typische modhumor die je als gebruiker niet hoort te snappenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
kut humor jha
Het zit tussen de benen van je zusje en stink naar rotte vis, rara wat is hetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:15 schreef ook_gek het volgende:
kut humor jha
dat is makkelijk. De hondquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het zit tussen de benen van je zusje en stink naar rotte vis, rara wat is het
wanneer ga JIJ examen doen?quote:
Opschieten danquote:
Als je vandaag zeurt dat je moe bent schop ik jequote:
Ja cool!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja! Fles! Laten we vandaag een oostblokbarreltopi openen!
Lekker buurtjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je vandaag zeurt dat je moe bent schop ik je.
Ze hebben trouwens alle ramen bij de overburen ingegooid, de garage aan gort geschopt en de mesjedus in mekaar getrapt.
En ik heb geen politie gezien! En de mensen die er naast wonen hebben alle rolluiken maar dicht gedaan enzo
!
Ik ga me vandaag verdiepen in Chinese bestelbussen denk ik, zondag een Katalogus gekocht van alle bedrijfswagens in 2000, Russisch boekjequote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja cool!
Wat hadden we al? Lada, Maluch, Zastava/Yugo, en Skoda geloof ik he?
Ff wat plaatjes zoeken van Wartburgs of zo
Je mag altijd aan komen schuiven bij mij hoor, weet je toch.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik ga denk ik maar verhuizen. Heb je nog een plekje vrij?
KIJK NAAR DE VEYRON DAN!!1!!1!!1!!!!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:04 schreef Sjoewe het volgende:
Het zijn geen ferrari's en porsche's bwuhuhuhuhuhu
Die vergelijking wil ik uitroepen tot domste post van dat topic. Misschien wel van heel PTA.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KIJK NAAR DE VEYRON DAN!!1!!1!!1!!!!!!
Allebei 4WD, jeweetsquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ja een Veyron met een Evo gaan vergelijken
Ja precies, en het verschil is maar een lousy paar euro'squote:
Kutpauperquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies, en het verschil is maar een lousy paar euro's
Die Veyron kan het niet eens van de gemiddelde verkeersdrempel winnenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik dan in het topic gaan zeggen dat de Veyron maar een kut 4x4 is, dat ie Dakar niet kan winnen en dat een Niva dus beter is?
Ja precies, nog maar 1,5 miljoen weken een euro'tje in je spaarbig stoppenquote:
Da's heulegaar nie te doen in een mensenlevenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja precies, nog maar 1,5 miljoen weken een euro'tje in je spaarbig stoppen
En dan bij de dealer om een trekhaak vragen en 'm na een week terugbrengen omdat 'ie stinktquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's heulegaar nie te doen in een mensenleven;d;dd;d;:D:D;d;D:;d;D;D;D;D;D;d:D:DD!11!1!!!
Een auto zonder trekhaak is als een vrouw zonder tieten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan bij de dealer om een trekhaak vragen en 'm na een week terugbrengen omdat 'ie stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |