Oh ja de Opel Corsa met kontquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:11 schreef vlad het volgende:
[..]
of ie nieuw is voor jou weet ik niet, maar volgens mij is het de Kalina. Al staat er "Lada III8" op de achterkant![]()
Iedereen kan psycholoog zijnquote:
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
Wat is ie toch weer heerlijk arrogantAlonso :: Renault helpt mij titel te verliezen
()
En hij zeikt nog even verder: Klik!
Van mij mag ie optiefenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Van mij ook hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Van mij mag ie optiefen. Ik zie alleen maar dit soort lulkoek van 'm.
De verdediging laat alle ballen toch ook door?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sportmentaliteit, alles en iedereen krijgt de schud behalve jezelf
Jaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De verdediging laat alle ballen toch ook door?
Je klinkt als een wijfquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen![]()
Het is echt zoquote:
Aja, dan is er niets aan te doen hè.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Normaal keep ik zo 4 man eruit, maar mn haar hing voor mn ogen
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is echt zoIk moet binnenkort echt aan de haarband
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heenquote:
Ik heb vernomen dat deze man ook bijklust als kapper.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die kenkerhelm duwt het voor m'n ogen, want mn afro kan nergens heen
Heldquote:
Ik hoop niet dat je matrassen van Recticel hebt gekocht...?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
Mien bed :
[afbeelding]
zwart 180x200
die matrassen waren echt belachelijk duur![]()
![]()
En de kast is redelijk simpel. Deze maar dan 2 deurs en wit met rvs strepen over de breedte.
[afbeelding]
188 breed en 240 hoog.
KLAAAARRRRR![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |