Ik ben ooit om 4 uur s nachts gebeld door twee meisjes met de mededeling dat ze mn frikandel wilden eten. Toien ik niet wilde hebben ze Chiel gebeld. DIe is vrachtwgenchauffeur, dus die is naar ze toe gereden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
Chiel Debiel.
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ooit om 4 uur s nachts gebeld door twee meisjes met de mededeling dat ze mn frikandel wilden eten. Toien ik niet wilde hebben ze Chiel gebeld. DIe is vrachtwgenchauffeur, dus die is naar ze toe gereden.
Die leeft nog?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.
Het filmpje met die fles Pushkin gezien?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, ik bedoelde eigenlijk gewoon 't broertje van Hugo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het filmpje met die fles Pushkin gezien?
Hier doet 'ie het primaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan geen filmpjes kijken.
En de link werkt voor mij ook niet.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb 'm ook even op youtube gezet
Linkje komt
Verkoop m aan die pauper hier op fok die een cabrio wil hebben omdat ie anders uit zn vriendengroep word gekicked.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:39 schreef ook_gek het volgende:
begin volgende week moet ik even langs komen met de cabrio.
Dan gaan ze kijken naar het dak. Dat ding is gewoon aardig lek![]()
Gaan nog een paar leuke dagen worden dus![]()
wij hebben hier de nieuwe Lada staanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
oi.
Vanaf deze week ook Volvo's op m'n werk.D'r staan al bijna alle modellen (C30, S40/V50, S60/V70, C70 en XC90)
![]()
C30quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:41 schreef M5 het volgende:
oi.
Vanaf deze week ook Volvo's op m'n werk.D'r staan al bijna alle modellen (C30, S40/V50, S60/V70, C70 en XC90)
![]()
of ie nieuw is voor jou weet ik niet, maar volgens mij is het de Kalina. Al staat er "Lada III8" op de achterkantquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er een nieuwe Lada dan?
Oh ja de Opel Corsa met kontquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef vlad het volgende:
[..]
of ie nieuw is voor jou weet ik niet, maar volgens mij is het de Kalina. Al staat er "Lada III8" op de achterkant![]()
Iedereen kan psycholoog zijnquote:
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is ie toch weer heerlijk arrogantAlonso :: Renault helpt mij titel te verliezen
()
En hij zeikt nog even verder: Klik!
Van mij mag ie optiefenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag ie optiefen. Ik zie alleen maar dit soort lulkoek van 'm.
De verdediging laat alle ballen toch ook door?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De verdediging laat alle ballen toch ook door?
Je klinkt als een wijfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen![]()
Het is echt zoquote:
Aja, dan is er niets aan te doen hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is echt zoIk moet binnenkort echt aan de haarband
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heenquote:
Ik heb vernomen dat deze man ook bijklust als kapper.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heen
Heldquote:
Ik hoop niet dat je matrassen van Recticel hebt gekocht...?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
Mien bed :
[afbeelding]
zwart 180x200
die matrassen waren echt belachelijk duur![]()
![]()
En de kast is redelijk simpel. Deze maar dan 2 deurs en wit met rvs strepen over de breedte.
[afbeelding]
188 breed en 240 hoog.
KLAAAARRRRR![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |