlad het volgende:
[..]
of ie nieuw is voor jou weet ik niet, maar volgens mij is het de Kalina. Al staat er "Lada III8" op de achterkant![]()
Iedereen kan psycholoog zijnquote:
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is ie toch weer heerlijk arrogantAlonso :: Renault helpt mij titel te verliezen
()
En hij zeikt nog even verder: Klik!
Van mij mag ie optiefenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag ie optiefen. Ik zie alleen maar dit soort lulkoek van 'm.
De verdediging laat alle ballen toch ook door?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De verdediging laat alle ballen toch ook door?
Je klinkt als een wijfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen![]()
Het is echt zoquote:
Aja, dan is er niets aan te doen hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is echt zoIk moet binnenkort echt aan de haarband
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heenquote:
Ik heb vernomen dat deze man ook bijklust als kapper.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heen
Heldquote:
Ik hoop niet dat je matrassen van Recticel hebt gekocht...?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
Mien bed :
[afbeelding]
zwart 180x200
die matrassen waren echt belachelijk duur![]()
![]()
En de kast is redelijk simpel. Deze maar dan 2 deurs en wit met rvs strepen over de breedte.
[afbeelding]
188 breed en 240 hoog.
KLAAAARRRRR![]()
![]()
eeuuuhhh geen idee, er stond Passion 20 ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je matrassen van Recticel hebt gekocht...?
En je hebt wel smaakMooie kast en bed
Wat is licht en wat is donker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zal ik een donkere vloer nemen of een lichte![]()
neig naar donker aangezien het misschien anders allemaal te steriel word met al dat wit en zwarte.
en moet mijn keukenblad matchen met de vloer, nee toch?
help es ff mee![]()
ik heb hier een donkere vloer, past goed bij een zwart bed. En een donkere vloer geeft idd wat meer sfeer aan een kamer met veel wit enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ouders die in je post neuzen zijn niet cool.
137,97 euro.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat ben je deze maand kwijt?lulmuts
foto !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb hier een donkere vloer, past goed bij een zwart bed. En een donkere vloer geeft idd wat meer sfeer aan een kamer met veel wit enzo.
329 minuten gebeld binnen Nederland.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god, hoe krijg je het voor elkaar
nee vind ik ook niet mooi (meer)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets ja, als het maar niet richting rood neigt
Kun je de gesprekken niet wat inkorten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
329 minuten gebeld binnen Nederland.
346 smsjes verstuurd binnen Nederland.
7 MMS berichten.
2 smsdiensten (wtf?)
6 berichten verstuurd in het buitenland.
Dawast.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je de gesprekken niet wat inkorten?
Straight to the point enzo
Dat gezever altijd is zo vermoeiendquote:
tegen wie zeg je datquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezever altijd is zo vermoeiend
Ben je aan het werk zit er zo'n klepmuts aan de lijn![]()
Tactisch afkappen die hap![]()
tegenwoordig heb ik 2 telefoon's op m'n werk, dus dan zeg ik dan ik op moet hangen![]()
Laat ze jou dan gewoon bellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
GEK, mijn huidige kosten staan nu al op 28 euro. En ik heb pas 7 5 () daagjes mijn nieuwe maandje
.
* ijsmeis gooit haar telefoon ver in een hoekje.
ik heb het niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja![]()
Als ik geld had..........
Saaierdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezever altijd is zo vermoeiend
Ben je aan het werk zit er zo'n klepmuts aan de lijn![]()
Tactisch afkappen die hap![]()
tegenwoordig heb ik 2 telefoon's op m'n werk, dus dan zeg ik dan ik op moet hangen![]()
Jamaar meestal sturen ze smsjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ze jou dan gewoon bellen
als je lang genoeg niet belt bellen ze je vast wel
Zo niet, dan zijn ze het niet waard om te bellen![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:20 schreef lipje het volgende:
@ Bo: netjes, handig geregeld
@ Mark: netjes, sterkte de komende tijd
@ de rest
't is toch allemaal naar Hugoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ze jou dan gewoon bellen
als je lang genoeg niet belt bellen ze je vast wel
Zo niet, dan zijn ze het niet waard om te bellen![]()
Het merendeel wel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is toch allemaal naar Hugo
Avond? De hele dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
terwijl je die elke avond op msn ziet
Ik moest gelijk aan Linux denkenquote:
Je hoeft het ook niet te snappenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel smsjes?!![]()
Ik snap het niet![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te snappen.
Echt nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Naar jou niet nee, jij staat bekend erom dat ik dan de halve dag aan de lijn hang![]()
Okquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Ik lul nooit zoveel en zolang
.
sickquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/2006/07/bunny_tapdancer.html![]()
![]()
![]()
1 keer blazen en ze breektquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:55 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/2006/07/bunny_tapdancer.html![]()
![]()
![]()
ben zo dom nog niet pipoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:19 schreef ook_gek het volgende:
WHOOOHOOO als het goed is heb ik morgen een droge auto
Met behulp van een mede fokker ben ik er achter wat het probleem is.
Inderdaad was het buisje dat zorgt voor de water afvoerverstopt is.
Deze heb ik vanmiddag door geprikt en je wil niet weten wat voor teringzooi er uit kwam.
Beter is dit de oplossing. Heb lekker kranten op de plekken gelegt die nog vochtig waren. En nu maar hopen dat alles goed blijft![]()
wat zou ik moeten zonder mijn mede fokkers
ja maar jij wist ook niet waar dat afvoertje zat van mijn kapquote:
En toen heb je je afgetrokken bij die foto's?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
zit een hd uit te zoeken. Kom ik foto's van me zelf tegen....
1 waar ik jezus na doe en iker uit zie als of ik mega aan de drugs zat
en 1 moeder ziel alleen op een berk sta op skies
Sorryquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Echt niet. Ik lul nooit zoveel en zolang
.
nee vandaag nietquote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En toen heb je je afgetrokken bij die foto's?
geproduceerd in braziliequote:
deze post over het hoofd gezien gisterenquote:
liever zoiets voor je raam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:27 schreef BoJo het volgende:
niet dat ik mijn huis ga behangen met pinguins ofzo heur![]()
zulke dingen weet jij dan weerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Raam?Dat is voor in een deurpost.
Weet ik, ik weet inmiddels hoe je Brazilië in het Russisch schrijftquote:
Ik weet je te vindenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:48 schreef Sjoewe het volgende:
Als nog eens wat nabewerkt moet hebben
Kom je de sexshop binnen:quote:
Op vakantie zijn we in een Tsjechische sexshop geweest, daar heb je nog gekkere dingen als bij ons op de wallenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom je de sexshop binnen:
"Mja ik zoek iets met dinosaurussen die een vrouw aanranden"
"Ja hoor heb ik, Dinosluts part III, ligt tussen Amoebe's gone wild en Lesbian dolphins part XIII"
Dat gerucht gaat al sinds je daar mod bent in ieder gevalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kon F&F niet meer vinden in MyAt.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Grappig
Wat een humor
Ik heb nog nooit zo gelachen in mijn leven
En dat meen ik serieus
Sommige mensen moeten in hollywood gaan werken, films schrijven
Dit is humor van de bovenste plank, beter krijg je humor niet
Topic verdient hulde en veel meer. Dit is goud waard
Hoe verzinnen ze het ook
Ik mis alleen bloed in het gifje. Het had wat bloediger gemogen. Hersens die eruit spatten en nog meer
Ik mis nog meer, het is te simpel opgezet. Maar het is niet slecht bedacht. Wel een simpele vorm van humor. Maar goed, je kunt niet alles hebben natuurlijk. Te kritisch zijn door vele films die ik gezien heb.
Alsnog geef ik het een 6+ Maak er maar een 6 1/2 van. Voor de moeite
Boeiendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat gerucht gaat al sinds je daar mod bent in ieder geval
Als je maar notes kan lezenquote:
Mensen die op besloten subfora van Tweakers kunnen komenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:58 schreef Sjoewe het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/26583756#26583756
Tweakers
Hopen dat je beter bent in foto's maken dan in typenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Fot's maken voor tijdschriften, van dingen bij FOurstar (het landelijk reïntegartie geberuen).
Ik weet niet wat ik er voor vang, ewant het word toch van mn uitkering ingehouden, aangezien Fourstar wel hele goede contactem met de sociale dienst heeft, als reïntegratiebureau zijnde. Onkosten krijg ik uiteraard volledig vergoed, daar afzonderlik van. Het gata me rer vooralom dat ik kan oefenen met foto'smaken in opdracht, dat ik naamsbekendheid krijg, dat ik bezig ben met een fastoenlijke portfolio op te bouwen, en dat ik leuke werkdagen heb op dei manier
Gister hoefde ik bijvoorbaald maar 3 kwarter foto's te maken in plats van 4 uur fietsen te demonteren
Het is geen ideale situatie, maar wel een verbetering ten opzichte van de huidige
En ik krijg natuurlijk de langbeloofde rolstoel ervoor ook
Ik hoef er geen texten bij te maken neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen dat je beter bent in foto's maken dan in typen
Maar wel fijn voor je![]()
Dat is maar goed ook zegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoef er geen texten bij te maken nee![]()
155 T-shirts Klonk is echt de beste Weblogger
textredacteurs zijn OKquote:
Er waren tijden dat je er op lettequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
textredacteurs zijn OK
Bovendien besteed ik aan een artikel ietsje meer aandacht dan aan een post in een Slowchat
Ja, toen had ik niks beters te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je er op lette
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Altijd leuk in de Gumball topics, mensen die bezweren ooit mee te gaan doen
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou zeggen dat ik ooit mee zou doen aan Parijs Dakarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadAllemaal plannen maken ook enzo en "het hoeft niet zo duur te zijn"
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou zeggen dat ik ooit mee zou doen aan Parijs Dakar![]()
![]()
Gelukkig ga ik geen 20.000 euro inschrijfgeld betalen, maar gewoon met een barrel heen en weer rijden.quote:
Eerst het rijbewijs...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik geen 20.000 euro inschrijfgeld betalen, maar gewoon met een barrel heen en weer rijden.
Mja, als ik met dat vodje aan kom hebben ze zo'n medelijden met me dat ze me gratis een nieuwe geven denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
ken je hem om laten wisselen dan![]()
en gumball is niet zo duur, miljoentje excl auto moet wel te doen zijn
Dinsdag theorie-examenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst het rijbewijs...
Maar nu ben jij goddomme wel de eerste van ons die zo'n pasje krijgt ipv zo'n vodje![]()
![]()
Al ga ik hem binnenkort wel om laten wisselen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom spreek ik ook altijd van alles afBen kneitergaar, maar ga uit eten met wat studiegenoten en daarna de stad in
Dussehh...
Jullie posten teveelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
#47 ook_gek 51467
#48 buzzer 51158
#49 Alexxxxx 51147
*blaf blaf* en er komt een bakje met water en ee bakje met hondebrokjes tevoorschijn ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog geen hypotheek en ik zit al te bedenken hoe ik m'n compleet via touchpanel bediende huis ga maken
Oh dat gaat zooo geil worden![]()
Weet niet wat jij freet maar ik freet geen hondenbrokjes in elk gevalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
*blaf blaf* en er komt een bakje met water en ee bakje met hondebrokjes tevoorschijn ?
ik eet alleen haute cuisine en idd dat zijn geen hondenbrokjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet niet wat jij freet maar ik freet geen hondenbrokjes in elk geval
ik sta zo goed als stil manquote:
Die beesten zijn niet van mij ehquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet alleen haute cuisine en idd dat zijn geen hondenbrokjes.
maar ik denk die bara eh, die heb et altijd over die haarballen, laat ik eens een passend voorbeeld nemen wat zelfs ijsmeis snapt.
Lelijke eindstukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef Fugie het volgende:
lamborghini porno
http://www.carbonblackrally.co.uk/video_detail.asp?InfoID=51
carbonblack is trouwens de rally die ant en pete van gumball hebben georganiseerd, is maandag begonnen
Klopt, je post veel minder dan vroeger. En ik post ook niet meer 150 berichten per dag trouwens, zoals begin dit jaarquote:
dat was ooit een LP640? Dat standaard eindstuk is zoveel mooier..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef Fugie het volgende:
lamborghini porno
http://www.carbonblackrally.co.uk/video_detail.asp?InfoID=51
carbonblack is trouwens de rally die ant en pete van gumball hebben georganiseerd, is maandag begonnen
niet meer wanneer het regentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de ring om het goed te maken?
Sorry Fugie, maar ik snap nooit wat jij allemaal blaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet alleen haute cuisine en idd dat zijn geen hondenbrokjes.
maar ik denk die bara eh, die heb et altijd over die haarballen, laat ik eens een passend voorbeeld nemen wat zelfs ijsmeis snapt.
De beide deukenbatsers snappen elkaar nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Fugie, maar ik snap nooit wat jij allemaal blaat. Behalve dat je af en toe gaat fitnessen.
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lelijke eindstuk
En de camera doet het geluid niet al te veel eer aan
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beide deukenbatsers snappen elkaar niet
Die neg0r bedoel je?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.
Ik heb al een total loss op mijn naam staan.
Te weinig eer voor deze jongen
ik snap jou ook niet vaak, dus pas maar op als je dat papiertje hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beide deukenbatsers snappen elkaar niet
die skelter toen je 5 was telt niet meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.
Ik heb al een total loss op mijn naam staan.
Te weinig eer voor deze jongen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjah
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjah
Nee? Ik heb de volvo van de buren kort geredenquote:
En je rijdt niet eens veelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee? Ik heb de volvo van de buren kort gereden [afbeelding]
Ik ben tevens eigenaar van een vorig jaar geplaatste grote ster in een voorruit. Daarbij zijn beide auto's getotalled.
quote:
Nee. die is veel te donkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ja man M5, die van Hugo is tenminste duidelijk.
zonder gordelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij de 2e was ik overigens wel passagier eh! Laat daar godverdomme geen misverstand over ontstaan.
Ik heb die kruimel maar al te graag in mijn bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas op, of hij gaat dwergwerpen, dan gooit hij je als een kruimel uit zn bed!
quote:
Ja prima.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
M5, alles lekker jongen?
we hebben het niet over broodkruimels hugoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb die kruimel maar al te graag in mijn bed
Ijsmeis komt helemaal mijn bed niet inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas op, of hij gaat dwergwerpen, dan gooit hij je als een kruimel uit zn bed!
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja prima.
Behalve dat ik compleet gesloopt ben door elke dag om 4:45 uit bed te gaan i.cm. met laat naar bed.Gelukkig een 'lang weekend' in het vooruitzicht
Ze is vies eh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Ijsmeis komt helemaal mijn bed niet inDus hoef ik 'r ook niet d'r uit te gooien.
wel ovlov's van de boot halenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?
Duct tapequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
In bed zal ze toch niet zoveel praten?![]()
De echte knaken moeten nog komen helaasch. Nog steeds autootjes rijden. Al verdient dat niet slecht.. is bijna een HBO-starters salaris.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?
Als ik niet kan slapen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
In bed zal ze toch niet zoveel praten?![]()
Ons "bedrijf" heeft een dodge ramvan voor de honden aapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volvo's waar hij in rijdt stinken in ieder geval nog niet naar hond
Als een man mega builders of oil sweat & riggs zit te kijken op discovery moet je je kanus houden heurquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen wel. Als ik moe ben lul ik óf heel veel óf juist helemaal niet.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als een man mega builders of oil sweat & riggs zit te kijken op discovery tv zit te kijken moet je je kanus houden heur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |