Wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is wel een pluspunt dat er nu ook personages aan bod komen die niet in de intro te zien waren, zorgt voor een soort verrassingseffect![]()
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:00 schreef babette21 het volgende:
ik was een beetje aan het suffen, hoe wist Bing dat nou ineens van die kogels?
of hebben we dat niet gezien?
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Bing (of Sjors) kogels gekocht heeft, spijt kreeg en ze toen maar begraven heeft. Kortom: dwaalspoor #1001.![]()
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
ja idd, ik heb het helaas niet kunnen zien.. wil iemand me even vertellen wat er is gebeurt?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Is er nog iets leuks of spannends gebeurd?
Heb ik ook, hoewel het stom iemand daarop te beoordelen let je er onbewust toch wel op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:38 schreef farfavour het volgende:
Ik kan het niet helpen maar als Dian in beeld is dwalen mijn ogen continu af naar die wrat op haar gezicht.
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of Bing is bang dat het Sjors was, en om haar te beschermen graaft hij ze op.
Hmm.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik kan vanavond weer geen GTST kijken want we gaan uit eten en m'n moeder wil persé Raymond opnemen. Dat wordt dus wachten tot maandag.![]()
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is nog steeds de vraag !
Hoe wist Bing dan waar de kogels lagen, zonder dat Sjors het vertelt heeft![]()
Maar als zouden ze getrouwd zijn dan zal er toch wel 1 van hun de bajes in moetenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef Otmed het volgende:
[..]
Bing maakt zelf ook deel uit van het huwelijk. Misschien is hij bang dat juist hij de bak in moet en daarom zo snel mogelijk wil trouwen met Sjors? Sjors heeft het volgens mij niet gedaan. Kijk maar naar de aflevering van de zomercliff. Bing was "sporten" omdat hij anders dingen zou doen waar hij later spijt van zou krijgen. Sjors was hem de hele tijd aan het zoeken, dat is nou niet echt het eerste dat je doet als je echte kogels in een pistool hebt gestopt.
En inderdaad, sjors heeft hem niet verteld waar de kogels lagen en volgens mij liggen de visioenen niet zo in de familie.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:50 schreef Otmed het volgende:
Ik weet wel zeker dat de moordenaar niet in meerdijk woont![]()
Wie is dat nou weerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hmm.
Janine gaat ervoor zorgen dat Aydin wordt ontslagen
Weet ik veel, ik kijk ook alleen maar als het toevallig aanstaatquote:
quote:
Ja of Ayde, Aidye of Aydenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
. Ben echt veel combinaties tegengekomen
Aiden, Aydin, zelfs Aivy ofzo
en ik vond het best klinken als Aydin, dus dat moest het wel zijn.
Belachelijke naam![]()
quote:
In de vooruitzichten staat Aydinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Bij de poll staat "Wat vind jij van rechercheur Ayden?"
![]()
Dan weten ze het zelf niet eens.quote:
Haha ja inderdaad !quote:
Zie editquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan weten ze het zelf niet eens.![]()
Ja klopt, het was ook Chris hahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie edit
Het zijn trouwens ook prutsers daar. In het fotoboek van Harmsen staat dat hij Robbie neerschoot, maar hij heette toch echt Chris![]()
Toen was die edit er nog niet.quote:
Eigenlijk lijkt het me wel leuk als Ludo ineens terugkomt, er dus geen moord was en de zaak gesloten wordt. En dat dan over een jaar of zo ineens iemand in een dronken bui verraadt dat hij het was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
De moord eigenlijk maar niet opgelost worden dan blijft
Aiden Ayden eiden Ayiedan aah you guys gett my point.
Komende vrijdag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Frey het volgende:
Gaan Bing en Sjors trouwens trouwen in de Efteling? Die scènes hebben we nog niet gezien.
Ik heb hem maar 1 of 2 jaar meegemaakt zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TZxTgYXgol4
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Die hoofdpiet?quote:
Ooh god we hebben een hele dommequote:
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh god we hebben een hele domme![]()
Die hoofdpiet is Erik de Vogel
Goed kijken hij is in het blauw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.![]()
Meldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Ja een nonsens reden, er is een ook een nederlands wikipedia artikel van 'Ridge Forrester'quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:11 schreef lady-wrb het volgende:
pagina is genomineerd voor verwijdering
t is ook een rol van niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Frey het volgende:
Anita staat nog steeds niet bij de aftiteling. Ze zijn haar vergeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |