Weet ik veel, ik kijk ook alleen maar als het toevallig aanstaatquote:
quote:
Ja of Ayde, Aidye of Aydenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
. Ben echt veel combinaties tegengekomen
Aiden, Aydin, zelfs Aivy ofzo
en ik vond het best klinken als Aydin, dus dat moest het wel zijn.
Belachelijke naam![]()
quote:
In de vooruitzichten staat Aydinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Bij de poll staat "Wat vind jij van rechercheur Ayden?"
![]()
Dan weten ze het zelf niet eens.quote:
Haha ja inderdaad !quote:
Zie editquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan weten ze het zelf niet eens.![]()
Ja klopt, het was ook Chris hahaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Zie edit
Het zijn trouwens ook prutsers daar. In het fotoboek van Harmsen staat dat hij Robbie neerschoot, maar hij heette toch echt Chris![]()
Toen was die edit er nog niet.quote:
Eigenlijk lijkt het me wel leuk als Ludo ineens terugkomt, er dus geen moord was en de zaak gesloten wordt. En dat dan over een jaar of zo ineens iemand in een dronken bui verraadt dat hij het was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:15 schreef Canisfire het volgende:
De moord eigenlijk maar niet opgelost worden dan blijft
Aiden Ayden eiden Ayiedan aah you guys gett my point.
Komende vrijdag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 03:00 schreef Frey het volgende:
Gaan Bing en Sjors trouwens trouwen in de Efteling? Die scènes hebben we nog niet gezien.
Ik heb hem maar 1 of 2 jaar meegemaakt zoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TZxTgYXgol4
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Die hoofdpiet?quote:
Ooh god we hebben een hele dommequote:
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh god we hebben een hele domme![]()
Die hoofdpiet is Erik de Vogel
Goed kijken hij is in het blauw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Otmed het volgende:
[..]
Maar ik heb het filmpje nu al 3 keer bekeken en ik zie nergens een hoofdpiet.![]()
Meldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:07 schreef Canisfire het volgende:
Voor wie niet genoeg van Ludo kan krijgen.
Ja een nonsens reden, er is een ook een nederlands wikipedia artikel van 'Ridge Forrester'quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:11 schreef lady-wrb het volgende:
pagina is genomineerd voor verwijdering
t is ook een rol van niks.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Frey het volgende:
Anita staat nog steeds niet bij de aftiteling. Ze zijn haar vergeten![]()
Overloperquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef ymme het volgende:
Van mij mag dat gedoe om Ludo nou wel eens ophouden. ik merk steeds vaker, dat ik sneller iets anders opzet!
Ik vind GTST voor nu ook niks aan hoor !quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:39 schreef ymme het volgende:
Kan wel zijn. Moeten ze de verhaallijn maar eens spannend en interesant maken.
En niet alles om Ludo laten draaien elke keer.Stiekem zit ik toch elke avond om 20.00 uur voor de tv, gtst te kijken. Maar tussendoor zap ik wel eens na wat anders.
Deze gaat even naar TTK!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik vind GTST voor nu ook niks aan hoor !
Allemaal veelste saai.
Maar nu met Bing dat voorgeval, blijf ik wel kijken![]()
Vast niet. Misschien had Bing het plan om Ludo te vermoorden, maar bedachte hij zich.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:29 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai die negerin zou ik wel eens willen ontmoeten he.
Ik ben maar een eenzame man.
Aahja zinds mijn moeke is overleden zit ik ook maar eenzaam in mijn winkeltje he.quote:
Misschien heeft hij inderdaad gezien dat het Martine was, maar wil hij het Sjors niet aandoen om dat te onthullen.quote:
Volgens mij bij de ontvoering van Ninaquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
Die "Wouters" heeft toch al eens eerder meegespeeld?
Ja hij is zijn tekst kwijt bij de bloobers op de DVDquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
Die "Wouters" heeft toch al eens eerder meegespeeld?
Daar heb ik eerst ook aan gedachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien heeft hij inderdaad gezien dat het Martine was, maar wil hij het Sjors niet aandoen om dat te onthullen.
Of chanteert diegene hem.
Dat zou ik wel heel slap vinden, verwacht je de grootste vijand allereeuwen, blijkt het zo een goedaardig moesje te zijn, laat me een beetje denken aan dat Pascalle-lijntje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
Het is DOROTHEA![]()
![]()
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik wel heel slap vinden, verwacht je de grootste vijand allereeuwen, blijkt het zo een goedaardig moesje te zijn, laat me een beetje denken aan dat Pascalle-lijntje.
Het zou op zicht wel kunnen, dat moet ik toegeven.
Inderdaad, hij herkende degene duidelijk die bij die auto stond, Dorothea kan het niet zijn want die heeft helemaal geen tijd gehad om bijvoorbeeld een ontvoerde te bezoeken of wat dan ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick niet
Die zit hier bij mij in het magazijn he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen nu ik er over nadenk.... het verklaart de verdwijning van Nick niet
Ah ja, inderdaad zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja hij is zijn tekst kwijt bij de bloobers op de DVD
Die visioenen gaan alleen over de gebeurtenissen voorafgaand aan de moord, over wat er na de moord gebeurd is, is nog geen visioen over geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef Dizer het volgende:
Alleen die hele gebeuren met die visioenen, de kogels... geeft mij een nare smaak dat Ludo dus echt dood is
Ik zei toch dat jullie hem zouden gaan missenquote:Hij mog voor een jaartje wegblijven, maar niet voor altijd
Ik begin hem inderdaad te missen, maar Janine maakt dankzij dit wel een geweldige veranderingquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die visioenen gaan alleen over de gebeurtenissen voorafgaand aan de moord, over wat er na de moord gebeurd is, is nog geen visioen over geweest.
Ook het feit dat Ludo en Janine die arts kenden, kan er op wijzen dat ze een klein deurtje hebben open gelaten naar een terugkeer, het lichaam is daarna niet meer aan de kijker vertoond.
[..]
Ik zei toch dat jullie hem zouden gaan missen![]()
Gei zeit nog al een simpel mannetje he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat betekent TTK eigenlijk ?![]()
Terug Kijkpost ofzo iets ????
Met die link zie ik mijn post en ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Gei zeit nog al een simpel mannetje he.
klik maar op die link
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zottekequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef Octaaf_de_b het volgende:
Amai gei zeit echt een zot
De origineelste spelfouten van het forum #3
Hier op klikken zo he.
Dat hebt ge toch verkeerd geschreven he!!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zotteke![]()
Dat riep ik meteen na de moord al. Bezeten door de boze geest van Bowien of zo!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
IK WEET HET IK WEET HET IK WEET HET
Het is DOROTHEA![]()
![]()
Daarom kan Bing het niet zeggen. Hij beschermt zijn moeder!
Zij weet natuurlijk niet wat ze heeft gedaan, vandaar! Ze was natuurlijk door een geest bezeten of zo!
Het zou helemaal goed uitkomen, want Dorothea moet natuurlijk voor een half jaar de serie uit.. Zal wel in een klinkiek terechtkomen
Bedoelde je voorval of voorgevel? Je hebt in ieder geval een nieuw woord uitgevonden: voorgeval!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leg eerst effe uit wat er precies fout is zotteke![]()
Die strijd hebben Janine en Suzanne gewonnen dankzij L-U-D-Oquote:
Ben ik nu beroemdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bedoelde je voorval of voorgevel? Je hebt in ieder geval een nieuw woord uitgevonden: voorgeval!
die zit momenteel in 'n koekjesreclame...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:12 schreef SSJKliko het volgende:
waar is de 2de Dian gebleven?
ohja ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zit momenteel in 'n koekjesreclame...![]()
is dat niet die met die prince cake en choc of zoiets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef digispeed het volgende:
[..]
ohja ?
welke dan ? dat is wel een afgang dan zeg
Chris Jolles speelde dat typische 'pesterige' vrij naturel, terwijl Rixt Leddy bij mij vrij geforceerd overkomt daarin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:12 schreef SSJKliko het volgende:
Ik erger me dood aan de Dian van nu (vooral die wrat, het leid mijn aandacht af), waar is de 2de Dian gebleven? Die speelde dit personage veel beter.
Ey swa ik heb Luudooo! vermoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lauzie het volgende:
Oooh ik schakelde te laat in, wat zei Bing nou tegen Dorothea?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Ey swa ik heb Luudooo! vermoord.
"ik ben niet je biologische moeder, dat is laura"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:07 schreef Lauzie het volgende:
Oooh ik schakelde te laat in, wat zei Bing nou tegen Dorothea?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |