niet meer wanneer het regentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de ring om het goed te maken?
Sorry Fugie, maar ik snap nooit wat jij allemaal blaatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik eet alleen haute cuisine en idd dat zijn geen hondenbrokjes.
maar ik denk die bara eh, die heb et altijd over die haarballen, laat ik eens een passend voorbeeld nemen wat zelfs ijsmeis snapt.
De beide deukenbatsers snappen elkaar nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry Fugie, maar ik snap nooit wat jij allemaal blaat. Behalve dat je af en toe gaat fitnessen.
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lelijke eindstuk
En de camera doet het geluid niet al te veel eer aan
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beide deukenbatsers snappen elkaar niet
Die neg0r bedoel je?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.
Ik heb al een total loss op mijn naam staan.
Te weinig eer voor deze jongen
ik snap jou ook niet vaak, dus pas maar op als je dat papiertje hebquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beide deukenbatsers snappen elkaar niet
die skelter toen je 5 was telt niet meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jullie noemen mij ook nooit eens eh.
Ik heb al een total loss op mijn naam staan.
Te weinig eer voor deze jongen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjah
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet wat standaard op zon ding zit dusjah
Nee? Ik heb de volvo van de buren kort geredenquote:
En je rijdt niet eens veelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee? Ik heb de volvo van de buren kort gereden [afbeelding]
Ik ben tevens eigenaar van een vorig jaar geplaatste grote ster in een voorruit. Daarbij zijn beide auto's getotalled.
quote:
Nee. die is veel te donkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ja man M5, die van Hugo is tenminste duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |