Nee. die is veel te donkerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:16 schreef ijsmeis het volgende:
Ja man M5, die van Hugo is tenminste duidelijk.
zonder gordelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij de 2e was ik overigens wel passagier eh! Laat daar godverdomme geen misverstand over ontstaan.
Ik heb die kruimel maar al te graag in mijn bedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas op, of hij gaat dwergwerpen, dan gooit hij je als een kruimel uit zn bed!
quote:
Ja prima.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Hugster het volgende:
M5, alles lekker jongen?
we hebben het niet over broodkruimels hugoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb die kruimel maar al te graag in mijn bed
Ijsmeis komt helemaal mijn bed niet inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pas op, of hij gaat dwergwerpen, dan gooit hij je als een kruimel uit zn bed!
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Ja prima.
Behalve dat ik compleet gesloopt ben door elke dag om 4:45 uit bed te gaan i.cm. met laat naar bed.Gelukkig een 'lang weekend' in het vooruitzicht
Ze is vies eh?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:25 schreef M5 het volgende:
[..]
Ijsmeis komt helemaal mijn bed niet inDus hoef ik 'r ook niet d'r uit te gooien.
wel ovlov's van de boot halenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?
Duct tapequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
In bed zal ze toch niet zoveel praten?![]()
De echte knaken moeten nog komen helaasch. Nog steeds autootjes rijden. Al verdient dat niet slecht.. is bijna een HBO-starters salaris.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook lekkere knaken in het vooruitzicht? Of nog steeds auto's van de boot halen?
Als ik niet kan slapen welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
In bed zal ze toch niet zoveel praten?![]()
Ons "bedrijf" heeft een dodge ramvan voor de honden aapquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volvo's waar hij in rijdt stinken in ieder geval nog niet naar hond
Als een man mega builders of oil sweat & riggs zit te kijken op discovery moet je je kanus houden heurquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen wel. Als ik moe ben lul ik óf heel veel óf juist helemaal niet.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als een man mega builders of oil sweat & riggs zit te kijken op discovery tv zit te kijken moet je je kanus houden heur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |