Nou mensen u weet nog wel dat ik het geweldige nieuws vertelde van mijn moeder dat er geen uitzaaiingen waren gevonden. Iedereen blij zo wel hier als in mijn directe omgeving. 
Echter was dat voor korte duur.
Wat vele van jullie niet weten is dat de dag er op ontiegelijk kut nieuws kwam. Ze hadden een plekje op het bot gevonden... 3 artesen hadden gezegt van tja we weten het niet 1 arts was bijna zeker van het feit dat het geen goed nieuws was. Die zelfde week nog is er een bot punctie gedaan. 
Jullie snappen dat het nieuws in heeft geslagen als een bom. We hebben het ook stil gehouden tegen bijna iedereen. Mijn moeder en wij eigelijk allemaal niet zaten niet te wachten op oh wat erg en wat nu en bla bla bla berichten. Het was nu al moeilijk zat. 
Maar ja wat we nu dus wel hadden waren smsjes, mailtjes telefoontjes van oh ik ben zo blij dat er niks verder gevonden was. We gaan uit eten gefeliciteerd bla bla bla. Kan je verklappen dat zo iets hart aan komt als je weet dat er een onderzoek spontaan loopt naar mogelijke bot kanker...
Maar goed vandaag de uitslag van de bot punctie. Na een slopende week toch het volgende nieuws.
Het was loos alarm ze hebben verder niks gevonden uitslag was goed. Ze hebben zelfs geen kankercellen in het bloed gevonden. 
ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik ben. Maar geloof me het is super nieuws om dit te horen. 
Echter moeten we niet vergeten dat er hele zware tijden op komst zijn. Ze krijgt een zeer zware chemo kuur en bestraling. Dus het moeilijkste gaat nog komen 

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group