http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/118347/index.htmlquote:Boek Hirsi Ali in twee dagen uitverkocht
De vrijdag verschenen autobiografie van voormalige VVD-kamerlid Ayaan Hirsi Ali is een enorm succes. In twee dagen tijd is de eerste oplage van 'Mijn Vrijheid' (17.500 exemplaren) helemaal uitverkocht.
Dat heeft uitgeverij Augustus bekendgemaakt. De eerste oplage bestond uit een gebonden druk en paperback. De derde druk, 10.000 exemplaren, ligt begin volgende week in de boekhandels.
Zaterdag kwam het boek ook uit in de Duitse vertaling en kwam gelijk binnen op de twintigste plaats van de bestsellerslijst van weekblad Der Spiegel.
Het eerste exemplaar van 'Mijn Vrijheid' werd vrijdag in ontvangst genomen door minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD). Het boek verschijnt de komende maanden ook in onder meer Frankrijk, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Spanje, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.
Harde kritiek
Hirsi Ali, die de afgelopen twee weken verschillende interviews gaf ter promotie van haar nieuwe boek, leverde zaterdag in NRC Handelsblad harde kritiek op de Tweede Kamer. Zij noemde het parlement 'zwak, gewetenloos en zonder geheugen' (lees Hirsi Ali: Parlement is zwak en gewetenloos).
Onlangs liet Hirsi Ali zich ook al fel uit over partijgenoot minister Rita Verdonk voor Vreemdelingenzaken en Integratie. Zij zei dat 'niets gevaarlijker is dan een politica als Rita Verdonk zonder ideeën en zonder partijprogramma'
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5032079quote:India bindt strijd aan met dengue
India is een grootscheepse campagne begonnen om de uitbraak van dengue oftewel knokkelkoorts te bestrijden. De afgelopen weken zijn veertien mensen aan de ziekte overleden; zo'n vijfhonderd personen zijn met het virus besmet, vooral in de hoofdstad New Delhi.
De overheid stuurt onder meer ploegen de straat op om bestrijdingsmiddelen te sproeien tegen muggen, die het virus verspreiden. Daarnaast komt er een voorlichtingscampagne over wat burgers zelf kunnen doen om verspreiding van het virus tegen te gaan. Burgers worden vooral opgeroepen tot het verwijderen van stilstaand water, waarin de muggen hun eitjes leggen.
dit had het regeren voor Blair een stuk makkelijker kunnen gemaakt hebbenquote:All in all, the Walcheren campaign turned out to be a disaster for Great Britain. The effects of the Walcheren fever effectively destroyed a force of some 39,000 men. It led to a quarrel between the Viscount Castlereagh the British Secretary for War and George Canning the Foreign Secretary, which resulted in the two men fighting a duel over the issue.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:23 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet wat voor imago Spyker wil uitstralen, maar het wordt meteen een ouwelullenauto met Balkie erin.
Mijn vrijheid en dat zie je dat kreng vanaf de kaft naar je grijnzen met een sardonische blik waar dollarvormpjes in te ontdekken zijn. Bij Scheltema, Holkema en Vermeulen (een grote boekhandel in Amsterdam) loop je bij binnenkomst tegen een zuil van allemaal Hirschi Banali boeken aanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/118347/index.html
Sssstttt, dat zeg ik om het verwijt dat ik een zogenaamde linkse rakker ben te voorkomen.quote:
quote:Sekszaak probleem voor de partij van Bush
Washington, 3 okt. De Republikeinen in het Amerikaanse Congres zijn vijf weken voor de verkiezingen in problemen geraakt door een seksschandaal dat een Afgevaardigde uit Florida vrijdag tot aftreden dwong. De leiding van de partij wordt nu verweten dat ze de kwestie te lang heeft stilgehouden.
Afgevaardigde Mark Foley (52) uit Florida, al zes termijnen lid van het Congres en voorzitter van een commissie die opkomt voor de belangen van vermiste en misbruikte kinderen, blijkt één en mogelijk meer minderjarige jongens die als ‘pages’ (een soort piccolo’s) werken in het Congres, expliciet seksuele e-mails gestuurd te hebben. In chatsessies, die nu openbaar zijn gemaakt, informeerde hij (onder de naam Maf54) niet alleen naar hun welzijn, maar ook naar hun masturbatiegewoontes en vroeg hij een van hen om een foto.
Foley heeft zich na zijn aftreden laten opnemen in een kliniek om zich te laten behandelen voor „alcoholisme en andere gedragsproblemen”. Voor de verkiezingen van 7 november is in zijn kiesdistrict een andere Republikein naar voren geschoven – al is het te laat om de naam Foley nog van het stembiljet te schrappen.
Maar daarmee is de kwestie niet uit de wereld. De Republikeinen vrezen dat de zaak een negatieve invloed kan hebben op de opkomst van met name hun christelijk conservatieve achterban. Ook zouden kiezers die nog aarzelen op welke partij ze zullen stemmen erdoor naar de Democraten gedreven kunnen worden.
Leiders van de Republikeinse partij blijken al lang van de elektronische avances van hun collega op de hoogte te zijn geweest. Ouders van een jongen hadden vorig jaar al geklaagd, maar dat had niet tot maatregelen geleid. Nu draait de kwestie in de Amerikaanse media om de vraag in hoeverre de Republikeinse voormannen ook van de expliciete aard van de berichtjes die Foley verzond op de hoogte waren. Al in juli had de groep Burgers voor Verantwoordelijkheid en Ethiek in Washington de kwestie voorgelegd aan de FBI.
Enkele conservatieve opiniemakers in Washington drongen gisteren aan op het aftreden van Dennis Hastert, voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, omdat hij de zaak op zijn beloop heeft gelaten. De Republikeinen zouden moeten laten zien dat ze de zaak hoog opnemen. Een van hen drong erop aan het programma van de pages, bedoeld om middelbare scholieren kennis te laten maken met het Congres door ze als een een soort bodes briefjes te laten rondbrengen, maar helemaal af te schaffen.
Bush’ woordvoerder Tony Snow sprak van de zaak van ‘de ontdeugende e-mails’, wat hem op het verontwaardigde verwijt van Democraten kwam te staan dat hij de ernst van de kwestie onderschatte. (AP, Reuters)
D666?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sssstttt, dat zeg ik om het verwijt dat ik een zogenaamde linkse rakker ben te voorkomen.![]()
Ik ben geen linkse rakker namelijk.En ook niet rechts. Progressief liberaal dat is wat ik ben,
maar dat past niet in het links-rechts verhaal.
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sssstttt, dat zeg ik om het verwijt dat ik een zogenaamde linkse rakker ben te voorkomen.![]()
Ik ben geen linkse rakker namelijk.En ook niet rechts. Progressief liberaal dat is wat ik ben,
maar dat past niet in het links-rechts verhaal.
Daar voel ik me niet echt meer thuis.quote:
welkom bij de clubquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar voel ik me niet echt meer thuis.
Ben dus een zwevende kiezer.![]()
Ah, ze zijn er ook achter.quote:ChristenUnie niet blij met site tegen VVD
Uitgegeven op dinsdag 03 oktober 2006 om 17:06:08, bijgewerkt om 17:22:20
(Novum) - De ChristenUnie neemt nadrukkelijk afstand van het gebruik van haar logo op de site kutvvd.nl. Daar wordt tekeergegaan tegen het verkiezingsprogramma van de VVD. Bezoekers word gevraagd of zij 'ook tegen de partij van de materialistische egoïsten' zijn.Het partijlogo van de ChristenUnie met daarbij de oude verkiezingsslogan 'Duidelijk, eerlijk, echt' verschijnt onderaan de pagina. De onbekende makers van de site noemen de partij 'het alternatief voor mensen met gevoel'. Volgens Henk van Rhee, de campagneleider van de ChristenUnie, past de stijl en het woordgebruik op de site niet bij de manier waarop zijn partij campagne wil voeren. "Spontane steun is prachtig, maar dan wel met respect voor je politieke tegenstander."
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5031435quote:Nicaragua wil eigen Panamakanaal
De regering van Nicaragua heeft plannen voor een verbindingskanaal tussen de Atlantische en de Stille Oceaan weer uit de kast getrokken. President Enrique Bolaños kwam daarmee op de proppen tijdens een bijeenkomst van Amerikaanse ministers van Defensie. Volgens Bolaños gaat het project 18 miljard dollar kosten. Het bijna 300 kilometer lange kanaal kan volgens hem in twaalf jaar tijd worden aangelegd. De vaarroute zou geschikt moeten zijn voor grote containerschepen die nu niet door het Panamakanaal kunnen. Panama heeft wel plannen klaarliggen om de waterweg te verbreden. Daarover wordt later deze maand door de bevolking gestemd.
Op de tweedaagse top in Nicaragua zijn de ogen vooral gericht op de Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld en diens Venezolaanse ambtgenoot Raúl Isaías Baduel. Bij aanvang van bijeenkomst schudden beide bewindslieden elkaar vriendschappelijk de hand. De Amerikaanse regering vindt dat recente militaire aankopen van Venezuela tot instabiliteit leiden in de regio, maar volgens minister Baduel heeft zijn land geen offensieve bedoelingen.
De baggerbedrijven deden het natuurlijk altijd al wel goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:50 schreef zakjapannertje het volgende:
de gouden tijden lijken weer terug te keren voor de al zo vaak geplaagde Nederlandse bouwbedrijven
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5031435
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:39 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/118347/index.html
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=79051quote:Hirsi Ali: Cohen een held
ANP
AMSTERDAM - Ayaan Hirsi Ali noemt burgemeester Job Cohen (PvdA) van Amsterdam in haar vrijdag verschenen autobiografie een ,,held''.
Minister Gerrit Zalm van Financiën nam vrijdagmiddag in Amsterdam het eerste exemplaar van het boek Mijn vrijheid van Hirsi Ali in ontvangst. Nederland maakte eind 2001 kennis met Hirsi Ali door een kritisch artikel op de opiniepagina van het dagblad Trouw. Zij werkte toen nog voor het wetenschappelijk bureau van de PvdA. Er ontstond een klein relletje, toen bleek dat directeur Paul Kalma van dat instituut de tekst had aangepast en een passage had geschrapt waarin Hirsi Ali Cohen een ,,ayatollah'' noemde. Het was Cohen zelf die het daarna als voorzitter van het curatorium van dat instituut voor haar opnam en zei niet gediend te zijn van censuur, blijkt uit het boek. Hij spoorde Hirsi Ali aan onderzoek te doen naar wat in het boek wordt genoemd de ,,onthutsend gebrekkige integratie'' van migranten in de Nederlandse samenleving.
Een jaar later, op 30 november 2002, was Hirsi Ali prominent aanwezig op een VVD-congres, dat een verkiezingscampagne inluidde met haar als kandidaat. Neelie Kroes, de huidige eurocommissaris, had haar weten los te weken van de PvdA. Hirsi Ali hierover in het boek: ,,De PvdA werd verblind door de multiculturele ideologie die haar ertoe dwong de immigrantencultuur te respecteren. Toen ik zei dat de positie van moslimvrouwen n£ veranderd moest worden was de standaardreactie dat ik geduld moest hebben, of ze noemden me ,,rechts''. Het boek verschijnt de komende maanden ook in onder meer Duitsland, Frankrijk, Engeland en de Verenigde Staten.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/118395/index.htmlquote:'Turks vliegtuig gekaapt om bezoek paus'
Een Turks passagiersvliegtuig is dinsdagavond gekaapt in het Griekse luchtruim. Het toestel is inmiddels geland in Italië. De kapers willen dat de Italiaanse autoriteiten een brief aan paus Benedictus XVI overhandigen.
Bezoek
'Zover wij weten willen de kapers praten met de Italiaanse autoriteiten zodat die een boodschap aan de paus kunnen overbrengen,' zei een woordvoerder van ENAC tegen de media. De kapers zouden met hun actie willen protesteren tegen het geplande bezoek van de paus aan Turkije in november.
Het vliegtuig, een Boeing 737 van Turkish Airlines met 107 passagiers en zes bemanningsleden aan boord, is inmiddels geland op de luchthaven van Brindisi in Italië. Daartoe zou het zijn gedwongen door twee Italiaanse F16's. Het vliegveld van Brindisi is afgesloten. Nar verluidt gaat het om twee kapers.
Het vliegtuig was op weg van de Albanese hoofdstad Tirana naar de Turkse hoofdstad Istanbul toen het rond 18.00 uur in het Griekse luchtruim werd gekaapt. Vier Griekse gevechtsvliegtuigen hebben het vliegtuig richting Italië begeleid.
De paus haalde zich vorige maand de woede van de moslimwereld op de hals toen hij in een speech een veertiende eeuwse christelijke keizer citeerde die vond dat de profeet Mohammed 'alleen slechte en onmenselijke dingen heeft gebracht'.
Het probleem bij mij is dat elke serieuze partij die meedoet meer aversie dan symnpathie bij mij oproept, en iets in mij vindt het bezwaarlijk om op een partij te stemmen waar ik me in de eerste plaats ongelukkig bij voel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
welkom bij de clubik heb op D66 gestemd, de VVD en op laatst zelfs de SP. De volgende verkiezing kijk ik wat de meest banale partij is die een kans hebben op een zetel(s) en daar stem ik dan op.
Mocht het echter een hele mooie dag zijn is de kans groot dat ik iets beters heb te doen dan te gaan stemmen. Of ik kan natuurlijk m'n stem te koop aanbieden. Geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. 5 euro ofzo? of 2,50, genoeg voor een biertje.
Daar heb ik ook last van.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat elke serieuze partij die meedoet meer aversie dan symnpathie bij mij oproept, en iets in mij vindt het bezwaarlijk om op een partij te stemmen waar ik me in de eerste plaats ongelukkig bij voel.
Haha hoe zouden al die verzuurde anti theedrink aapjes dit vindenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
[..]
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=79051
Mja, ik denk dat het dan beter is gewoon de partij te kiezen die het minst aversie bij je oproept. Het probleem van nuance is dat het slecht vertegenwoordigd wordt: schreeuwers stemmen áltijd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat elke serieuze partij die meedoet meer aversie dan symnpathie bij mij oproept, en iets in mij vindt het bezwaarlijk om op een partij te stemmen waar ik me in de eerste plaats ongelukkig bij voel.
Genuanceerd.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef sizzler het volgende:
Fietsers die zonder licht rijden -> aanrijden!
Pragmatisch.
Fascistisch.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef sizzler het volgende:
Pragmatisch.
Valt het je ook op, dat Republikeinen een typerende uitstraling hebben? Ogen dicht op elkaar, klein voorhoofd, naïef lachje, huidglans....quote:
Over een jaar of 10 is een overschot nooit meer haalbaar omdat de hypotheekrenteaftrek dan teveel geld opslurpt.quote:
Voor jou persoonlijk?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:43 schreef sigme het volgende:
Wat een weinig productieve dag, vandaag.
Haha ik beheer ook een phpbb forumpje dat begin dit jaar werd gehackt, wel erg irritantquote:
Bikes don't kill cars.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef sizzler het volgende:
Pragmatisch.
Hoi Mekiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Sizzler lijkt een kloon van peebee
Godslasteraar lijkt een kloon van Akkersloot
Sigme lijkt een kloon van Floripas.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:53 schreef neegij het volgende:
Dit mòet een inspiratiebron zijn voor de koning van Marokko.![]()
Licht toe, leg uit, verklaar je nader?quote:
Jij lijkt een kloon van B Roekhoest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Apropos het volgende:
Ach man, je lijkt zelf een kloon.
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op wie lijk ik?
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd het gevoel krijg dat Nederland beheerd wordt door een ambtenarenapparaat dat zich georganiseerd heeft door middel van werknemersorganisaties, te weten de PVDA, CDA, VVD enz enz.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.
God, nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
Meki spamt google video onder trouwens, moet je eens meki intypen in de video-google zoekbalk.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.
Ben ik geradicaliseerd? Extreem? Mezelf niet meer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad wel druk aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik geradicaliseerd? Extreem? Mezelf niet meer?
Ik weet niet zeker wat je hiermee bedoelt, maar er lopen schapen in Marokkaanse steden ja. Gehoed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Lopen er gewoon schapen in de steden van Marokko??
In Tanger, Casablanca, Rabat, Fes, Agadir en nog een aantal andere steden heb ik nooit schapen zien lopen. In de wat kleinere steden lopen in de buitenwijken weleens schaapjes rond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Lopen er gewoon schapen in de steden van Marokko??
Ik ben op maar heel weinig punten van mening veranderd. Dus wat lijkt er dan radicaler?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad wel druk aan het radicaliseren.
In Casablanca wel hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Tanger, Casablanca, Rabat, Fes, Agadir en nog een aantal andere steden heb ik nooit schapen zien lopen. In de wat kleinere steden lopen in de buitenwijken weleens schaapjes rond.
Lijken op elkaar is een massagraf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op wie lijk ik?
ga jij over lijken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Lijken op elkaar is een massagraf.
Zou kunnen hoor, ikzelf heb ze nooit in de stad gezien, behalve dan in de wat kleinere berberstedenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
In Casablanca wel hoor. Randje stad, bij de grote markt aan de stadsrand (zuidkant).
Zeker rond het grote schapeslachtfeest, een jaar of 5 geleden moest ik toen een paar keer de week daaraan voorafgaand in Casablanca zijn (kust verkennen, vrienden ophalen van vliegtuig).
Schaapskudden komen deels te voet - om als losse schaapjes (geen kudde meer) deels ook lopend (dan aan touw) weer weg te gaan.
(En in de achterbak, vóór op de fiets, op het dak van een bestelbus etc etc etc)
Je komt op mij nu geregeld zeikerig en zeurderig over dat was eerder niet zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben op maar heel weinig punten van mening veranderd. Dus wat lijkt er dan radicaler?
Wij zijn daar langs gekomen, de gids was erg enthousiastquote:
In stadjes (steden kom ik nauwelijks) zie ik ze ook alleen maar onderweg van of naar de markt, denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, ikzelf heb ze nooit in de stad gezien, behalve dan in de wat kleinere berbersteden![]()
Geeft niets hoor, ik ben onbeledigbaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je komt op mij nu geregeld zeikerig en zeurderig over dat was eerder niet zo.
Sorry.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:47 schreef Aoristus het volgende:
bah, vervelende studentes met een gooise ewh op ned 3, ze hebben het net over msn
schatjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik ben onbeledigbaar.
nee, het is gewoon beter om een permanente mening te hebben zonder de verleiding te accepteren he?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.![]()
Ik zag net een meki filmpje. "Schapen vluchten in huis Meki" of zoiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je hiermee bedoelt, maar er lopen schapen in Marokkaanse steden ja. Gehoed.
Ongevoelig voor beledigingen, gevoelig voor vleierij. Het leven is goed & mooi en wordt steeds beter & mooierquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Is Godslasteraar wel eens in een Islamitisch land geweest vraag ik mij wel eens af.
je bent een goede liberaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wel!
Maleisië
![]()
En een communistisch land! (Laos) Dat beviel me beter eigenlijk.
Het waren Christenen.quote:De Paus had dus gelijk . Wat een stel achterlijken.
Tja het zijn beiden min of meer dictaturen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wel!
Maleisië
![]()
En een communistisch land! (Laos) Dat beviel me beter eigenlijk.
laat maar al gevonden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
HAHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE PEEBEE:
[..]
Het waren Christenen.
Machtig hoe peebee zn ware aard op de FP laat zien, en dan blijkt het ook nog verkeerd te zijn! Ik ga kapot van het lachen.
Als je drugs smokkelt loop je in Thailand het risico de rest van je leven de gevangenis in te gaan of de doodstraf te krijgen. In Laos liep je dat risico gelukkig niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het zijn beiden min of meer dictaturen.
Heeft het toch voordelen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als je drugs smokkelt loop je in Thailand het risico de rest van je leven de gevangenis in te gaan of de doodstraf te krijgen. In Laos liep je dat risico gelukkig niet.
Daar wordt je gewoon ter plekke neergeschoten.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68952#2982114quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je beter lezen, op de frontpage.![]()
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68952#2982108
Jep.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heeft het toch voordelen.
En in Singapore was die Van Damme toch opgehangen?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
Deze is ook machtig![]()
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/68952#2982138
Zijn er daar wel eens andere reacties dan?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:17 schreef sizzler het volgende:
Wat een pauperreacties weer op de fp.
da's lang geleden .. Dijkstal z'n strategie !quote:
Valt mee hoor, nog prominent in het VVD program, het behoud van Sesamstraat is er een van de hoofdpunten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
da's lang geleden .. Dijkstal z'n strategie !
quote:Scandalized former Congressman Foley is still signing on to the internet under the screen name maf54. Maf54 is the instant message screen name Foley used to have sexually explicit "chats" with underage male Pages.
Sesamstraat is linkse indoctrinatiequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt mee hoor, nog prominent in het VVD program, het behoud van Sesamstraat is er een van de hoofdpunten.
Jip en Janneke zijn zwartquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt mee hoor, nog prominent in het VVD program, het behoud van Sesamstraat is er een van de hoofdpunten.
Je verwacht het tegenwoordig niet meer nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn er daar wel eens andere reacties dan?
ze zijn gecast voor de HEMAquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
daarom mogen zij niet meedoen in Sesamstraat, die willen alleen gekleurde mensen promoten
bronquote:A Denver-area man filed a lawsuit today against a member of the Secret Service for causing him to be arrested after he approached Vice President Dick Cheney in Beaver Creek this summer and criticized him for his policies concerning Iraq.
Attorney David Lane said that on June 16, Steve Howards was walking his 7-year-old son to a piano practice, when he saw Cheney surrounded by a group of people in an outdoor mall area, shaking hands and posing for pictures with several people.
According to the lawsuit filed at U.S. District Court in Denver, Howards and his son walked to about two-to-three feet from where Cheney was standing, and said to the vice president, "I think your policies in Iraq are reprehensible," or words to that effect, then walked on.
Ten minutes later, according to Howards' lawsuit, he and his son were walking back through the same area, when they were approached by Secret Service agent Virgil D. "Gus" Reichle Jr., who asked Howards if he had "assaulted" the vice president. Howards denied doing so, but was nonetheless placed in handcuffs and taken to the Eagle County Jail.
The lawsuit states that the Secret Service agent instructed that Howards should be issued a summons for harassment, but that on July 6 the Eagle County District Attorney's Office dismissed all charges against Howards.
Nooit verwacht ook trouwens (althans in die paar jaar dat ik hier rondneus).quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je verwacht het tegenwoordig niet meer nee.
Je moet uitkijken anders rijdt Sizzler je aan in z'n auto.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:57 schreef sigme het volgende:
Ik ben al enige tijd opgestaan.
Het is donker, tegenwoordig, als ik naar het werk fiets (weer droog overgekomenMutant!). Ik moet wat aan de fietsverlichting doen.
Nee hoor, werkloze uitvreters zijn zo vroeg hun nest niet uitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je moet uitkijken anders rijdt Sizzler je aan in z'n auto.
Ik heb nochtans al de drie stappen van mijn bed naar mijn bureau gezetquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, werkloze uitvreters zijn zo vroeg hun nest niet uit.
Ik rij 's ochtends naar Winschoten en in de rijrichting komt precies de zon opzetten...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb op mijn vrije dag, het oud papier al buiten gezet en een grote kan koffie gezet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nochtans al de drie stappen van mijn bed naar mijn bureau gezet![]()
Waarmee je mijn stelling steuntquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nochtans al de drie stappen van mijn bed naar mijn bureau gezet![]()
Wat ben je aan het doen nu dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:08 schreef Monidique het volgende:
Ik was om 6.35 al wakker...
ik heb de poes al een knuffel gegeven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:14 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag is het dierendag....
Laten we een varken knuffelen.
Heb je net een kusje ontvangen?quote:
quote:Van Basten geeft verkeerde communicatie met afvallers toe
Marco van Basten: „Ik zal de volgende keer niet nalaten even te bellen met spelers.” „De terugkeer van Ruud van Nistelrooy ligt op korte termijn niet voor de hand.”
Er zijn wat weken overheen gegaan, maar Marco van Basten heeft eindelijk toegegeven dat hij verkeerd is omgesprongen met Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. Na de eerste training voor de interland tegen Bulgarije van aanstaande zaterdag, erkende hij dat hij beide spelers in augustus persoonlijk op de hoogte had moeten stellen van het feit dat hij voorlopig een streep door hun namen had gezet. „Ik zag de noodzaak er niet van in als je al zo vaak bij elkaar bent geweest”, verduidelijkte Van Basten. „Maar ook bij de spelers onderling is mijn handelwijze niet in goede aarde gevallen. Ik zal de volgende keer niet nalaten om even te bellen.”
Het is een belangrijke les geweest voor de bondscoach, die misschien beter naar mensen in zijn directe omgeving had kunnen luisteren. Zo maakt Foppe de Haan, bondscoach van Jong Oranje, er wél een gewoonte van om basisspelers die hij passeert hiervan op de hoogte te stellen. Van Basten: „Het was leerzaam. Elke keer moet je weer kijken of je het goed doet.” Dat de kritiek op zijn functioneren is toegenomen, doet hem ogenschijnlijk weinig. „Dat is inherent aan het vak.”
Ondanks zijn handelwijze was Van Basten toch verrast dat hij een afzegging kreeg van Mark van Bommel. De speler van Bayern München belde hem zelf op met de mededeling: „Ik zal er niet omheen draaien, maar zolang jullie de leiding hebben stel ik me niet meer beschikbaar voor het Nederlands elftal. Ik moet steeds lezen dat ik er helemaal niets meer van kan.” Van Basten, die Van Bommel juist had uitgenodigd voor de interlands tegen Bulgarije en Albanië, begreep dat het zinloos was nog verder aan te dringen. „Ik vind het prettig dat je mij hebt gebeld en ik wens je verder succes bij Bayern München”, zei hij door de telefoon.
Van Bommel zou zijn besluit al enige tijd geleden hebben genomen en hebben gewacht tot hij weer werd geselecteerd. „Ik kan zijn handel- en denkwijze wel ergens begrijpen. Feit blijft dat wij steeds onze beslissingen baseren op voetbalzaken. We hebben met Van Bommel drie keer gesproken over zijn spel. We zijn steeds heel duidelijk geweest. Uiteindelijk kun je tot dit soort beslissingen komen”, analyseert Van Basten.
Het gesprekje met Van Bommel was volgens de bondscoach „in twee minuten gepiept.” Met Van Nistelrooy had hij zaterdagavond een veel langer onderhoud. De spits van Real Madrid was verrast toen hij in de auto de bondscoach aan de telefoon kreeg. Thuis heeft hij Van Basten teruggebeld. Maar de standpunten lagen nog te ver uit elkaar. „De kou tussen ons is nog niet uit de lucht”, aldus Van Basten, die over de inhoud van het gesprek niets kwijt wil. „Het gesprek leverde niet op wat ik hoopte. Of Van Nistelrooy in de toekomst misschien toch terugkeert? Niets is ondenkbaar. Maar op korte termijn ligt dat niet voor de hand.”
De bondscoach riep zijn spelers gisteren direct na samenkomst bijeen om over het heikele onderwerp van de twee afwezigen te praten. Vanaf vandaag wil hij een streep zetten onder de affaire en het vizier richten op Bulgarije. De selectie werkte op het complex van Rijnsburgse Boys een training af met wat positiespelletjes. Na afloop bleek dat ze een spreekverbod hadden en niet met de media mochten praten. Wesley Sneijder en Jan Vennegoor of Hesselink kampten met lichte blessures en deden afzonderlijk van de groep wat oefeningen.
Definiëer 'net'...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je net een kusje ontvangen?
Welles.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:01 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Tucked away in fine print in the military spending bill for this past year was a lump sum of $20 million to pay for a celebration in the nation’s capital “for commemoration of success” in Iraq and Afghanistan.
Not surprisingly, the money was not spent.
Now Congressional Republicans are saying, in effect, maybe next year. A paragraph written into spending legislation and approved by the Senate and House allows the $20 million to be rolled over into 2007.
Alles wat binnen 24 uur gebeurd is.quote:
Ga jij s snel je sollicitatiegesprek voorbereiden.quote:
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=8&catId=-2&filmId=1095quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:12 schreef Monidique het volgende:
Zijn eerdere Panorama-edities nog online te vinden? Nummer 34 van dit jaar, bijvoorbeeld?
Nee, ik zoek pagina twaalf van nummer vierendertig van dit jaar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=8&catId=-2&filmId=1095
Die filmpjes!!!
Jaja.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga jij s snel je sollicitatiegesprek voorbereiden.![]()
Dat is ook precies het probleem. Volgens de planning zou Airbus zich nu bezig moeten houden met een antwoord op de Dreamliner, maar het lijkt erop dat er een totale paniek is uitgebroken bij Airbus, (achter de schermen).quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
WHEHE maar goed dat Marokko de Dreamliners heeft besteld.
Dat is jouw keuze, luie donder.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:45 schreef Monidique het volgende:
Ik ga 'm niet scannen.
Het lijkt mij juist enger in een heel klein vliegtuig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:51 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso lijkt het me eng om in zo'n megading te vliegen.
precies!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:00 schreef Autodidact het volgende:
In die kleintjes voel je turbulentie veel sterker.
jajajajajajaquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:02 schreef Monidique het volgende:
Hmhmhmhmhm.
Zo vroeg dat je mij om 7 uur van de sokken kan rijden?quote:
Mooi man, dogma's.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Paus 'redt' zielen doodgeboren kinderen
Inderdaad, het is net het grote sprookjesbos. Ze veranderen iets als het ze niet meer aanstaat...quote:
Het mooie is dat het daarna ook wáár is. Het is een zelfsluitend systeem - het lijkt wel democratie.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net het grote sprookjesbos. Ze veranderen iets als het ze niet meer aanstaat...
quote:Porsche remt niet voor kapitalist
BERLIJN - Tot dusverre kwam Wendelin Wiedeking, de 54-jarige bestuursvoorzitter van Porsche, overwegend in het nieuws vanwege speculaties over de hoogte van zijn inkomen en zijn weigering ‘deze privéaangelegenheid’ in het openbaar te bespreken. Maar sinds kort profileert hij zich als criticus van het onverdunde kapitalisme. In interviews geselt hij collega-ondernemers die recordwinsten verenigbaar achten met massaontslagen, en die de belangen van de aandeelhouder laten prevaleren boven die van de klant en de werknemer.
Volgens Wiedeking miskennen veel – zo niet de meeste – ondernemers in Duitsland hun sociale plichten. Daarmee hebben zij bijgedragen aan de ‘ongeloofwaardigheid’ van de maatschappelijke elite. Bestuursvoorzitters die hun onbevattelijke bonusregelingen rechtvaardigen met een verwijzing naar de Amerikaanse praktijk, negeren ‘hun verantwoordelijkheden tegenover de samenleving’. ‘Geld is toch niet alles?’, betoogt de door ervaring wijs geworden Wiedeking in Der Tagesspiegel.
Wiedeking sluit zich alsnog aan bij de kritiek die toenmalig SPD-leider Franz Müntefering begin vorig jaar uitte op de hedgefondsen – die hij met sprinkhanen vergeleek. ‘Het interesseert hun niet of zij mensen duperen. Zij hebben tenslotte hun slag geslagen.’ Thuis heeft hij twee ‘mooie groene’ sprinkhanen op zijn bureau geposteerd. Om bij de les te blijven. De hedgefondsen geeft hij in overweging zich ‘zelfkritisch de vraag te stellen’ waarom Müntefering zoveel bijval oogstte met zijn kritiek.
Volgens Wiedeking, wiens engagement zijn weerslag heeft gekregen in een boek met de titel Anders is Besser (Piper-Verelag München, 19,98 Euro), is het falen van een onderneming maar zelden aan de werknemers toe te schrijven. Deze dragen echter wel de gevolgen van de fouten bij het management.
Ter bescherming van de sociale rechtvaardigheid en het concurrentievermogen van het Europees bedrijfsleven, bepleit Wiedeking een mondiale normering van arbeidsvoorwaarden. ‘Anders wordt in de toekomst alleen nog in landen als China geproduceerd, onder omstandigheden die ik geen werknemer zou toewensen.’
De bestuursvoorzitter van Porsche beklaagt zich erover dat de nieuwe lidstaten van de EU investeerders trekken met fiscale voordelen waarvoor zij door Brussel worden gecompenseerd. ‘Zo leveren wij, in Duitsland, een financiële bijdrage aan de afbouw van onze eigen arbeidsplaatsen. Dan vraag je je af: op welke ster leven we eigenlijk?’
De verplaatsing van de productie naar lage-lonen-landen is, aldus Wiedeking, uitsluitend door het laakbare streven naar winstmaximalisering ingegeven. Maar Porsche blijft Standort Deutschland trouw. Met een simpele maar doeltreffende bedrijfsfilosofie. ‘Eerst komt de klant, dan komt de werknemer, dan de leverancier, en daarna pas de aandeelhouder. Als de eerste drie tevreden zijn, heeft de laatste ook veel lol.’ In het geval van Porsche klopt dat. Sinds het aantreden van Wiedeking als bestuursvoorzitter – in 1993 – is het aandeel Porsche gestegen van 19 tot ruim 800 euro.
En nu van de NRC:quote:VN: afval Probo Koala was dodelijk
AMSTERDAM - De Verenigde Naties stellen dat het chemisch afval van het schip Probo Koala, dat in augustus in Ivoorkust is gedumpt, in hoge concentraties dodelijk is.
Dit blijkt uit een rapport van de Undac, de rampenafdeling van de VN. Of acht Ivorianen inderdaad door het gif stierven, kan alleen door sectie worden vastgesteld.
Hiermee komt de Undac tot dezelfde conclusies als die welke tot dusver zijn getrokken over de illegale gifstort in Ivoorkust.
Volgens door de VN ingeschakelde deskundigen, onder wie twee Nederlanders van het ministerie van VROM en het milieu-instituut RIVM, wijst de samenstelling van de giftige partij op ‘petrochemisch afval’. Dit betekent dat het afkomstig kan zijn geweest van een primitief raffinageproces op zee. Het rapport bevestigt daarmee vermoedens van het Openbaar Ministerie in Den Haag, dat de Probo Koala is gebruikt als drijvende ontzwavelingsinstallatie.
Toen de VN-onderzoekers in september de stortplekken in Abidjan onderzocht, waren de vluchtige giftige stoffen al verdwenen. Daarom baseren zij hun conclusies op de monsters die in Amsterdam zijn genomen, toen het schip daar zijn afval ter verwerking aanbood. Volgens het Nederlands Forensisch Instituut zaten daarin onder meer zwavelwaterstof, mercaptanen (zwavelverbindingen) en benzineachtige koolwaterstoffen.
De stinkende zwavelverbindingen zijn al in minieme concentraties te ruiken. Daarom waarschuwen de experts voor een mogelijke ‘valse indruk van giftigheid’. In hoge concentraties kunnen de stoffen dodelijk zijn, stellen ze.
spijker ----------> kopquote:Op woensdag 4 oktober 2006 @ 10:01 schreef Schnoepfchen het volgende:
Goh, zo lijkt het wel alsof zo'n religie door mensen verzonnen is.
Beetje makkelijk scoren zo.quote:
Inderdaad. Eigenlijk maak ik gewoon misbruik van mijn morele interioriteit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren zo.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Inderdaad. Eigenlijk maak ik gewoon misbruik van mijn morele interioriteit.
http://news.independent.co.uk/environment/article1786829.ecequote:Drought threatening the lives of millions will spread across half the land surface of the Earth in the coming century because of global warming, according to new predictions from Britain's leading climate scientists.
Extreme drought, in which agriculture is in effect impossible, will affect about a third of the planet, according to the study from the Met Office's Hadley Centre for Climate Prediction and Research.
It is one of the most dire forecasts so far of the potential effects of rising temperatures around the world - yet it may be an underestimation, the scientists involved said yesterday.
The findings, released at the Climate Clinic at the Conservative Party conference in Bournemouth, drew astonished and dismayed reactions from aid agencies and development specialists, who fear that the poor of developing countries will be worst hit.
"This is genuinely terrifying," said Andrew Pendleton of Christian Aid. "It is a death sentence for many millions of people. It will mean migration off the land at levels we have not seen before, and at levels poor countries cannot cope with."
Dat dan weer niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo vroeg dat je mij om 7 uur van de sokken kan rijden?
Mooi zo. Zou ook zonde zijn van je werkloosheid. Dat heeft al zoveel nadelen, maak dan minstens gebruik van het voordeel dat je niet voor dag & dauw de hort op hoeft.quote:
Waarmee je mijn stelling steuntquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik werk nu ook niet.
[ bron ]quote:Report: Bush plans Bolton recess appointment.
Human Events Online reports, “According to an administration source who requested anonymity, if the Senate does not vote on Bolton before his current recess appointment expires December 18, the President will again name Bolton to the post during Congress’ post-election recess.”
Jij bent op je werk, dus je werkt.quote:
Ghe.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij bent op je werk, dus je werkt.
Vrouwen die slikkenquote:
Ja, ik studeer bestuurskundequote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarmee je mijn stelling steunt.
Wat doe je? Studeren, dacht ik?
Dit heeft Bush toch al eerder uitgehaald?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Dat zou toch wel een der toppunten* van arrogantie zijn.
*: ja, toppunten en nu niet meer zeuren.
Moet natuurlijk niet te heet en/of te plakkend zijn. Warm & kleverig.quote:
quote:Italiaanse premier snijdt in eigen salaris
Uitgegeven: 3 oktober 2006 16:42
Laatst gewijzigd: 3 oktober 2006 16:44
ROME - De Italiaanse premier Romano Prodi heeft zijn eigen salaris en dat van zijn ministers met 30 procent verlaagd. De maatregel maakt deel uit van bezuinigingen die in de begroting voor 2007 zijn opgenomen.
De regeringsleider zal jaarlijks bijna 37.000 euro minder opstrijken, valt op te maken uit dinsdag vrijgegeven gegevens.
Ministers zullen elk jaar 24.600 euro minder toucheren voor hun werkzaamheden. De 75 Italiaanse onderminister zullen eveneens met minder genoegen moeten nemen. De kortingen leveren komend jaar 2,3 miljoen euro aan besparingen op.
De centrum-rechtse oppositie bekritiseert de begroting van het kabinet-Prodi waarin hogere inkomens meer moeten gaan betalen. Prodi wordt door zijn tegenstanders geregeld als vampier bestempeld die het bloed drinkt van Italianen.
Ja. Een recess appointement wordt gebruikt als het Congres of de Senaat, of whatever, in reces is, maar er wel een hoognodige post gevuld moet worden. Alleen Bolton kreeg gewoon geen steun en dus wachtte Bush op het reces en nu heeft-ie al helemaal geen steun meer. Het zou behoorlijk arrogant zijn.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit heeft Bush toch al eerder uitgehaald?
Klinkt goed hoor, bestuurskunde. Was vast ook wel iets voor mij geweest. Als, ooit, etc.quote:
quote:In Antwerpen heeft een 16-jarig meisje dat 6 maanden zwanger is maandag een pak slaag gekregen van zo'n 15 Marokkaanse jongeren.
Huhquote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
[ bron ]
Dat zou toch wel een der toppunten* van arrogantie zijn.
*: ja, toppunten en nu niet meer zeuren.
Gewoon hetzelfde odoen als met een pizza die te heet is; gewoon heel snel slikken zo brand je je tong niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet te heet en/of te plakkend zijn. Warm & kleverig.
Daarom is hij juist ambassadeur geworden: om de minachting duidelijk te maken en de VN óf een schoothondje te maken of nog meer te verlammen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HuhIk heb het altijd vreemd gevonden om Bolton (voorheen groot criticaster van de VN) tot VN-ambassadeur te benoemen. Nou ja, het past ook wel in een unilaterale lijn.
Dan brand ik m'n slokdarm!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde odoen als met een pizza die te heet is; gewoon heel snel slikken zo brand je je tong niet.
Lijkt me heel logisch. Hij heeft kritiek en dus een mening dat het beter kan/ moet (en dat is natuurlijk ook zo). Dan is hij veel geschikter dan een dwaze fanbay die alles met de mantel der liefde wil bedekken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
HuhIk heb het altijd vreemd gevonden om Bolton (voorheen groot criticaster van de VN) tot VN-ambassadeur te benoemen. Nou ja, het past ook wel in een unilaterale lijn.
"There is no such thing as the United Nations. There is only the international community, which can only be led by the only remaining superpower, which is the United States."quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daarom is hij juist ambassadeur geworden: om de minachting duidelijk te maken en de VN óf een schoothondje te maken of nog meer te verlammen.
quote:"the absolute perfect person for the job."
Je noemt nu twee extremen om een ervan boven het andere te legitimeren. Het is niet logisch dat iemand die denkt dat er geen Verenigde Naties zijn, ambassadeur wordt van die Verenigde Naties (behalve voor de Republikeinen geloof ik). Dat het beter kan, inderdaad, 180 graden de andere kant van Boltons positie op.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef Napalm het volgende:
[..]
Lijkt me heel logisch. Hij heeft kritiek en dus een mening dat het beter kan/ moet (en dat is natuurlijk ook zo). Dan is hij veel geschikter dan een dwaze fanbay die alles met de mantel der liefde wil bedekken.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:39 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
O'Reilly met een... foutje...
Ghe. Als de martelgang van kromme Lindert.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Tering he, fokking minimaal een jaar daar zitten
Ik hoop dat niemand kijkt en het een jarenlange martelgang wordt voor Talpa...
quote:Het zijn niet eens onlogische vragen over de verwaarlozing...
owkeeeh zeurkeusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Als de martelgang van kromme Lindert.
[..]
Gaan we dan ook echtelieden die de benen nemen vervolgen? Beroepsmilitairen? Carrierejagers?
bronquote:DEN HAAG - ‘Het is bizar. Het lijkt wel of ik permanent loyaliteitsexamen moet doen. Ik neem gewoon het PvdA-standpunt in.’ Nebahat Albayrak, op haar 2de uit Turkije gekomen, had nooit veel nagedacht over de Turkse massamoord op de Armeniërs in 1915.
Maar nu is er geen ontkomen meer aan. Ze staat nummer twee op de PvdA-lijst, achter Wouter Bos. Drie kandidaat-Kamerleden van Turkse afkomst zijn van de CDA- en PvdA-lijsten geschrapt omdat ze niet wilden erkennen dat het in 1915 om genocide ging, iets wat hun partijen wel doen.
Dus moet ze kleur bekennen. Honderden e-mails heeft Albayrak gekregen: Armeniërs eisen dat ze de genocide volmondig erkent, Turkse Nederlanders noemen haar juist landverraadster.
Albayrak betreurt het dat de radicalen aan beide zijden het debat nu domineren, terwijl volgens haar veel Turkse Nederlanders genuanceerd over de zaak denken, net als zij. Haar enige interview over de zaak werd heftig onder vuur genomen door genocide-deskundige Ton Zwaan van de Universiteit van Amsterdam.
Albayrak komt met haar opvattingen ‘dicht in de buurt van de huidige officiële Turks-nationalistische ontkenningspolitiek’, schreef Zwaan gisteren in Trouw. Het PvdA-Kamerlid vindt dat hij haar verkeerd citeert. Vandaag publiceert ze samen met fractiespecialist Frans Timmermans een opiniestuk in Trouw waarin ze het PvdA-standpunt nog eens uit de doeken doet. Dat moet de voortdurende suggestie weerspreken dat er ‘licht zit’ tussen haar opvattingen en die van de PvdA, aldus de woordvoerder van Wouter Bos. ‘Wij zijn trots op Nebahat.’
Ook in het CDA worstelen politici met 1915. Zaterdag op het partijcongres werd zittend Kamerlid Nihat Eski aan de lijst toegevoegd om de weggevallen kandidaten van Turkse afkomst te vervangen. Maar een groep boze Turkse CDA’ers maakt de partij verwijten en noemt Eski een ‘excuus-Turk’. Een van hen, het Dordtse raadslid Selim Tasgin, vertelt dat hij nu problemen heeft met zijn achterban. ‘Ze zeggen tegen me: ik kan niet meer op het CDA stemmen, want dan erken ik de genocide.’ Tasgin probeert ze in moskee en koffiehuis te overtuigen dat je het niet met alle standpunten eens hoeft te zijn om CDA te stemmen. ‘Ik wist ook niet dat het zo emotioneel lag.’
Nee, voor een partij is dat normaal, dat er een partijlijn is, die onderschreven moet worden door wie namens de partij op een kieslijst wordt gezet. Niet álles hoeft natuurlijk per partijstandpunt geregeld te worden, dat kan per partij verschillen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach, ik heb het altijd al raar gevonden dat leden van een politieke partij geen eigen mening mogen hebben. Dat is eigenlijk van den zotte.
Bill Maherquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:59 schreef zakjapannertje het volgende:
The Venezuelan President went to the U.N. and called Bush the devil. You could tell Bush was offended, because his tail stopped wagging. Bush said, "I would love to answer your ridiculous charge that I'm the devil, but I'm a little too busy this week trying to unite my party behind torturing people." — Bill Maher
http://www.trouw.nl/dever(...)opinie?backlink=truequote:Armeense genocide: Zie de fouten uit het verleden onder ogen (opinie)
door Nebahat Albayrak en Frans Timmermans
Lezersreacties op dit artikel (21) geef uw reactie
Turken, ook in Europa, moeten het debat over het uitmoorden van de Armeense bevolking aandurven. De term ’genocide’ is voer voor juristen.
In de periode van het uiteenvallen van het Ottomaanse Rijk en tijdens de roerige periode onder de Jonge Turken tussen 1915 en 1917 zijn vele honderdduizenden Armeense slachtoffers gevallen. Daarover bestaat geen enkele discussie. Westerse én sommige Turkse historici zijn het over het algemeen eens dat een genocide plaatsvond. Turkse en onder wie de Amerikaanse historicus Bernard Lewis, houden het bij een deportatie van Armeniërs, waarbij ook een etnische zuivering heeft plaatsgevonden die er door de gruwelijke omstandigheden in de praktijk toe leidde dat honderdduizenden de dood vonden. Turkije ontkent de genocide en zet zich internationaal in, de erkenning ervan tegen te houden.
De Europese Unie en al haar lidstaten – dus ook Nederland– vinden dat van Turkije mag worden gevraagd dat het de massamoord onder ogen ziet, er onderzoek naar laat doen en zich dan ook neerlegt bij de resultaten van dat onderzoek. De PvdA steunt deze lijn en heeft er zich in de Kamer ook helder over uitgesproken.
In het volkenrecht is de term ’genocide zeer precies omschreven. Om ’officieel’ als genocide te worden aangemerkt, moet bewezen worden dat de volkerenmoord doelbewust is opgezet en uitgevoerd om een bepaalde bevolkingsgroep uit te moorden. Dat bewijs is formeel nooit geleverd in de Armeense kwestie. Daarom is er in de afgelopen decennia vaak gesteggeld over het gebruik van het woord ’genocide’, ook als iedereen met zijn boerenverstand wel kon vaststellen dat een bevolkingsgroep is uitgemoord. Armeniërs zijn niet het enige voorbeeld. Zo vinden wij het volstrekt legitiem om de slachtingen in Bosnië en Darfur genocide te noemen, terwijl eminente volkenrechtdeskundigen erop wijzen dat dit juridisch onjuist is. Daarom is het ook zo absurd dat de grote slachtpartijen in het Grote Merengebied in Afrika niet door iedereen gewoon genocide worden genoemd.
In deze context krijgt het Nederlandse debat over de Armeense genocide wat bizarre trekjes. Het is terecht dat wij spreken over genocide, want de slachtpartijen uit die periode doen in gruwelijkheid en omvang niet onder voor wat er zich in Darfur en in Rwanda, Burundi en Bosnië afspeelde. Of het ook precies aan de volkenrechtelijke definitie van genocide voldoet, laten wij graag over aan juristen en historici.
De rol van politici moet nu zijn om mensen tot elkaar te brengen en niet zoals al bijna honderd jaar gebeurt, een semantische discussie voeren over definities en woordkeuze, die de oplossing eerder verder weg dan dichterbij brengen. Hoe absurd ook in onze ogen, de Turkse overheid heeft het recht om het gebruik van de volkenrechtelijke term genocide te bestrijden.
Dat is ook niet wat de positie van de Turkse overheid ongeloofwaardig maakt. Die ongeloofwaardigheid was het gevolg van de stelselmatige weigering diepgaand en onafhankelijk onderzoek te laten doen naar de gruwelen uit de jaren rond 1915. Nu zien we eindelijk beweging in Turkije op dit vlak. In intellectuele kring wordt de positie van de overheid steeds vaker historisch onhoudbaar genoemd, en het moment nadert dat er onafhankelijk onderzoek zal worden gedaan. Bemoedigend zijn de woorden van de Turkse onderhandelaar in het toetredingsproces, Ali Babacan. Hij zegt dat als dit onderzoek het bewijs levert dat er wel degelijk sprake was een geplande volkerenmoord, Turkije zich daarbij zal moeten neerleggen. De weigering van Armenië om mee te werken aan een diepgravend onderzoek, door wetenschappers die door beide landen als onafhankelijk worden erkend, is een zaak waar de EU zich ook niet bij mag neerleggen.
De houding van Babacan getuigt van een begin van ontspanning in Turkije. Maar ook Turken in Europa zouden dit debat met iets meer zelfvertrouwen moeten aandurven.
Er zijn veel Europese landen waar de mensen moeite hebben de zwarte bladzijden uit hun geschiedenis onder ogen te zien. Val Russen, Oekraïners en Polen niet lastig met de pogroms. Praat in Frankrijk niet teveel over de gruwelen in Algerije of de massale collaboratie tijdens de oorlog. In Spanje ontkennen grote groepen de gruwelen van het franquisme en in Italië zat tot voor kort een partij in de regering die Mussolini een groot hervormer vond. In de Raad van Europa is dit jaar door vele linkse partijen, waaronder helaas ook zusterpartijen van de PvdA, een rapport naar de prullenbak verwezen dat sprak over de excessen van het communisme. De tientallen miljoenen doden die communisten op hun geweten hebben mochten immers niet aan ‘links’ worden toegerekend. Hoeveel linkse mensen weigeren tot op de dag van vandaag in te zien dat het Oost-Europese communisme een gruwelijke ontsporing was van het socialistisch ideaal?
En wat te denken van het taboe dat in sommige kringen in Nederland nog steeds rust op onze koloniale oorlogen, die wij officieel nog steeds eufemistisch met ’politionele acties’ aanduiden?
Natuurlijk, de ultieme gruwel van genocide is vele malen erger dan sommige van deze voorbeelden, maar het niet willen erkennen van fouten uit het verleden is niet alleen aan Turken voorbehouden.
Na de Tweede Wereldoorlog hebben de Europeanen een poging ondernomen om het eeuwenoude lot van telkens nieuwe bloedbaden tussen verschillende volkeren te doorbreken. Dat die poging steeds beter is geslaagd, heeft niet alleen te maken met het onder ogen willen zien van de fouten uit het verleden, maar ook met de wens een verzoening tussen zogenaamde erfvijanden tot stand te brengen. Dat kon alleen maar lukken omdat niemand zich opsloot in zijn eigen gelijk en iedereen bereid was ook te luisteren naar het standpunt van de vroegere tegenstander. Een dergelijke houding heeft zeker bijgedragen aan het erkennen van de eigen fouten.
Zo is er eerst een brug geslagen over de Rijn tussen Frankrijk en Duitsland, en later over de Oder tussen Oost en West. Nu is het tijd voor een brug over de Bosporus.
Nebahat Albayrak en Frans Timmermans zijn kamerlid voor de PvdA. Albayrak staat nummer 2 op de lijst, Timmermans is Europa-woordvoerder.
Heb je wel het hele artikel gelezen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Armeense kwestie zit Albayrak op de hielen
[..]
bron
Beweringen als "Ik neem gewoon het PvdA-standpunt in" zijn natuurlijk onhoudbaar als je eerder beweerde dat de "bronnen rond de armeense kwestie vervuild zijn". Kortom, deze mevrouw mag haar 3 andere partijgenoten achterna.
Ze is Moslim en PvdA lid genoeg reden om de oogkleppen op te doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/dever(...)opinie?backlink=true
Ik zie niet waar dit schrijven van Albayrak de PvdA-lijn tegenspreekt..en nog minder waar ze beweert dat er geen massamoord/genocide was..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb je wel het hele artikel gelezen?
En 3 partijgenoten? Volgens mij zijn er 2 CDA'ers en 1 PvdA weg gestuurd/ opgestapt.
2 toch? Incl haar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Het zouden er dan 3 zijn. Ik moet nodig aan mijn eerste koffie beginnen
Je hebt de wet, verder kan een parij zelf kiezen wat ze met haar lijst doet. Na de verkiezingen kan ze helemaal weinig doen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
"Moet" is misschien iets te sterk, maar totaal vrijblijvend zijn meningen in de politiek natuurlijk niet.
Er is weer eens wat gratis hoor....quote:Steffie Verwimp stond met haar vriendinnen enigszins beteuterd te kijken naar de neergeplofte meute op het Stadhuisplein. Vanaf half drie waren alle kleurige ED [Eindhovens Dagblad] - zitzakken bezet. Tineke Mateussen had het beter bekeken. Zij was om negen uur paraat met poncho en koffie. Zeven uur later was ze ’still going strong’.
Jij hebt dus ook naast de gratis zitzak gegrepen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er is weer eens wat gratis hoor..... (Als je om vier uur op zo'n zak zat mocht je hem houden)
Lees de reakties eens.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er is weer eens wat gratis hoor..... (Als je om vier uur op zo'n zak zat mocht je hem houden)
Ik denk dat RQ gister urenlang een een hoekje heeft zitten huilen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook naast de gratis zitzak gegrepen?
Ik denk dat hij op een bankje met een joint in zijn bek in slaap is gesukkeld.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:45 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat RQ gister urenlang een een hoekje heeft zitten huilen.
quote:Conservatieve revolte dreigt voor Bush
Verkiezingstijd in de VS: een seksschandaal en een boek over het Witte Huis brengen de Republikeinen van president Bush ernstig in verlegenheid.
Washington, 4 okt. Klap na klap krijgen de Amerikaanse Republikeinen te verwerken, een maand voor de Congresverkiezingen. Een seksschandaal rond een Congreslid heeft een opstand teweeggebracht tegen de leider in het Huis van Afgevaardigden. En het laatste boek van journalist Bob Woodward over de oorlog in Irak, waarin de regering-Bush wordt geportretteerd als argeloos en vergaand incompetent, speelt al dagen een prominente rol in nieuwsbulletins en praatprogramma’s.
Het seksschandaal draait om Mark Foley, Republikeins lid van het Huis van Afgevaardigden uit Florida. Hij trad vrijdag binnen een uur af toen ABC News bleek te beschikken over seksueel getinte berichtjes die hij onder het pseudoniem ‘Maf54’ stuurde aan scholieren. Die liepen tijdens de zomervakantie stage in het Congres.
In de eerste uitgelekte berichtjes ging het om tamelijk onschuldige uitwisselingen die Foley had in 2005. Maar de afgelopen dagen kwamen schadelijker berichten vrij. Zo vroeg Foley in 2003 – ten tijde van stemmingen in het Huis over het budget voor de oorlog in Irak – een scholier om een nachtzoen nadat de twee volgens ABC „klaarblijkelijk internetseks met elkaar hadden”. ABC zegt te kunnen aantonen dat Foley al zeker vijf jaar seksueel georiënteerde contacten met scholieren probeerde te krijgen. The Washington Post meldt vandaag dat hij zich zelfs al in 1995 zou hebben misdragen. De federale recherche FBI bekijkt de zaak en zal vrijwel zeker een volwaardig strafrechtelijk onderzoek instellen, aldus mediaberichten.
Geen eenvoudig verhaal voor hoeders van christelijke normen en waarden – zoals Republikeinen zich graag presenteren. Foley leidde in het Huis de commissie die opkomt voor geëxploiteerde en misbruikte kinderen. Hij waarschuwde in debatten ouders dat ze „Russische roulette spelen” door hun kinderen op het internet bloot te stellen aan seksueel misbruik door volwassenen. En toen president Bush eerder dit jaar een wet tekende om het misbruik van kinderen tegen te gaan, stond Foley op de eerste rij.
Bovendien blijkt de Republikeinse voorzitter van het Huis van Afgevaardigden, Dennis Hastert, al vorig jaar op de hoogte te zijn gesteld van het feit dat Foley indiscrete berichten stuurde. Eén scholier noemde zijn gedrag toen al „ziek”. Hastert ontkent het niet, maar zegt zich niets te herinneren. Andere Republikeinen die op de hoogte waren, en Hastert informeerden, zeggen dat ze geen alarm sloegen omdat ze nooit hebben geweten wat er precies in de berichtjes stond, mede omdat Foley ze ervan overtuigde dat het niets voorstelde.
Maar de conservatieve achterban van de Republikeinen heeft moeite met de lezing van Hastert en andere Republikeinse leiders. En zo doet zich een voor Amerikaanse begrippen ongebruikelijk schouwspel voor: conservatieve bloggers, commentatoren en televisiestations die het hele jaar bijna blind de kant van de Republikeinen kiezen, oordelen nu – een maand voor de verkiezingen – snoeihard over de Republikeinse leiders in het Huis.
Nieuwslezer John Gibson van FoxNews zei maandag de ontkenningen van Hastert eenvoudig niet te geloven, en riep hem op te vertrekken. Gisterochtend voegde de conservatieve krant The Washington Times zich in dat koor. Of Hastert is vergaand slordig geweest, of hij hoopte een rel te vermijden door de andere kant op te kijken, aldus de krant. „Hastert heeft het vertrouwen van het publiek en zijn partij verspeeld.”
Tot zichtbaar genoegen van de Democraten weerstaat Hastert de druk. Met steun van Bush vecht hij om aan te blijven. Het vergroot de kans dat het verhaal over Foley het nieuws zal blijven domineren.
Zo ontwikkelt de zaak zich tot het spiegelbeeld van de Clinton-Lewinsky-kwestie in de jaren negentig. Die was destijds voor de Republikeinen ideaal om zich tegen Democraten af te zetten als de partij met aansluiting bij het traditionele Amerika. De zaak Foley – inmiddels ‘Foleygate’ – doet het omgekeerde, zeggen opiniepeilers en deskundigen: het vervreemdt conservatieven van de eigen partij.
De Republikeinen, die hun achterstand in de peilingen aan het inlopen waren, hoopten dat de campagne alleen nog zou gaan over terreurbestrijding. Vorige week werden enkele wetten aangenomen die de rechten van terreurverdachten inperken en de privacy van burgers aantast. Democraten stemden overwegend tegen. Voor de Republikeinse partij een mooi uitgangspunt: in de Congresverkiezingen van 2002 en die voor het presidentschap van 2004 was doorslaggevend dat Amerikanen vinden dat Republikeinen beter zijn in de bescherming van het land tegen terreur.
Maar in zijn tweede boek over de oorlog in Irak – waarin met een stortvloed aan details wordt beschreven hoe klungelig de oorlog in Irak is aangepakt – heeft de bekende onderzoeksjournalist Bob Woodward één feit opgediept dat de Republikeinen zeer slecht uitkomt.
Als onderdeel van hun campagne zijn ze al weken in de weer om de aanslagen van 11 september 2001 op het conto van Bush’ voorganger Bill Clinton (1992-2000) te schuiven. Clinton zou te weinig hebben gedaan om Al-Qaeda te bestrijden. Clinton reageerde recentelijk furieus in een interview op nieuwszender Fox. Maar dat bracht hem blijkens de peilingen alleen schade toe.
Woodward schetst een andere werkelijkheid. Twee maanden voor de aanslagen, op 10 juli 2001, blijken twee hoge medewerkers van de CIA de toenmalige Nationale Veiligheidsadviseur Condoleezza Rice te hebben opgezocht. Ze wilden haar wijzen op het aanstaande gevaar van een grote aanslag.
Rice ontkende in eerste instantie dat er op die dag ooit een gesprek met de CIA was geweest. Dat heeft ze alweer ingetrokken. Nu zegt ze dat ze wel degelijk in actie is gekomen na de waarschuwing, hetgeen weer wordt betwist door Woodward. Wie gelijk heeft zal mogelijk nooit helder worden – maar voor Republikeinen is het opnieuw een onhandige kwestie: Clinton had in het verdachtenbankje moeten zitten, niet Rice.
Maakt niet uit, als het om iets gratis gaat mag je toegeven aan die gedachtes. Onderdeel van het integratieproces.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef Autodidact het volgende:
Ik werd zo verdrietig en woest, du_ke, dat ik op het punt stond een zo'n pauper te beroven van z'n zak. Allochtonentrekje hè.
Tjemig, waar heb je die camera geïnstalleerd?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op een bankje met een joint in zijn bek in slaap is gesukkeld.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:45 schreef Autodidact het volgende:
Yep. Toen ik door de binnenstad reed waren ze er al mee aan het sjouwen. Godverdomme.
Even kijken hoor....Jawel . Ze staan al op marktplaats.
yup, standaard iq-test materiaal, al lijkt het niet in te zijn opgenomen in de WAIS test in die vorm.quote:
Oeh! Vette dis!quote:
Moet je nagaan hoe dom de pabo studenten dan wel niet zijn...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:21 schreef du_ke het volgende:
Zo te zien had je 35 minuten om een simpele som uit te rekenen.
Knap hoor.
Eerdmans heeft gelijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh! Vette dis!
Wel weer een vrouwenreactie dat huilen..
Wees dan een vent en hoek dat knulletje met die bril in elkaar.
[..]
Moet je nagaan hoe dom de pabo studenten dan wel niet zijn...
bron leugenfabriekquote:EXIT Pedopartij doet niet mee
woensdag 04 oktober 2006
En zo komt er een einde aan de hype. De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit, beter bekend als de pedopartij, doet niet mee aan de verkiezingen. Secretaris Norbert de Jonge zegt vanavond in Netwerk dat hij er van uit gaat dat de partij niet genoeg handtekeningen bij elkaar kan graaien om kandidatenlijsten in te dienen.
De partij moest ruim vijftig voetbalelftallen zo gek krijgen om hun handtekening onder een steunverklaring te zetten, maar die blijken in geen velden of wegen te bekennen. Niemand ging er overigens van uit dat de PNVD ook maar in de buurt zou komen van een kamerzetel, maar de media wakkerden de afgelopen maanden het vuurtje gretig aan.
Gelukkig.quote:
Is Hans Teeuwen weer bezig geweestquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:27 schreef Drugshond het volgende:
"Koningin Beatrix overleden ?"
Hoezee, hoezee, hoezee
http://www.nu.nl/news/840(...)27pedopartij%27.htmlquote:
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:32 schreef du_ke het volgende:
Storm, glas water etc.
'tuurlijk.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:44 schreef zakjapannertje het volgende:
maar we staan internationaal wel weer op de kaart!
je bent stervende..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ff een ramadan-pic geupload @ fotoboek, notice the bleekheid![]()
Je typt ook met zo min mogelijk letters. Energie aan het sparen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
Yep.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:53 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je typt ook met zo min mogelijk letters. Energie aan het sparen?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:55 schreef pberends het volgende:
Mutant lijkt wel een Amerikaanse neger die steeds blanker wordt.
Dat is pas integratie.
Gezien, gereageerd, nu kan ik ervan tussen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:49 schreef Mutant01 het volgende:
Geen dank.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Gezien, gereageerd, nu kan ik ervan tussen.
Nog bedankt voor de regenvrije ochtend. Ik kon geen witte van een zwarte draad onderscheiden, maar het was duidelijk droog..
"Slecht" is een woord is gereserveerd is voor mensen die het wel kunnen, maar niet doen. Als je als ouder bereid bent BB in huis te halen, ben je gewoon niet slecht, maar gewoon incapabel en onverschillig.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:08 schreef pberends het volgende:
Moeders en vaders die in een Big Brother programma willen zijn per definitie slechte ouders.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef zakjapannertje het volgende:
Why they never found WMD in Iraq
Rotterdamquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ramadan meet
Waarom komen jullie niet?
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#5033327quote:
Waalkens (PvdA) dierenbeschermer van het jaar
De Dierenbescherming heeft PvdA-Kamerlid Harm Evert Waalkens voor het tweede achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot dierenbeschermer van het jaar. Waalkens dankt zijn uitverkiezing aan de manier waarop hij zich als Kamerlid en biologisch veehouder inzet voor het dierenwelzijn.
De PvdA'er zei in een reactie dat het onbegrijpelijk is dat dierenwelzijn niet meer politieke aandacht krijgt. Waalkens pleit onder meer voor een verbod op de nertsenfok en op dierproeven ten behoeve van cosmetica.
De Dierenbescherming kent de onderscheiding jaarlijks toe op Werelddierendag.
quote:
quote:Joost Eerdmans gaf in het debat aan dat "als De Vries zoveel om een mensenleven gaf, hij Fortuyn ook wel wat beter had mogen beschermen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |