Haha ik beheer ook een phpbb forumpje dat begin dit jaar werd gehackt, wel erg irritantquote:
Bikes don't kill cars.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef sizzler het volgende:
Fietsers die zonder licht rijden -> aanrijden!
Pragmatisch.
Hoi Mekiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
Sizzler lijkt een kloon van peebee
Godslasteraar lijkt een kloon van Akkersloot
Sigme lijkt een kloon van Floripas.
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 @ 13:53 schreef neegij het volgende:
Dit mòet een inspiratiebron zijn voor de koning van Marokko.![]()
Licht toe, leg uit, verklaar je nader?quote:
Jij lijkt een kloon van B Roekhoest.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:53 schreef Apropos het volgende:
Ach man, je lijkt zelf een kloon.
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op wie lijk ik?
ik moet zeggen dat ik de laatste tijd het gevoel krijg dat Nederland beheerd wordt door een ambtenarenapparaat dat zich georganiseerd heeft door middel van werknemersorganisaties, te weten de PVDA, CDA, VVD enz enz.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Het probleem bij mij is dat elke serieuze partij die meedoet meer aversie dan symnpathie bij mij oproept, en iets in mij vindt het bezwaarlijk om op een partij te stemmen waar ik me in de eerste plaats ongelukkig bij voel.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.
God, nee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
Meki spamt google video onder trouwens, moet je eens meki intypen in de video-google zoekbalk.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op Sjors. Jij bent heerlijk gematigd. Houden zo. Net als du_ke overigens, en sidekick. En monidique.
Ben ik geradicaliseerd? Extreem? Mezelf niet meer?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad wel druk aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik geradicaliseerd? Extreem? Mezelf niet meer?
Ik weet niet zeker wat je hiermee bedoelt, maar er lopen schapen in Marokkaanse steden ja. Gehoed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Lopen er gewoon schapen in de steden van Marokko??
In Tanger, Casablanca, Rabat, Fes, Agadir en nog een aantal andere steden heb ik nooit schapen zien lopen. In de wat kleinere steden lopen in de buitenwijken weleens schaapjes rond.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:24 schreef sizzler het volgende:
Lopen er gewoon schapen in de steden van Marokko??
Ik ben op maar heel weinig punten van mening veranderd. Dus wat lijkt er dan radicaler?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad wel druk aan het radicaliseren.
In Casablanca wel hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Tanger, Casablanca, Rabat, Fes, Agadir en nog een aantal andere steden heb ik nooit schapen zien lopen. In de wat kleinere steden lopen in de buitenwijken weleens schaapjes rond.
Lijken op elkaar is een massagraf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Op wie lijk ik?
ga jij over lijken?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Lijken op elkaar is een massagraf.
Zou kunnen hoor, ikzelf heb ze nooit in de stad gezien, behalve dan in de wat kleinere berberstedenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
In Casablanca wel hoor. Randje stad, bij de grote markt aan de stadsrand (zuidkant).
Zeker rond het grote schapeslachtfeest, een jaar of 5 geleden moest ik toen een paar keer de week daaraan voorafgaand in Casablanca zijn (kust verkennen, vrienden ophalen van vliegtuig).
Schaapskudden komen deels te voet - om als losse schaapjes (geen kudde meer) deels ook lopend (dan aan touw) weer weg te gaan.
(En in de achterbak, vóór op de fiets, op het dak van een bestelbus etc etc etc)
Je komt op mij nu geregeld zeikerig en zeurderig over dat was eerder niet zo.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben op maar heel weinig punten van mening veranderd. Dus wat lijkt er dan radicaler?
Wij zijn daar langs gekomen, de gids was erg enthousiastquote:
In stadjes (steden kom ik nauwelijks) zie ik ze ook alleen maar onderweg van of naar de markt, denk ik.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, ikzelf heb ze nooit in de stad gezien, behalve dan in de wat kleinere berbersteden![]()
Geeft niets hoor, ik ben onbeledigbaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je komt op mij nu geregeld zeikerig en zeurderig over dat was eerder niet zo.
Sorry.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:47 schreef Aoristus het volgende:
bah, vervelende studentes met een gooise ewh op ned 3, ze hebben het net over msn
schatjequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik ben onbeledigbaar.
nee, het is gewoon beter om een permanente mening te hebben zonder de verleiding te accepteren he?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.![]()
Ik zag net een meki filmpje. "Schapen vluchten in huis Meki" of zoiets.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je hiermee bedoelt, maar er lopen schapen in Marokkaanse steden ja. Gehoed.
Ongevoelig voor beledigingen, gevoelig voor vleierij. Het leven is goed & mooi en wordt steeds beter & mooierquote:
Ik wel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Is Godslasteraar wel eens in een Islamitisch land geweest vraag ik mij wel eens af.
je bent een goede liberaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wel!
Maleisië
![]()
En een communistisch land! (Laos) Dat beviel me beter eigenlijk.
Het waren Christenen.quote:De Paus had dus gelijk . Wat een stel achterlijken.
Tja het zijn beiden min of meer dictaturen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik wel!
Maleisië
![]()
En een communistisch land! (Laos) Dat beviel me beter eigenlijk.
laat maar al gevonden.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
HAHAHAHAHAH LEKKER VOOR JE PEEBEE:
[..]
Het waren Christenen.
Machtig hoe peebee zn ware aard op de FP laat zien, en dan blijkt het ook nog verkeerd te zijn! Ik ga kapot van het lachen.
Als je drugs smokkelt loop je in Thailand het risico de rest van je leven de gevangenis in te gaan of de doodstraf te krijgen. In Laos liep je dat risico gelukkig niet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het zijn beiden min of meer dictaturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |