dan heb je vandaag niet goed opgelet: Rien Poortvliet Hogendoorn heeft het gedaanquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:36 schreef Loonatic het volgende:
maar nog steeds weten we niet wie HET heeft gedaan...!
Vandaar die negatieve energie van Dorothea... wel slim van Martine om juist daar de kogels te verstoppen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:59 schreef Shirley het volgende:
Het heeft met een tuin te maken waar die tuinkabouter in staat! Waarschijnlijk de tuin van Bar dus. Zou het? Ja, dat kan.
uhuquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef DaMart het volgende:
Vandaar die negatieve energie van Dorothea... wel slim van Martine om juist daar de kogels te verstoppen.
of Ludo zelfquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhu![]()
behalve dat je natuurlijk Isabella bedoeld![]()
Totdat Ludo ineens weer opduikt in Meerdijk, levend en wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh da's vergane glorie... dat weet zelfs DaMart
Dat visioen vandaag dat was dan ook nog het enige wat een klein beetje de spanning erin hield !quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:36 schreef Otmed het volgende:
Bweh, alle afleveringen lijken de laatste tijd zoveel op mekaar. Echt totaal geen spanning, tenzij je visioenen over een kabouter ultieme spanning noemt. Nu maar hopen dat alle geruchten wijzen op volgende maandag, en niet deze![]()
Jammer dat het allemaal zo snel gingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:48 schreef Otmed het volgende:
Nou het gaat eigenlijk natuurlijk gewoon helemaal niet over de kabouters, dat zou echt zwaar debiel zijn, maar dus over wat eronder werd begraven. Een pakje kogels ofzo toch? Tsja. Dadelijk blijkt het helemaal niet te kloppen, het is ook maar een visioen he
En ik denk trouwens dat de rechter Sjors sowieso ging vrijspreken.
de aftiteling?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:39 schreef Frey het volgende:
Eens denken, wat gebeurde er vandaag waar we erg blij mee waren?![]()
Kabouters dat is nog eens wat.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Zou Dorothea niet weten waar die kabouter vandaan komt? Kan ze het toch gaan onderzoeken?
Voor de rest is het "stunning" met dat verhaallijn rondom Fos en Nina... Jezus.
GTST is op dit moment net zo saai als ONM.
quote:
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Babyfeestje? Heb ik nog nooit van gehoord. Wie verzint zoiets achterlijks?![]()
Oh my God, het meest achterlijke idee wat ik in jaren heb gehoord!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's Amerikaans (babyshower)... kan toch ook niet anders
Tim wordt geboren met een laptop aan z'n navelstreng en een headset op.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
"heb je al een naam"
"ze had eerst: Tim"
wat heerlijk origineel
Zat ik ook aan te denken, als ik thuis ben ga ik dat even nakijken op de DVD.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
hé ik bedenk me nu ineens: toen Jef in die caravan woonde heeft Charlie (Aukje) hem een tuinkabouter kado gedaan!! zo'n hele grote, later is ie volgens mij gesneuveld.... zal dit 'n hint zijn naar Jef of Charlie?!?!?!!??
Moet ik je serieus nemen of verbeeld je het allemaalquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we Dorothea's visioenen niet zo letterlijk moeten nemen. Ze zag een kogel die geen kogel was maar lipstick, oftewel een losse flodder. Wie heeft er vanwege een spijkerpistool ervaring met het schieten van losse flodders? En wie voldoet er het meest aan de uiterlijke kenmerken van een kabouter? Juist: Nick!
Mocht nu blijken dat de kabouter een Vlaams accent heeft, dan zouden we kabouter Plop nog kunnen toevoegen aan het verdachtenlijstje. Dan rijst natuurlijk wel de vraag wat het motief van dhr. P. was. Geruchten, dat Sanders Inc. plannen had om Plopsaland in te lijven in zijn steeds maar groeiende imperium, worden door het management bevestigd noch ontkend. Het is niet ondenkbaar dat de kaboutermaffia achter de liquidatie zit.
dat was Dorethea toch niet, dat was Bing?! (in die lift toen toch?)quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk dat we Dorothea's visioenen niet zo letterlijk moeten nemen. Ze zag een kogel die geen kogel was maar lipstick, oftewel een losse flodder.
In de lift laatst was Bing die het van de grond opraapte en het vervolgens weer terug gaf aan die vrouwquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was Dorethea toch niet, dat was Bing?! (in die lift toen toch?)
Inderdaad, we kijken eigenlijk gewoon naar wat doelloos saai gepraat:quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:21 schreef Nielsch het volgende:
Juist. Voor het eerst in een week weer eens GTST gekeken en wat blijkt: de hele aflevering staat in het teken van Dorothea die in allerlei tuinen naar een tuinkabouter loopt te zoeken. M'n vriendin (die normaal nooit kijkt) zat er bij en moest me gewoon uitlachen omdat ik hier naar aan het kijken was. Het erge is dat ik haar niet eens ongelijk kan geven.
We hebben de zoon van Haaibaaike!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Moet ik je serieus nemen of verbeeld je het allemaal![]()
Ik val meer op zijn cliente.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:55 schreef digispeed het volgende:
die advocaat van sjors blijft een lekker ding.![]()
Nee, ik ben zijn vaderquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:26 schreef Canisfire het volgende:
[..]
We hebben de zoon van Haaibaaike!!![]()
De uitspraak van de rechter over Sjors werd ons net onthoudenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:44 schreef suus21 het volgende:
ik heb de laatste 10 min. niet gezien, uiteraard heb ik niks gemist maar hoe liep het af?
Vraag dat maar aan Haaibaaikequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet ik dit nu serieus nemen![]()
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?quote:
Ik zal je zeggen ik ken die hele gast niet waar jullie het over hebbenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?
Nou je het zegt ja...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar is die gebleven eigenlijk, ik zie hem de laatste tijd niet zo vaak meer?
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272![]()
Moet dat danquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is nog wel actief maar niet meer hier zo te zien: http://forum.fok.nl/user/history/128272![]()
Mij best wat jij wilt, het is jou keusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het was een constatering![]()
En dan krijgt Jack weer de schuldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:44 schreef Otmed het volgende:
Sjors moet de bak in, anders is er ook geen zak meer aan.
Haha goeie !quote:
Nou, Haaibaaike vind ik niet bepaal als een vrouwennaam klinkenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:27 schreef jaoka het volgende:
Oh, ik dacht vanwege de naam dat Haaibaaike een vrouw was
Hoop dat het vandaag wat leuker wordt. Die rechter zal Sjors toch wel vrijspreken waarschijnlijk?
Wel weer eens een echte cliffhanger, voor het eerst in tijden...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De uitspraak van de rechter over Sjors werd ons net onthouden![]()
hoe kun je HB nou niet kennen??! da's een waar fok!-begripquote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef Sander170 het volgende:
Nou, Haaibaaike vind ik niet bepaal als een vrouwennaam klinken![]()
Denk eigenlijk dat ze wordt vrijgesproken. Als ze zou worden veroordeeld, zouden ze dat nog laten zien, zodat het wat harder aankomt, lijkt me.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wel weer eens een echte cliffhanger, voor het eerst in tijden...
Zoals ik al zei ik ken HaaiBaaike niet !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kun je HB nou niet kennen??! da's een waar fok!-begrip
háár.... let nou 's op jijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:37 schreef Sander170 het volgende:
Zoals ik al zei ik ken HaaiBaaike niet !
En ik zie hem eigenlijk nergens![]()
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Otmed het volgende:
Vrijdag 13 oktober
Rosa vertrouwt Lieve niet en probeert Charlie hiervan te overtuigen. Maar zij denkt dat het slechts jaloezie is van Rosa en stelt haar gerust. Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
Misschien is die plek wel de gevangenis en trouwen ze daar, dat mag officieel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:27 schreef Otmed het volgende:
Vrijdag 13 oktober
Rosa vertrouwt Lieve niet en probeert Charlie hiervan te overtuigen. Maar zij denkt dat het slechts jaloezie is van Rosa en stelt haar gerust. Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
Dus sjors wordt vrijgesproken?
Dat zei ik al gelijk zo voorspelbaarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.![]()
Bedankt voor de mededeling.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien want we krijgen bezoek en m'n moeder wil Raymond opnemen (dat wordt niet herhaald). Ik hoop maar dat ik morgen de herhaling niet vergeet.
Wie is Lieve nou weer?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat Lieve in GTST zit heb ik het donkerbruine vermoeden dat ze de pleegzus van Nick is.![]()
Een of andere hulp van Charlie in verband met haar zwangerschap.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie is Lieve nou weer?
Ik heb sinds vorige week maandag 2 afleveringen gezien, dus ik heb niks gemist behalve een nieuwe naam.
Fos wordt steeds bijdehandterquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
En ik maar denken dat ze na Fos niet een nog dommere naam zouden kunnen verzinnen.
Ik vind het eerder dat Patricia niet nog een keer hard gepakt isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer dat die Sjors niet gewoon ff keihard gestraft wordt...
Eindelijk iemand die het ook is opgevallen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Weet je wat ik raar vind? Waar is die hele ERIK op die rechtzaak?????
Het "leuke" voor de kijker was natuurlijk die gare kop van die trippende Erik... maar hij is nergens te bekennen!!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook is opgevallen.![]()
Morgen weer Nina versus Morris die elkaar lopen te kaffen. Oei oei, wat interessantquote:
Iki mag toch hopen dat Florien nu een koortslip heeft dankzij Noud. Dan is de cliff tenminste nog een beetje leuk!quote:
Ja Fos was net ook weer tofquote:
Een haaibaai is een woord om een vrouw aan te duiden die nogal haar op der tanden heeft zeg maar.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:50 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou, Haaibaaike vind ik niet bepaal als een vrouwennaam klinken![]()
Vroegah waren de Albertsen keurige en welgestelde gezinnen, met ruimdenkende kinderen die het niet met hun ouders deden en zonder buitenechtelijke kinderen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef Frey het volgende:
Moet je Sil en Noud eens naast elkaar zetten en dan beseffen dat de peuter de zoon is van Laura en Robert en de tiener de kleinzoon![]()
Maar toch klinkt Haaibaaike niet bepaald als een vrouwen naam, en ze heet tenslotte geen haaibaai !quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:32 schreef jaoka het volgende:
[..]
Een haaibaai is een woord om een vrouw aan te duiden die nogal haar op der tanden heeft zeg maar.
Dus....![]()
Is maar goed dat je gisteren niet gekeken hebt, die was erger.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:02 schreef NrSiX het volgende:
vond het echt een kutaflevering.. wat een waste of time.. nouja dat is het zowizo maar goed =]
Hoewel ik altijd blijf hopen dat wat jij zegt is waar is, ben ik toch bang dat hij echt vertrokken isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:07 schreef BigFire het volgende:
Is Ludo echt uit de serie? ik dacht dat ze er iets omheen zouden verzinnen waardoor hij toch nog terug zou komen.
Dat is dan weer een meisje, volgens mijquote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Babbette is dan weer een meisje volgens mij![]()
Sanders Inc. waarbij iedereen zomaar kan binnenkomen en Janine die de deur van haar kantoor open laat staan deel XIXIXIXIXX.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dians lovende woorden over Ludo maakten deze aflevering wel weer goed![]()
Toen Janine en Merel zou luidruchtig bezig waren in de gang wist ik gewoon al dat Dian ze zou afluisteren, voorspelbaarheid ten top.
Het viel mij ook op.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het ook is opgevallen.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Wie is Herman nou weer?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:39 schreef Nielsch het volgende:
Wie is Herman nou weer?
Ooohh die.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:39 schreef pberends het volgende:
Herman zat eergister in GTST. Hij kan totaal niet acteren, maar is wel tof. Hij moest een journalist spelen voor Jack, die de rechter onder druk zette.
Ik wel, maar wist niet meer dat ie zo heet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik kan me die dus echt niet meer herinneren.![]()
Ik was het begin vergeten te kijken maar heb er net gelukkig toch nog wat van gezien.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan het vanavond niet zien want we krijgen bezoek en m'n moeder wil Raymond opnemen (dat wordt niet herhaald). Ik hoop maar dat ik morgen de herhaling niet vergeet.
Wie is er bij gekomen dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
En ik maar denken dat ze na Fos niet een nog dommere naam zouden kunnen verzinnen.
Niet weer een incestverhaallijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Lieve die Nick een mooie man vindt, hoe voorspelbaar....
Ik viel er in maar ging er al meteen vanuit dat ze elkaar kennen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef Canisfire het volgende:
Hadden jullie nou werkelijk verwacht dat er twee belgen in gtst kunnen zitten die elkaar al niet van te voren kende?
![]()
Ze heeft al jaren anorexia, ze voert zelfs der eten aan der hond.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:25 schreef TrenTs het volgende:
Nina doet me steeds meer denken aan Paris Hilton.
Nee Rik moet zijn familie eens komen opeisen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
Anita, rot toch op naar Australie.
De koppen lijken op elkaar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze heeft al jaren anorexia, ze voert zelfs der eten aan der hond.
Je zat toevallig niet bij mij thuisquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Shirley het volgende:
Wat gebeurde er nou precies in de laatste scéne met Janine en Dian? Er begonnen bij mij ineens mensen doorheen te kletsen die niet doorhadden dat ik GTST aan het kijken was, dus net gemist...
Ik bedenk me opeens een reden waarom Bing en Sjors zonder toeschouwers gaan trouwen. Martine gaat haar dochter weggeven aan de bruidegom. Een leuke dag ook om terug te komen: vrijdag de 13e.quote:VR. 13-10-2006
Sjors en Bing zijn ondertussen op een bijzondere plek voor een bijzondere gebeurtenis!
wie weetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik bedenk me opeens een reden waarom Bing en Sjors zonder toeschouwers gaan trouwen. Martine gaat haar dochter weggeven aan de bruidegom. Een leuke dag ook om terug te komen: vrijdag de 13e.
Tuinkabouters zijn de redding van de spanning in GTSTquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:15 schreef miki het volgende:
Het is echt saai op dit moment...
Die rechercheur zit me tot híer! En er zit geen schot in de zaak, hopelijk komt er snel verandering in...
Vergeet die spannende zoenscène van Noud en Florien niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuinkabouters zijn de redding van de spanning in GTST.
Met de brandende vraag: heeft hij zijn koortslip nou doorgegeven of niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Vergeet die spannende zoenscène van Noud en Florien niet.
Ik dacht al: wat doet zij nou weer?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Zagen jullie dat ook??
Dorothea schepte uit een LEGE PAN!
Ze had een visioen van een ei in een pan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:15 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat doet zij nou weer?
Verder vind ik de oerwoudgeluiden bij de scenes over die visioenen een beetje de sfeer verpesten.
Woningnood in dorp Meerdijk...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
ik zat me net af te vragen waarom Morris in godsnaam nog thuiswoont (waarschijnlijk om aan te geven hoe 'n sukkel 't is), toen hij zelf ineens blèrde dat ie het huis wel uitging...
... al heeft ie dat volgens mij wel vaker geroepen
... en hij nu waarschijnlijk gewoon overhopt naar huize Jef
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
'Het is Nicks huis'
Goed dat je dat inzien Charlie![]()
Wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is wel een pluspunt dat er nu ook personages aan bod komen die niet in de intro te zien waren, zorgt voor een soort verrassingseffect![]()
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje aan het suffen, hoe wist Bing dat nou ineens van die kogels?
of hebben we dat niet gezien?
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.![]()
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
ja idd, ik heb het helaas niet kunnen zien.. wil iemand me even vertellen wat er is gebeurt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?
Heb ik ook, hoewel het stom iemand daarop te beoordelen let je er onbewust toch wel op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef farfavour het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Dian in beeld is dwalen mijn ogen continu af naar die wrat op haar gezicht.
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.
Hmm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !
Hoe wist Bing dan waar de kogels lagen, zonder dat Sjors het vertelt heeft![]()
Maar als zouden ze getrouwd zijn dan zal er toch wel 1 van hun de bajes in moetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.
En inderdaad, sjors heeft hem niet verteld waar de kogels lagen en volgens mij liggen de visioenen niet zo in de familie.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef Otmed het volgende:
Ik weet wel zeker dat de moordenaar niet in meerdijk woont![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hmm.
Janine gaat ervoor zorgen dat Aydin wordt ontslagen
Weet ik veel, ik kijk ook alleen maar als het toevallig aanstaatquote:
quote:
Ja of Ayde, Aidye of Aydenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
. Ben echt veel combinaties tegengekomen
Aiden, Aydin, zelfs Aivy ofzo
en ik vond het best klinken als Aydin, dus dat moest het wel zijn.
Belachelijke naam![]()
quote:
In de vooruitzichten staat Aydinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Bij de poll staat "Wat vind jij van rechercheur Ayden?"
![]()
Dan weten ze het zelf niet eens.quote:
Haha ja inderdaad !quote:
Zie editquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan weten ze het zelf niet eens.![]()
Ja klopt, het was ook Chris hahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie edit
Het zijn trouwens ook prutsers daar. In het fotoboek van Harmsen staat dat hij Robbie neerschoot, maar hij heette toch echt Chris![]()
Toen was die edit er nog niet.quote:
Eigenlijk lijkt het me wel leuk als Ludo ineens terugkomt, er dus geen moord was en de zaak gesloten wordt. En dat dan over een jaar of zo ineens iemand in een dronken bui verraadt dat hij het was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
De moord eigenlijk maar niet opgelost worden dan blijft
Aiden Ayden eiden Ayiedan aah you guys gett my point.
Komende vrijdag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Frey het volgende:
Gaan Bing en Sjors trouwens trouwen in de Efteling? Die scènes hebben we nog niet gezien.
Ik heb hem maar 1 of 2 jaar meegemaakt zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TZxTgYXgol4
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Die hoofdpiet?quote:
Ooh god we hebben een hele dommequote:
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh god we hebben een hele domme![]()
Die hoofdpiet is Erik de Vogel
Goed kijken hij is in het blauw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.![]()
Meldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Ja een nonsens reden, er is een ook een nederlands wikipedia artikel van 'Ridge Forrester'quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:11 schreef lady-wrb het volgende:
pagina is genomineerd voor verwijdering
t is ook een rol van niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Frey het volgende:
Anita staat nog steeds niet bij de aftiteling. Ze zijn haar vergeten![]()
Overloperquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef ymme het volgende:
Van mij mag dat gedoe om Ludo nou wel eens ophouden. ik merk steeds vaker, dat ik sneller iets anders opzet!
Ik vind GTST voor nu ook niks aan hoor !quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef ymme het volgende:
Kan wel zijn. Moeten ze de verhaallijn maar eens spannend en interesant maken.
En niet alles om Ludo laten draaien elke keer.Stiekem zit ik toch elke avond om 20.00 uur voor de tv, gtst te kijken. Maar tussendoor zap ik wel eens na wat anders.
Deze gaat even naar TTK!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik vind GTST voor nu ook niks aan hoor !
Allemaal veelste saai.
Maar nu met Bing dat voorgeval, blijf ik wel kijken![]()
Vast niet. Misschien had Bing het plan om Ludo te vermoorden, maar bedachte hij zich.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai die negerin zou ik wel eens willen ontmoeten he.
Ik ben maar een eenzame man.
Aahja zinds mijn moeke is overleden zit ik ook maar eenzaam in mijn winkeltje he.quote:
Misschien heeft hij inderdaad gezien dat het Martine was, maar wil hij het Sjors niet aandoen om dat te onthullen.quote:
Volgens mij bij de ontvoering van Ninaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
Die "Wouters" heeft toch al eens eerder meegespeeld?
Ja hij is zijn tekst kwijt bij de bloobers op de DVDquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
Die "Wouters" heeft toch al eens eerder meegespeeld?
Daar heb ik eerst ook aan gedachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien heeft hij inderdaad gezien dat het Martine was, maar wil hij het Sjors niet aandoen om dat te onthullen.
Of chanteert diegene hem.
Dat zou ik wel heel slap vinden, verwacht je de grootste vijand allereeuwen, blijkt het zo een goedaardig moesje te zijn, laat me een beetje denken aan dat Pascalle-lijntje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
Het is DOROTHEA![]()
![]()
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik wel heel slap vinden, verwacht je de grootste vijand allereeuwen, blijkt het zo een goedaardig moesje te zijn, laat me een beetje denken aan dat Pascalle-lijntje.
Het zou op zicht wel kunnen, dat moet ik toegeven.
Inderdaad, hij herkende degene duidelijk die bij die auto stond, Dorothea kan het niet zijn want die heeft helemaal geen tijd gehad om bijvoorbeeld een ontvoerde te bezoeken of wat dan ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick niet
Die zit hier bij mij in het magazijn he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick niet
Ah ja, inderdaad zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hij is zijn tekst kwijt bij de bloobers op de DVD
Die visioenen gaan alleen over de gebeurtenissen voorafgaand aan de moord, over wat er na de moord gebeurd is, is nog geen visioen over geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Alleen die hele gebeuren met die visioenen, de kogels... geeft mij een nare smaak dat Ludo dus echt dood is
Ik zei toch dat jullie hem zouden gaan missenquote:Hij mog voor een jaartje wegblijven, maar niet voor altijd
Ik begin hem inderdaad te missen, maar Janine maakt dankzij dit wel een geweldige veranderingquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die visioenen gaan alleen over de gebeurtenissen voorafgaand aan de moord, over wat er na de moord gebeurd is, is nog geen visioen over geweest.
Ook het feit dat Ludo en Janine die arts kenden, kan er op wijzen dat ze een klein deurtje hebben open gelaten naar een terugkeer, het lichaam is daarna niet meer aan de kijker vertoond.
[..]
Ik zei toch dat jullie hem zouden gaan missen![]()
Gei zeit nog al een simpel mannetje he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat betekent TTK eigenlijk ?![]()
Terug Kijkpost ofzo iets ????
Met die link zie ik mijn post en ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Gei zeit nog al een simpel mannetje he.
klik maar op die link
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zottekequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai gei zeit echt een zot
De origineelste spelfouten van het forum #3
Hier op klikken zo he.
Dat hebt ge toch verkeerd geschreven he!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zotteke![]()
Dat riep ik meteen na de moord al. Bezeten door de boze geest van Bowien of zo!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
Het is DOROTHEA![]()
![]()
Daarom kan Bing het niet zeggen. Hij beschermt zijn moeder!
Zij weet natuurlijk niet wat ze heeft gedaan, vandaar! Ze was natuurlijk door een geest bezeten of zo!
Het zou helemaal goed uitkomen, want Dorothea moet natuurlijk voor een half jaar de serie uit.. Zal wel in een klinkiek terechtkomen
Bedoelde je voorval of voorgevel? Je hebt in ieder geval een nieuw woord uitgevonden: voorgeval!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zotteke![]()
Die strijd hebben Janine en Suzanne gewonnen dankzij L-U-D-Oquote:
Ben ik nu beroemdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoelde je voorval of voorgevel? Je hebt in ieder geval een nieuw woord uitgevonden: voorgeval!
die zit momenteel in 'n koekjesreclame...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:12 schreef SSJKliko het volgende:
waar is de 2de Dian gebleven?
ohja ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zit momenteel in 'n koekjesreclame...![]()
is dat niet die met die prince cake en choc of zoiets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
ohja ?
welke dan ? dat is wel een afgang dan zeg
Chris Jolles speelde dat typische 'pesterige' vrij naturel, terwijl Rixt Leddy bij mij vrij geforceerd overkomt daarin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:12 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me dood aan de Dian van nu (vooral die wrat, het leid mijn aandacht af), waar is de 2de Dian gebleven? Die speelde dit personage veel beter.
Ey swa ik heb Luudooo! vermoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lauzie het volgende:
Oooh ik schakelde te laat in, wat zei Bing nou tegen Dorothea?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Ey swa ik heb Luudooo! vermoord.
"ik ben niet je biologische moeder, dat is laura"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lauzie het volgende:
Oooh ik schakelde te laat in, wat zei Bing nou tegen Dorothea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |