eeuuuhhh geen idee, er stond Passion 20 ofzoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je matrassen van Recticel hebt gekocht...?
En je hebt wel smaakMooie kast en bed
Wat is licht en wat is donker?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
zal ik een donkere vloer nemen of een lichte![]()
neig naar donker aangezien het misschien anders allemaal te steriel word met al dat wit en zwarte.
en moet mijn keukenblad matchen met de vloer, nee toch?
help es ff mee![]()
ik heb hier een donkere vloer, past goed bij een zwart bed. En een donkere vloer geeft idd wat meer sfeer aan een kamer met veel wit enzo.quote:
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ouders die in je post neuzen zijn niet cool.
137,97 euro.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En wat ben je deze maand kwijt?lulmuts
foto !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb hier een donkere vloer, past goed bij een zwart bed. En een donkere vloer geeft idd wat meer sfeer aan een kamer met veel wit enzo.
329 minuten gebeld binnen Nederland.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god, hoe krijg je het voor elkaar
nee vind ik ook niet mooi (meer)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets ja, als het maar niet richting rood neigt
Kun je de gesprekken niet wat inkorten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
329 minuten gebeld binnen Nederland.
346 smsjes verstuurd binnen Nederland.
7 MMS berichten.
2 smsdiensten (wtf?)
6 berichten verstuurd in het buitenland.
Dawast.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je de gesprekken niet wat inkorten?
Straight to the point enzo
Dat gezever altijd is zo vermoeiendquote:
tegen wie zeg je datquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezever altijd is zo vermoeiend
Ben je aan het werk zit er zo'n klepmuts aan de lijn![]()
Tactisch afkappen die hap![]()
tegenwoordig heb ik 2 telefoon's op m'n werk, dus dan zeg ik dan ik op moet hangen![]()
Laat ze jou dan gewoon bellenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
GEK, mijn huidige kosten staan nu al op 28 euro. En ik heb pas 7 5 () daagjes mijn nieuwe maandje
.
* ijsmeis gooit haar telefoon ver in een hoekje.
ik heb het niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Grotendeels wel ja![]()
Als ik geld had..........
Saaierdquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat gezever altijd is zo vermoeiend
Ben je aan het werk zit er zo'n klepmuts aan de lijn![]()
Tactisch afkappen die hap![]()
tegenwoordig heb ik 2 telefoon's op m'n werk, dus dan zeg ik dan ik op moet hangen![]()
Jamaar meestal sturen ze smsjesquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ze jou dan gewoon bellen
als je lang genoeg niet belt bellen ze je vast wel
Zo niet, dan zijn ze het niet waard om te bellen![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:20 schreef lipje het volgende:
@ Bo: netjes, handig geregeld
@ Mark: netjes, sterkte de komende tijd
@ de rest
't is toch allemaal naar Hugoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ze jou dan gewoon bellen
als je lang genoeg niet belt bellen ze je vast wel
Zo niet, dan zijn ze het niet waard om te bellen![]()
Het merendeel wel jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't is toch allemaal naar Hugo
Avond? De hele dagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
terwijl je die elke avond op msn ziet
Ik moest gelijk aan Linux denkenquote:
Je hoeft het ook niet te snappenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waarom dan zoveel smsjes?!![]()
Ik snap het niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |