Ik hoef er geen texten bij te maken neequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen dat je beter bent in foto's maken dan in typen
Maar wel fijn voor je![]()
Dat is maar goed ook zegquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hoef er geen texten bij te maken nee![]()
155 T-shirts Klonk is echt de beste Weblogger
textredacteurs zijn OKquote:
Er waren tijden dat je er op lettequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
textredacteurs zijn OK
Bovendien besteed ik aan een artikel ietsje meer aandacht dan aan een post in een Slowchat
Ja, toen had ik niks beters te doenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je er op lette
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Altijd leuk in de Gumball topics, mensen die bezweren ooit mee te gaan doen
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou zeggen dat ik ooit mee zou doen aan Parijs Dakarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadAllemaal plannen maken ook enzo en "het hoeft niet zo duur te zijn"
Inderdaadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou zeggen dat ik ooit mee zou doen aan Parijs Dakar![]()
![]()
Gelukkig ga ik geen 20.000 euro inschrijfgeld betalen, maar gewoon met een barrel heen en weer rijden.quote:
Eerst het rijbewijs...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik geen 20.000 euro inschrijfgeld betalen, maar gewoon met een barrel heen en weer rijden.
Mja, als ik met dat vodje aan kom hebben ze zo'n medelijden met me dat ze me gratis een nieuwe geven denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Fugie het volgende:
ken je hem om laten wisselen dan![]()
en gumball is niet zo duur, miljoentje excl auto moet wel te doen zijn
Dinsdag theorie-examenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eerst het rijbewijs...
Maar nu ben jij goddomme wel de eerste van ons die zo'n pasje krijgt ipv zo'n vodje![]()
![]()
Al ga ik hem binnenkort wel om laten wisselen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:02 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom spreek ik ook altijd van alles afBen kneitergaar, maar ga uit eten met wat studiegenoten en daarna de stad in
Dussehh...
Jullie posten teveelquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef Alexxxxx het volgende:
#47 ook_gek 51467
#48 buzzer 51158
#49 Alexxxxx 51147
*blaf blaf* en er komt een bakje met water en ee bakje met hondebrokjes tevoorschijn ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb nog geen hypotheek en ik zit al te bedenken hoe ik m'n compleet via touchpanel bediende huis ga maken
Oh dat gaat zooo geil worden![]()
Weet niet wat jij freet maar ik freet geen hondenbrokjes in elk gevalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
*blaf blaf* en er komt een bakje met water en ee bakje met hondebrokjes tevoorschijn ?
ik eet alleen haute cuisine en idd dat zijn geen hondenbrokjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Weet niet wat jij freet maar ik freet geen hondenbrokjes in elk geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |